Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Pffffff ben het zo kots beu he! Die hele Ellemieke vs Jan toestand. Blegh. Wat een 'wereldnieuws' Ik wordt sowieso al beetje Jan Smit moe...beeetje overkill zullen we maar zeggen. En nu...blegh. Zag haar net bij RTL boulevard en nu bij SBS. Ik vind haar verre van aangeslagen overkomen ik geloof er dus echt geen bal van...
Alle reacties Link kopieren
Zag net ook een stukje over Ellemieke en Jan op SBS 6. Wat kan die Ellemieke slecht toneel spelen zeg! Geloof er geen bal van dat ze het moeilijk heeft. Ze heeft gewoon weer even publiciteit, daar gaat het haar om. wat een muts is het toch zeg!
Ja ellemieke is echt dr uiterlijk en thats it. Dat maakt klaarblijkelijk goed dat zen een truthola is. Dr ex had nieteens door dat de relatie over was, dat ze allang met Jan aan de scharrel was. Geen stijl. Ik vind haar erg gemaakt en schijnheilig... Jammer dat dat soort mensen toch altijd maar populair zijn. En nee ik ben niet jaloers haha.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat dat soort mensen toch altijd maar populair zijn.
Tja dat vraag ik me dus af. Ze is op TV, je zou denken dat ze populair is. Maar toch echt iedereen in mijn omgeving (althans de mensen die ik weleens iets over haar heb horen zeggen) en op dit forum vinden haar een ontzettende doos. Dus zo populair is ze dan ook weer niet denk ik dan. Sommige mensen hebben gewoon iets heel irritants, zoals zij, maar ook Sylvie Meis bv.
Ja en vaak word er dan gezegt als je commentaar op dat soort dozen hebt "ja je bent jaloers" of "ja je kent haar niet in het echt" Nee ok maar wat iemand op tv doet is toch wel een beeetje een afspiegeling van hoe iemand praat en over komt?



Ik zou nieteens bekend willen zijn. En mooi...tja wat is mooi. Ik wil wel wat verbeteren aan mn uiterlijk maar mn vriend zegt weer Als je het maar uit je hoofd laat. Ben eigenlijk best wel blij zo. Ach iedereen heeft wel wat te zeiken toch?



Maar om even terug te komen op het onderwerp, ook toen ze nog een setje waren vond ik het zooo zum kotzen. Dan moest Ellemieke wat presenteren waar 'haar'  Janneman in voor kwam en dan stond ze echt te grijnzen alsof ze nog nooit zo verliefd is geweest. Als je dan ziet hoe ze er nu een dag (!) na het verbreken van de relatie over praat....tja ik zet er echt mn vraagtekens bij...  Het heeft ondanks haar 30 jaar een erg extreem hoog puber gehalte.
Alle reacties Link kopieren
Ja en vaak word er dan gezegt als je commentaar op dat soort dozen hebt "ja je bent jaloers" of "ja je kent haar niet in het echt" Nee ok maar wat iemand op tv doet is toch wel een beeetje een afspiegeling van hoe iemand praat en over komt?

 Ja precies

Maar om even terug te komen op het onderwerp, ook toen ze nog een setje waren vond ik het zooo zum kotzen. Dan moest Ellemieke wat presenteren waar 'haar'  Janneman in voor kwam en dan stond ze echt te grijnzen alsof ze nog nooit zo verliefd is geweest. Maar daar zijn we nu dan gelukkig ook van af!.
Alle reacties Link kopieren
Ze was zo aangeslagen maar kwam toch maar naar het glazen huis gisteren waar 100 fotografen en journalisten op haar stonden te wachten. Ze wilde wel afzeggen vanwege haar verdriet maar ja dat kon ze niet maken....yeah right!

Het ging er gisteravond de hele tijd over op tv dus ze heeft haar doel bereikt, volop in de picture. Wat een doos zeg! Bij shownieuws zag je beelden van vorige week toen Jan een of andere award kreeg en ze nog 'dolgelukkig'  waren. Nou, dat straalde er niet bepaald vanaf. Ze zagen er helemaal niet gelukkig uit maar juist nep! Ik heb er nooit in geloofd.
Alle reacties Link kopieren
'Daan en Bracha uit elkaar!'door onze redactie PrivéAMSTERDAM - Daan Schuurmans en Bracha van Doesburg vieren kerst alleen... Het stel zou een punt achter hun relatie hebben gezet. De vonk tussen de twee acteurs sprong eind september over op de set van het toneelstuk Closer . Daan verliet zelfs zijn verloofde Jennifer Hoffman voor Bracha...De vermeende breuk wordt woensdag gemeld door Shownieuws. Waarom de 34-jarige Daan en de negen jaar jongere Bracha uit elkaar zouden zijn, is niet bekend. De relatie tussen Jennifer Hoffman (25) en Daan liep na zes jaar en een bijna-huwelijk spaak toen hij verliefd werd op zijn tegenspeelster.
Alle reacties Link kopieren
Michael Jordan vraagt na een huwe-

lijk van 17 jaar de scheiding aan. Hij

en zijn vrouw Juanita kunnen het niet 

meer met elkaar vinden. Het paar wil  

geen verklaringen afleggen. Het huwe- 

lijk hing ook in januari 2002 al aan  

een zijden draadje, toen Juanita de   

scheiding aanvroeg. Maar een maand la-

ter was alles weer koek en ei. Michael

en Juanita hebben samen drie kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hingis vindt liefde op de tennisbaan

SYDNEY - Martina Hingis heeft zich verloofd met haar Tsjechische tenniscollega Radek Stepanek. Dat heeft de Zwitserse speelster, voormalig nummer één van de wereld, vrijdag bekendgemaakt in Sydney.

Hingis zal in de Australische stad deelnemen aan het Gold Coast-toernooi. Toen ze bij een persconferentie een vraag kreeg over haar diamanten ring, verklapte Hingis dat ze door Stepanek ten huwelijk is gevraagd. „Ik ben verrast dat jullie die ring meteen hebben gezien”, sprak Hingis tegen journalisten. „Ik heb er een maand lang in Zwitserland mee gelopen, maar daar is het niemand opgevallen.” Concrete huwelijksplannen heeft het koppel nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Xaviera Hollander getrouwd





AMSTERDAM - 'Happy Hooker' Xaviera Hollander (63) is dinsdag in Amsterdam getrouwd met Philip de Haan (53). Dat meldde het seks-icoon uit de zeventiger jaren dinsdag.
Alle reacties Link kopieren
Kate Moss ontkent huwelijk met Pete Doherty

Uitgegeven: 2 januari 2007 16:38

Laatst gewijzigd: 3 januari 2007 09:37 AMSTERDAM - Kate Moss en Pete Doherty zijn niet getrouwd. Dat heeft de woordvoerder van het 32-jarige topmodel verklaard tegenover het Amerikaanse tijdschrift People. Daarmee zijn de geruchten die dinsdag de ronde deden de kop ingedrukt.

 





"In tegenstelling tot compleet verzonnen berichten in de media, is er geen sprake geweest van een huwelijksceremonie in Thailand. Kate is daar gewoon op vakantie."

Verschillende media berichtten dinsdag over een Boeddhistische ceremonie op het strand van Phuket waarbij het model en de 27-jarige zanger van Babyshambles in het echt zouden zijn getreden.

Rockfestival

Het was niet het eerste gerucht over een huwelijk tussen Pete en Kate, die bijna twee jaar een onstuimige relatie hebben. Twee jaar geleden werd gespeculeerd over een huwelijk tijdens het Britse rockfestival Glastonbury. Afgelopen zomer zou het plan om te trouwen in Indonesië in het water zijn gevallen, nadat Pete voor de zoveelste keer gearresteerd werd wegens drugsbezit.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan hij dan Europa uitkomen? Alleen wegens omstandigheden, daar viel het zgn huwelijk onder, mocht hij buiten europa komen. Vakantie valt daar niet onder.
Alle reacties Link kopieren
Het zou gaan om een Boeddistische viering om samen te zijn.

Zodoende valt het onder het kopje "Omstandigheden" maar het is geen trouwen. Daarom gaan de geruchten ook dat vrienden op 18 jan het echte jawoord mee gaan maken...zij hebben immers te horen gekregen deze dag vrij te houden.



Zo krijg je nog wel eens wat mee van RTL boulevard:D
Alle reacties Link kopieren
Cameron en Justin uit elkaar'

donderdag 4 januari 12:15u

Er gaan geruchten dat Justin Timberlake en Cameron Diaz uit elkaar zijn. Vermoedens over een break-up kwamen de wereld in nadat de twee kerst niet samen doorbrachten. Justin ging naar zijn familie in Tennessee en Cameron ging skiën met vriendinnen in Colorado, terwijl ze eerst wel mee zou gaan naar haar schoonfamilie.

Een aantal bronnen beweren dat het stel aan het begin van december uit elkaar is gegaan. Op 23 december werd Justin gespot met vrienden in een nachtclub in Memphis, waar hij tegen iemand zei: 'me and Cameron' We're done.'

Of de twee werkelijk uit elkaar zijn is niet bevestigd en naar een eventuele oorzaak blijft het nog even gissen. De 25-jarige Justin en de negen jaar oudere Cameron zijn sinds 2003 samen.
Alle reacties Link kopieren




Kate Moss ontkent huwelijk met Pete Doherty

Uitgegeven: 2 januari 2007 16:38

Laatst gewijzigd: 3 januari 2007 09:37 AMSTERDAM - Kate Moss en Pete Doherty zijn niet getrouwd. Dat heeft de woordvoerder van het 32-jarige topmodel verklaard tegenover het Amerikaanse tijdschrift People. Daarmee zijn de geruchten die dinsdag de ronde deden de kop ingedrukt.

 





"In tegenstelling tot compleet verzonnen berichten in de media, is er geen sprake geweest van een huwelijksceremonie in Thailand. Kate is daar gewoon op vakantie."

Verschillende media berichtten dinsdag over een Boeddhistische ceremonie op het strand van Phuket waarbij het model en de 27-jarige zanger van Babyshambles in het echt zouden zijn getreden.

Rockfestival

Het was niet het eerste gerucht over een huwelijk tussen Pete en Kate, die bijna twee jaar een onstuimige relatie hebben. Twee jaar geleden werd gespeculeerd over een huwelijk tijdens het Britse rockfestival Glastonbury. Afgelopen zomer zou het plan om te trouwen in Indonesië in het water zijn gevallen, nadat Pete voor de zoveelste keer gearresteerd werd wegens drugsbezit.




ik begrijp echt niet hoe een vrouw met zo'n man kan trouwen, tenzij je natuurlijk je verstand compleet verloren hebt.

ik vraag me af wat zij eigenlijk voor een toekomst voor haarzelf en haar dochter ziet met deze loser.



nou ja, ieder z'n meug.........
Alle reacties Link kopieren
Monique uit Big Brother verlaat man



AMSTERDAM - Monique de Roo, bekend uit het zesde Big Brother-huis, heeft haar man verlaten. Ze heeft een relatie met voormalig medebewoner Tijn Rovers.

Dat staat op de fansite van BB6-deelnemers Rik en Tijn. De blonde Monique benadrukt dat ze niet bij haar echtgenoot Rob weggaat om bij haar nieuwe vriend te zijn, maar omdat het nou eenmaal over is met de liefde voor haar man.
Alle reacties Link kopieren
'Daan en Jennifer weer samen'AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Daan Schuurmans en Jennifer Hoffman hun verbroken relatie proberen te lijmen. De twee werden deze week weer samen gesignaleerd. Eerder verliet Daan zijn aanstaande bruid voor tegenspeelster Bracha van Doesburg. Dat meldt Shownieuws woensdagavond. Vlak voor kerst werd bekend dat de affaire tussen de 34-jarige acteur en collega Bracha (25) over is. Het liefdesnestje van Daan en zijn negen jaar jongere Jennifer in de Amsterdamse jordaan stond te koop, maar is inmiddels van de markt gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Onderstaande is 1 bron, ik heb het al op meerdere sites gelezen.





Volgens de roddelbladen zijn Justin Timberlake en zijn vriendin Cameron Diaz uit elkaar! Nou zijn roddelbladen niet de meest betrouwbare bronnen maar Justin zou Kerst in Memphis hebben gevierd terwijl zijn vriendin in Colorado zat. Justin zou inmiddels ook alweer een nieuwe vriendin hebben, Veronica Finn. Veronica is een ex van Justin waar hij mee ging voordat hij een stelletje werd met Britney Spears. Justin zou zijn Kerst dus met haar hebben doorgebracht en haar zelfs naar zijn moeder hebben gebracht.

Justin en Cameron hebben sinds 2003 een relatie.

Alle reacties Link kopieren




Er gaan geruchten dat Justin Timberlake en Cameron Diaz uit elkaar zijn. Vermoedens over een break-up kwamen de wereld in nadat de twee kerst niet samen doorbrachten. Justin ging naar zijn familie in Tennessee en Cameron ging skiën met vriendinnen in Colorado, terwijl ze eerst wel mee zou gaan naar haar schoonfamilie.

Een aantal bronnen beweren dat het stel aan het begin van december uit elkaar is gegaan. Op 23 december werd Justin gespot met vrienden in een nachtclub in Memphis, waar hij tegen iemand zei: “me and Cameron? We’re done.”

Of de twee werkelijk uit elkaar zijn is niet bevestigd en naar een eventuele oorzaak blijft het nog even gissen. De 25-jarige Justin en de negen jaar oudere Cameron zijn sinds 2003 samen.
Alle reacties Link kopieren
Ryan Phillippe wil zijn ex-vrouw Reese Witherspoon terug. De blonde actrice vroeg in oktober een scheiding aan van haar man, na een huwelijk van zeven jaar. Ryan zou haar bedrogen hebben met zijn Australische tegenspeelster Abbie Cornish, in de film ‘Stop Loss’. De scheiding tussen de twee acteurs – die samen twee kinderen hebben – verliep in eerste instantie vrij makkelijk, maar nu ziet Ryan in dat hij helemaal niet wil scheiden. Een bron vertelde aan het tijdschrift Style Weekly dat Ryan Reese mist. “Hij belt haar vaak om op te zeggen dat hij van niemand zoveel heeft gehouden als van haar”, aldus de bron. Of Reese nog gevoelig is voor de toespelingen van haar ex is niet bekend. De blonde actrice werd na het bekendmaken van haar scheiding diverse malen gespot met haar tegenspeler Jaky Gyllenhaal in de film ‘Rendition’. Reese ontkende toen dat er iets tussen de twee was
Alle reacties Link kopieren




Onderstaande is 1 bron, ik heb het al op meerdere sites gelezen.





Volgens de roddelbladen zijn Justin Timberlake en zijn vriendin Cameron Diaz uit elkaar! Nou zijn roddelbladen niet de meest betrouwbare bronnen maar Justin zou Kerst in Memphis hebben gevierd terwijl zijn vriendin in Colorado zat. Justin zou inmiddels ook alweer een nieuwe vriendin hebben, Veronica Finn. Veronica is een ex van Justin waar hij mee ging voordat hij een stelletje werd met Britney Spears. Justin zou zijn Kerst dus met haar hebben doorgebracht en haar zelfs naar zijn moeder hebben gebracht.

Justin en Cameron hebben sinds 2003 een relatie.

Waaronder op dit topic. Of te wel Mosterd! ;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Zou trouwens wel jammer zijn als de geruchten echt waar zijn. Vond het ene leuk stel :(
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren


'Daan en Jennifer weer samen'



AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Daan Schuurmans en Jennifer Hoffman hun verbroken relatie proberen te lijmen. De twee werden deze week weer samen gesignaleerd. Eerder verliet Daan zijn aanstaande bruid voor tegenspeelster Bracha van Doesburg.



Dat meldt Shownieuws woensdagavond. Vlak voor kerst werd bekend dat de affaire tussen de 34-jarige acteur en collega Bracha (25) over is. Het liefdesnestje van Daan en zijn negen jaar jongere Jennifer in de Amsterdamse jordaan stond te koop, maar is inmiddels van de markt gehaald.



Nouja zeg!!



Ik vond die Daan altijd al zo'n kwal,maar nu helemaal!!



Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Big Brother-deelneemster Monique (35) is tot over haar oren verliefd op voormalig medebewoner Tijn Rovers. De Haagse fitness-instructrice heeft haar man Rob verlaten en gaat nu samenwonen met de 24-jarige Brabander. Ook haar zusje Sabrina (27) is gevallen voor een man uit het huis: de 20-jarige Etienne. Tijn. De twee blonde zusjes, te zien in de zesde editie van het reality-programma, melden het nieuws op hun website. De liefde tussen Monique en Tijn was voor de kijker thuis indertijd niet onopgemerkt gebleven. Ook haar man Rob vermoedde al dat er wat speelde, want op 12 september 2006 stond hij boos voor de poort van het huis en eiste dat zijn vrouw onmiddellijk vertrok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven