Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Chantal Janzen geeft haar verloofde Marco Geeratz op 15 december in Londen het jawoord in traditioneel wit.



"Het is mijn eerste en laatste huwelijk, dus het wordt in elk geval iets wits", zegt de actrice tegen RTL Boulevard. "De jurk wordt lang van voren. Niet kort, dat is eng."



Addy van den Krommenacker is momenteel bezig de jurk te maken, laat de 35-jarige Janzen weten. Ook de locatie is klassiek. "We trouwen in hotel Claridge's in Londen", vertelt Janzen. Als een van de chicste hotels van de Engelse hoofdstad wordt Claridge's ook geregeld bezocht door het Britse koninklijk huis.



De 35-jarige Janzen is vooral aangenaam verrast dat deze details nog niet waren uitgelekt. "We hebben honderd gasten. Hulde aan al die mensen dat het nog niet is uitgelekt, dat vind ik superlief."



Eerder werd al bekend dat Paul de Leeuw de de huwelijksvoltrekking doet. "Dat is een onofficiële", vertelt Janzen. "We gaan in Nederland nog een keertje op de fiets voor de wet trouwen." Wel was De Leeuw diep geroerd toen hij werd gevraagd, vertelt de actrice. "Hij is heel vereerd, dat vind ik heel leuk."



Geeratz en Janzen hebben samen een zoon. Geeratz heeft ook drie kinderen uit een eerdere relatie.
Alle reacties Link kopieren
Die mentale Theo is de nieuwe Peter Jan Rens. Allebei creeps.
Ja en?
Heel mooie trouwlocatie heeft Chantal Janzen uitgekozen. Ik heb er een keer een high tea gehad. Heel stijlvol allemaal en Londen in december is sowieso geweldig.
Ik vind het ook leuk. Weer eens wat anders dan Ibiza....
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 10 september 2014 @ 18:52:

Mooie jurk heeft de vrouw van Mental Theo aan.Door die schoenen vind ik het eigenlijk best ordinair ogen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Waar moet ik die Theo van kennen?
quote:Noah_ schreef op 12 september 2014 @ 00:22:

Waar moet ik die Theo van kennen?Keigoeie muziek...Hakkuh!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Theo en Maaike (die zich nu Mayke noemt, want dat bekt lekkerder voor een internationale carrière) begonnen een relatie met elkaar toen zij 18 was en hij dus 43.

De zoon van Theo, Nick, komt qua leeftijd meer in de buurt van Maaike, hij is 16. Maaike vind ik overigens een kloon van Amanda, de moeder van Nick.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Brrr, engnek, Theo.
http://www.nu.nl/achterkl ... -ricky-martin-koppel.html



Dit is wel leuk.



Als het waar is!
Alle reacties Link kopieren
Jennifer Anistons vriend Justin Theroux zou flirtend zijn gezien met de ex van Robin Thicke.



Justin heeft volgens het tijdschrift Life & Style met Paula Patton gesjanst op de afterparty van de Emmy's.



"Tijdens een gesprek kropen ze zo dicht tegen elkaar aan, dat ze elkaar bijna raakten met hun lippen", zo beweert een ooggetuige. Maar ook met Girls-actrice Allison Williams kon Justin het bijzonder goed vinden...



Jennifers vrienden zouden de Friends-actrice hebben verteld wat Justin allemaal uitspookte. Zij zou woedend hebben gereageerd.
Justin Bieber bevestigt relatie met Selena Gomez
Voormalig Tweede Kamerlid voor het CDA Sabine Uitslag is zaterdagmiddag in het huwelijksbootje gestapt.



Sabine (41) gaf haar 31-jarige partner Menno het jawoord in het Overijsselse dorp Olst.

Sabine en Menno verloofden zich twee jaar geleden. Zij hebben samen twee dochters; Anna-Belle en Isa-Beau.

De politica met een gouden keeltje doet mee aan het huidige seizoen van The Voice of Holland. Vorige week was te zien hoe Sabine zich rechtstreeks naar de battles zong. Ze bracht het nummer 'Good God' van Anouk ten gehore. "Dit getuigt van lef. Het plezier dat er van afspatte voelde ik," zei coach Marco Borsato.

De oud-politica is naast haar politieke loopbaan ook bekend als muzikante. Zo maakte ze tot drie jaar geleden nog deel uit van de coverband Spinrock.



Weet niet waarom maar vindt Sabine onsympathiek en waarom eerst twee kleine kinderen en daarna alsnog trouwen in t wit...met sluier doe het eerst of wacht tot die kinderen groter zijn
Alle reacties Link kopieren
En waarom zou je niet mogen trouwen in het wit als je al kinderen hebt?



Je klinkt als mijn super christelijke tante 25 jaar geleden.
Tuuuurlijk mag dat alleeën het is mijn ding niet...het staat natuurlijk bol van de symboliek wit, sluier etc. Ieder zn ding maar ik begrijp dat nooit zo. Ook niet waarom eerst kinderen dan alsnog trouwen ....waren die kinderen dan nodig om man alsnog trouwlustig te krijgen? Of wacht dan tot ze wat groter zijn en het meekrijgen...die van hen zijn geloof ik 1 en 2. Vrienden van ons trouwden toen hun baby 10 weken was....op alle foto s een bruid in t wit met baby op de arm. En later nog een broertje die staat nergens op ( want die was er nog niet) nogmaals ieder zijn keuze maar het zou de mijne niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het vooral dubbelop: je moet als ongetrouwd stel een hoop regelen als er kinderen komen, iets dat als getrouwd stel niet nodig is. Als je dan alsnog gaat trouwen, heb je een hoop geregeld van te voren wat met een huwelijk sneller en simpeler was opgelost.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 14 september 2014 @ 07:34:

Tuuuurlijk mag dat alleeën het is mijn ding niet...het staat natuurlijk bol van de symboliek wit, sluier etc. Ieder zn ding maar ik begrijp dat nooit zo. Ook niet waarom eerst kinderen dan alsnog trouwen ....waren die kinderen dan nodig om man alsnog trouwlustig te krijgen?





Wat een jaren-50 lucht, zeg.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Wat een geneuzel idd. Hoe oud ben jij?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga misschien wel nooit trouwen. Heb wel twee kinderen. Schande!



Verder, niet mooi die namen van die meisjes met een streepje ertussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 14 september 2014 @ 09:41:

Ik ga misschien wel nooit trouwen. Heb wel twee kinderen. Schande!



Verder, niet mooi die namen van die meisjes met een streepje ertussen.En mannie is nóg niet trouwlustig geworden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje, 3 uur geleden

Tuuuurlijk mag dat alleeën het is mijn ding niet...het staat natuurlijk bol van de symboliek wit, sluier etc. Ieder zn ding maar ik begrijp dat nooit zo. Ook niet waarom eerst kinderen dan alsnog trouwen ....waren die kinderen dan nodig om man alsnog trouwlustig te krijgen? Of wacht dan tot ze wat groter zijn en het meekrijgen...die van hen zijn geloof ik 1 en 2. Vrienden van ons trouwden toen hun baby 10 weken was....op alle foto s een bruid in t wit met baby op de arm. En later nog een broertje die staat nergens op ( want die was er nog niet) nogmaals ieder zijn keuze maar het zou de mijne niet zijn.



Als ik zo doorborduur op jouw uitspraken hier mag ik dus als niet Christen eigenlijk ook geen Pasen en kerst vieren, net zoals het overgrote merendeel van Nederland. Staat ook bol van de symboliek.



En het dikgedrukte stukje, dat is wat mij betreft gewoon een nare zurewijvenopmerking. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan mijn 2 nichtjes vroeger (30 jaar terug) die moesten trouwen, want zwanger, woonachtig op de Bible-Belt. Die moesten in een jurk trouwen met een kleurtje zodat het hele dorp zag dat het eigenlijk een schande was, lekker zinloos want iedereen had dat allang gehoord van de natte krant van het dorp.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwuiltje schreef op 14 september 2014 @ 07:34:

Tuuuurlijk mag dat alleeën het is mijn ding niet...het staat natuurlijk bol van de symboliek wit, sluier etc. Ieder zn ding maar ik begrijp dat nooit zo. Ook niet waarom eerst kinderen dan alsnog trouwen ....waren die kinderen dan nodig om man alsnog trouwlustig te krijgen? Of wacht dan tot ze wat groter zijn en het meekrijgen...die van hen zijn geloof ik 1 en 2. Vrienden van ons trouwden toen hun baby 10 weken was....op alle foto s een bruid in t wit met baby op de arm. En later nog een broertje die staat nergens op ( want die was er nog niet) nogmaals ieder zijn keuze maar het zou de mijne niet zijn.

Jezus lijkt wel of je er over valt dat ze het lef heeft gehad om in het wit te trouwen en ook nog eens een sluier,potverdorie zeg hoe durft ze.

Ik ben geen fan van Sabine maar ik vind wel dat je zeurt, hoeveel zijn er nog maagd als ze trouwen?, val je die ook aan omdat het in het wit is?
quote:Maleficent schreef op 14 september 2014 @ 11:48:

Doet me denken aan mijn 2 nichtjes vroeger (30 jaar terug) die moesten trouwen, want zwanger, woonachtig op de Bible-Belt. Die moesten in een jurk trouwen met een kleurtje zodat het hele dorp zag dat het eigenlijk een schande was, lekker zinloos want iedereen had dat allang gehoord van de natte krant van het dorp.Konden ze ze net zo goed meteen op het dorpsplein zetten en met tomaten bekogelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven