Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 17:18:

[...]





Ze is niet lelijk, maar ik vind bij prins Harry een wat frisser, blonder type passenHeeft hij gehad volgens mij, Chelsey Davis ofzo.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 17:18:

[...]





Ze is niet lelijk, maar ik vind bij prins Harry een wat frisser, blonder type passenWTF...
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 17:18:

[...]





Ze is niet lelijk, maar ik vind bij prins Harry een wat frisser, blonder type passen

blonder type/blanker type?



Je vind van een man waar je zwak voor hebt, die je niet kent dat een bepaald type beter bij hem past omdat je teveel blaadjes leest?



Ik vind het bizar, dat mensen sowieso een zwak voor een volslagen wildvreemde kunnen hebben,waarvan ze het karakter niet kennen, de manier waarop iemand in het leven staat niet kennen, niet weten waar een persoon in het dagelijks leven van geniet en wat iemand belangrijk vind.





Nog bizarder is dat mensen het menen te weten door blaadjes en google.

Het lijkt me verschrikkelijk om in de schoenen van deze mensen te staan,of in dit geval de schoenen van deze man.



Vrouwen die hem denken te kennen en een zwak voor hem hebben.



Ik vind het een beetje creepy.

Als IRL een werknemer van de lokale super zo over ons zou praten zouden we het ook eng vinden.

Stel je voor brrr
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 07 maart 2017 @ 17:28:

[...]



WTF...waar is je humor
Harry & Megan = Leuk stel



https://www.youtube.com/watch?v=EpZ4T_hTzNM
Alle reacties Link kopieren
quote:Habbekratz schreef op 07 maart 2017 @ 18:00:

Harry & Megan = Leuk stel



https://www.youtube.com/watch?v=EpZ4T_hTzNM

Oneens,weten we niet.



of mag je niet rellen in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 07 maart 2017 @ 17:05:

[...]





Nou, Prinses Margaret, die toen 4e in lijn was, mocht niet trouwen met een gescheiden man.

Maar dat was ook vlak na de oorlog he. Dat bedoelde ik met de tijden zijn veranderd.

En maar goed ook he, liefde is nu eenmaal niet altijd te sturen. En het is gewoon sneu als je niet mag vanwege je afkomst.Friso mocht zelfs trouwen met Mabel....en Margarett dat was in 1418.
anoniem_281865 wijzigde dit bericht op 07-03-2017 20:07
Reden: Margriet/Margaret, what's in a name....
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 17:18:

[...]





Ze is niet lelijk, maar ik vind bij prins Harry een wat frisser, blonder type passen





Wat een toestand nou toch.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sofia uit Zweden is ook zo'n mooie vrouw.

Maar dat is Zweden. Of zou dat niets uitmaken

Maar ik denk dat veel mensen een beetje kak dame bij een prins verwachten. En niet een of andere actrice.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Maar ze was natuurlijk wel blond en wellicht kak genoeg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Blond verwacht men eerder bij een prins dan een met een donkere huidskleur en zwart haar. Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982 schreef op 07 maart 2017 @ 20:55:

Blond verwacht men eerder bij een prins dan een met een donkere huidskleur en zwart haar. Denk ik.Tsjonge jonge.... Ik zou zeggen 'go der for Herry'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het wel leuk zoals ik zei.

Maar ze schijnen veel kritiek te krijgen zei Harry. En ik denk dat het daar aan ligt. Maar ben ook geen royal kenner.
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 17:18:

[...]





Ze is niet lelijk, maar ik vind bij prins Harry een wat frisser, blonder type passen zelf blond toevallig ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 07 maart 2017 @ 17:09:

[...]





Sofia uit Zweden lukt het ook aardig



[afbeelding]



vroeger:

[afbeelding]Op haar ben ik wel jaloers
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
quote:ardni schreef op 07 maart 2017 @ 17:31:

[...]



blonder type/blanker type?



Je vind van een man waar je zwak voor hebt, die je niet kent dat een bepaald type beter bij hem past omdat je teveel blaadjes leest?



Ik vind het bizar, dat mensen sowieso een zwak voor een volslagen wildvreemde kunnen hebben,waarvan ze het karakter niet kennen, de manier waarop iemand in het leven staat niet kennen, niet weten waar een persoon in het dagelijks leven van geniet en wat iemand belangrijk vind.





Nog bizarder is dat mensen het menen te weten door blaadjes en google.

Het lijkt me verschrikkelijk om in de schoenen van deze mensen te staan,of in dit geval de schoenen van deze man.



Vrouwen die hem denken te kennen en een zwak voor hem hebben.



Ik vind het een beetje creepy.

Als IRL een werknemer van de lokale super zo over ons zou praten zouden we het ook eng vinden.

Stel je voor brrr



Jij maakt er veel meer van dan dat ik zeg.

Ik vind Harry een leuke aantrekkelijke vent om te zien.

Qua karakter weet ik dat natuurlijk niet en dat hoef ik ook niet te weten.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
'Vechtscheiding' Scarlett Johansson van start



http://www.telegraaf.nl/p ... ohansson_van_start__.html



De breuk tussen Scarlett Johansson en Romain Dauriac zal waarschijnlijk uitlopen op een vechtscheiding. Dat voorspelt de advocaat van Romain tegenover de New York Post.



Scarlett diende dinsdag de echtscheidingspapieren in bij de rechtbank. Het stel maakte eind januari bekend uit elkaar te gaan. Nu de scheiding in gang is gezet, moet ook de voogdijregeling voor hun tweejarige dochter Rose vastgesteld worden. Volgens de advocaat wil Romain met het meisje verhuizen naar zijn thuisland Frankrijk. "Mevrouw Johansson reist veel rond. Het wordt een interessant proces."



Volgens een andere bron van de krant zouden Scarlett en Romain al ruzie hebben over de tijdelijke, informele voogdijregeling die ze troffen. Die zou volgens de Fransman te veel afhangen van het drukke werkschema van de actrice, die vaak opnames heeft op locatie.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik gun Harry gewoon een leuke vrouw. Of dat nou blond of donker is. Kak of actrice.

Ik vind hem leuk en gun hem alle geluk van de wereld.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Tim Douwsma (29) en Jessie Jazz Vuijk (22) zijn uit elkaar. Na een jaar is hun relatie voorbij.



Het management van Jessie Jazz bevestigt de relatiebreuk tegenover Privé. Waarom de relatie voorbij is willen Tim en Jessie niet kwijt.



Tim en Jessie vonden elkaar vorig jaar. In augustus werd bekend dat de zanger, presentator en acteur als een blok was gevallen voor Jessie, toen nog Miss Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Tim Douwsma en Jessie Jazz zijn uit elkaar!



Oeps net te laat
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Haha ik wilde ook net al posten dat zijn huidige relatie ook alweer miss gelopen was
Alle reacties Link kopieren
Tim is net Johnny. Misschien kunnen ze ooit eens met elkaar daten.
quote:soetkees schreef op 08 maart 2017 @ 21:21:

Ik gun Harry gewoon een leuke vrouw. Of dat nou blond of donker is. Kak of actrice.

Ik vind hem leuk en gun hem alle geluk van de wereld. Dat zal Harry goed doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 06 maart 2017 @ 22:21:

Echt, ik vind prins Harry en die Amerikaanse zo ontzettend niet bij elkaar passen.Vind ik nou ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven