Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik ken wel wat vrouwen die ook op Boyd zouden vallen. Die hebben nu ook 'n man die zes dagen per week werkt, waarbij de zesde dag uit schoffelen bestaat...
Zei Marjet nou serieus gisteren dat Boyd wel een ordinaire kop heeft?

Meid toch kijk eens in de spiegel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 02 december 2016 @ 16:21:

[...]





[img]https://embed.gyazo.com/38b144cb5feb329 ... 74a740.gif[/img]





Boyd kan ook niet wachten





Volgens mij heeft hij zelf een oogje op Rowena....
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 december 2016 @ 16:35:

[...]





Het schijnt dat vooral Ramona over het meubilair glibbert.

Hij is haar droomman.



Ik kijk vooral erg uit naar de botsingen met Ruud.

Zou leuk zijn als er iemand in het huis zou zitten die zich niet laat afblaffen/afschrikken door Ruud.Ik heb zo'n idee dat die clashes er regelmatig gasn zijn. Heb zo'n gevoel dat Rowena zijn type is. Maar we gaan het zien!
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 december 2016 @ 07:51:

Zei Marjet nou serieus gisteren dat Boyd wel een ordinaire kop heeft?

Meid toch kijk eens in de spiegel.



Ja ik hoorde het ook!

En toen zei Jessie " dat komt goed uit want daar hou je toch van?"
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 december 2016 @ 07:51:

Zei Marjet nou serieus gisteren dat Boyd wel een ordinaire kop heeft?

Meid toch kijk eens in de spiegel. Nou, zeg dat! En de reactie van Jessie was ook raak. Vond ze niet zo leuk, volgens mij...
quote:Dreamglasses schreef op 03 december 2016 @ 08:05:

[...]





Ja ik hoorde het ook!

En toen zei Jessie " dat komt goed uit want daar hou je toch van?" Ja inderdaad dat gaat nog leuk worden..
quote:VesperLynd schreef op 02 december 2016 @ 23:58:

Ik ken wel wat vrouwen die ook op Boyd zouden vallen. Die hebben nu ook 'n man die zes dagen per week werkt, waarbij de zesde dag uit schoffelen bestaat...



O ik ken ze ook die op het type vallen.

Zo'n man met randjes.



Rowena heeft nu Ruud die zich heel ruig voordoet, hoewel dat van a tot z een act is, aangemeten in ieder geval en nu een Boyd die er gewoon van nature zo'n uitstraling heeft. Vrouwen gaan daar soms keihard voor.



Ze hopen dat ze zelf door zo iemand tegen alles beschermd worden, dat hij haar qua seks alle hoeken van de kamer laat zien en verder heel lief is voor dieren en zijn oude moeder.



Soms komt dat uit, veelal maar een van de drie wensen en soms geen van allen.

En dan heet dat 'vallen op een foute man'.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat Rowena voor Boyd wat krijgen. Ten eerst om koning Boko Ruud op zijn nummer te zetten, maar vooral ook omdat ik vind dat zij veel te onderdanig is naar Ruud.
Nou Dramona stond in het voorstukje ook behoorlijk te soppen toen Boyd antwoordde dat hij vast had gezeten,ze begon nog net niet te kwijlen.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 december 2016 @ 08:46:

[...]





O ik ken ze ook die op het type vallen.

Zo'n man met randjes.



Rowena heeft nu Ruud die zich heel ruig voordoet, hoewel dat van a tot z een act is, aangemeten in ieder geval en nu een Boyd die er gewoon van nature zo'n uitstraling heeft. Vrouwen gaan daar soms keihard voor.



Ze hopen dat ze zelf door zo iemand tegen alles beschermd worden, dat hij haar qua seks alle hoeken van de kamer laat zien en verder heel lief is voor dieren en zijn oude moeder.



Soms komt dat uit, veelal maar een van de drie wensen en soms geen van allen.

En dan heet dat 'vallen op een foute man'.Hij zegt iig gek te zijn op zijn hond Henkie.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 december 2016 @ 07:51:

Zei Marjet nou serieus gisteren dat Boyd wel een ordinaire kop heeft?

Meid toch kijk eens in de spiegel.





Ja, dat heeft ze gezegd.

Ik moest ook zò lachen hier, zo weinig zelfkennis,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamglasses schreef op 03 december 2016 @ 08:01:

[...]







Volgens mij heeft hij zelf een oogje op Rowena....



Jammer Droom, want van mij had hij haar keisnoeterhard naar huis mogen sturen.

Maar als we eerlijk zijn, wordt het volgens mij 1 grote kleffe hutspot daar, en zal Rian er niet de jus over heen gooien......

Dus........ik ben bang dat haar tijd er op zit...
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 02 december 2016 @ 22:42:

En Ruud die als een pauw rond loopt te paraderen en links en rechts een plasje doet om zijn terrein te markeren. Zieligerd.





Klopt precies !



Ik vind het altijd zo apart dat hij dan aan die grijze dweil die zijn borst bedekt, gaat trekken om zijn tattoo maar te laten zien.

Man pak een schaar en knip die lap open met je broek heb je het ook al gedaan ,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:viennas schreef op 02 december 2016 @ 22:42:

En Ruud die als een pauw rond loopt te paraderen en links en rechts een plasje doet om zijn terrein te markeren. Zieligerd.En nu zou Boyd er eigenlijk achteraan moeten paraderen en heel hard roepen: pauw pauw ik ben mooier dan jou
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2016 @ 11:08:

[...]





Klopt precies !



Ik vind het altijd zo apart dat hij dan aan die grijze dweil die zijn borst bedekt, gaat trekken om zijn tattoo maar te laten zien.

Man pak een schaar en knip die lap open met je broek heb je het ook al gedaan , Dat gedrag doet mij altijd aan apen denken... Bokito.
Alle reacties Link kopieren
Spoiler Alert





Jessie is voor de 3e avond op rij straal, heeft het heel gezellig met Tess, samen drinken, roken, babbelen.



Billy is naar de boot gegaan ( waar ze inmiddels schijnt te wonen )



Tess vindt Jessie erg leuk, hij volgt haar naar bed, waar dit gebeurt, en......................... Gina is nog wakker en heeft alles gezien



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:vivamien schreef op 03 december 2016 @ 08:56:

Ik hoop dat Rowena voor Boyd wat krijgen. Ten eerst om koning Boko Ruud op zijn nummer te zetten, maar vooral ook omdat ik vind dat zij veel te onderdanig is naar Ruud.



Aan het voorstukje van maandag te zien, waarin werd gesuggereerd dat Ruud vindt dat Rowena Boyd te veel aandacht geeft, zie je hoe overspannen hij daarop reageert.



Die knul is ontzettend onzeker.

Misschien mede omdat Marjet 'm op een dag gewoon peerde met een andere man.

En Rowena stapte ook redelijk makkelijk uit een relatie van jaren toen Ruud binnenkwam. Dat moet érgens toch ook vraagtekens oproepen.



Ik zou ook op mijn hoede zijn als ik Ruud was.
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2016 @ 11:44:

Spoiler Alert





Jessie is voor de 3e avond op rij straal, heeft het heel gezellig met Tess, samen drinken, roken, babbelen.



Billy is naar de boot gegaan ( waar ze inmiddels schijnt te wonen )



Tess vindt Jessie erg leuk, hij volgt haar naar bed, waar dit gebeurt, en......................... Gina is nog wakker en heeft alles gezien



[img]https://embed.gyazo.com/94c7b4b67969707 ... 3f4aa4.gif[/img]



Go Jessie, go Jessie!! Dat is nog eens 'n leuke draai, Jessie die het aanlegt met een andere dame (want we weten hoe het gaat in Utopia: praten=knuffelen=zoenen=bewegend dekbedje). Ik gun het Bil van harte.



Zou jammer zijn als Boyd op Rowena valt, ik had het wel leuk gevonden als hij eens met Ramona in de hottub zou belanden. Komt die ook een keer aan haar trekken..
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 03 december 2016 @ 12:08:

[...]





Go Jessie, go Jessie!! Dat is nog eens 'n leuke draai, Jessie die het aanlegt met een andere dame (want we weten hoe het gaat in Utopia: praten=knuffelen=zoenen=bewegend dekbedje). Ik gun het Bil van harte.



Zou jammer zijn als Boyd op Rowena valt, ik had het wel leuk gevonden als hij eens met Ramona in de hottub zou belanden. Komt die ook een keer aan haar trekken..



Wat een wending niet?



Eerst maar eens iemand naar huis morgen, wie oh wie?, dan het stof even laten dalen, en dan

'' gemütlich '' de feestmaand in, in de sexboerderij te Laren......



Billy inmiddels lekker bijgepraat is niet boos (kookt van binnen), maar teleurgesteld.....



Jessie geeft de schuld aan de drank, zegt: '' ik doe dan dingen die ik niet wil", als in , ik doe dan dingen die ik graag wil



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 03 december 2016 @ 12:58:

[...]





Wat een wending niet?



Eerst maar eens iemand naar huis morgen, wie oh wie?, dan het stof even laten dalen, en dan

'' gemütlich '' de feestmaand in, in de sexboerderij te Laren......



Billy inmiddels lekker bijgepraat is niet boos (kookt van binnen), maar teleurgesteld.....



Jessie geeft de schuld aan de drank, zegt: '' ik doe dan dingen die ik niet wil", als in , ik doen dan dingen die ik graag wil



[afbeelding]O brr dat is net zoiets als tegen je kind zeggen 'nee hoor mama is niet boos mama is alleen heel teleurgesteld'
Ik zit nu ff naar de livestreams te kijken gebeurt weinig spannends op dit moment.

Jessie ging douchen,Ruud staat met make-up te smeren,Karin poetst de wc en Rowena is aan het opruimen.
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 03 december 2016 @ 13:13:

Ik zit nu ff naar de livestreams te kijken gebeurt weinig spannends op dit moment.

Jessie ging douchen,Ruud staat met make-up te smeren,Karin poetst de wc en Rowena is aan het opruimen.



Stilte voor de storm, enne Jessie stopt met drinken op aanraden van Billy



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Och jeetje, ja, laat Jessie nou eens gewoon tegen Billy zeggen dat hij compleet op haar uitgekeken is met haar borderline gedrag en dat die Tess een geschenk uit de hemel is.
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 02 december 2016 @ 23:58:

Ik ken wel wat vrouwen die ook op Boyd zouden vallen...Als een soort trofee. Was vroeger ook altijd zo. De meest walgelijke kampsnollen kwamen dan met zo'n anabolen Hells Angel glimmend van trots de kroeg binnen; drie weken later met een zonnebril en een buisje prozac en maar janken. Vaak hielden ze er ook nog een kind aan over, naam in hun nek tatoeeren en dan gillend de bijstand in.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven