Entertainment alle pijlers

Verslaafd

28-10-2014 20:42 610 berichten
Nieuw seizoen nu op rtl 4. Begint al aardig heftig. Moeilijk als je iemand zo ziet aftakelen.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat goed van Francois. Dan krijg ik toch weer hoop......
Alle reacties Link kopieren
Na zo lang zoveel drinken lijkt het mij dat hij toch op zijn minst beginnende Korsakov heeft opgelopen.
@melkboer ook voor jou een hart onder je riem.

Wij zitten nog midden in de emoties en verwerking wat er allemaal is gebeurd. Gelukkig wil mijn moeder wel echt meewerken en is ze sinds de opname clean. Ze beseft dat als ze ons en de kleinkinderen wil zien opgroeien nooit meer mag drinken, maar goed de reden waarom ze zoveel dronk is er nog wel. Ik heb er vertrouwen in maar vind het echt rete-lastig



Wat je zegt over het zwaar bevuilde huis...god wat voelt dat kut.

Echt veel sterkte ermee.
quote:melkboer schreef op 11 november 2014 @ 21:29:

Wow, wat goed van Francois. Dan krijg ik toch weer hoop......

Hoop moet je blijven houden!

Had het niet verwacht van hem...
Alle reacties Link kopieren
[quote]StoraHuntur schreef op 11 november 2014 @ 21:06:

Als die Jim 's ochtends vroeg tegen mij zou beginnen te lullen zou ik ook een blikkie of 5 achteroverslaan.

Alle reacties Link kopieren
Goed nut, dat je vertrouwen hebt. Ik heb wel hoop maar vertrouwen, nee dat niet meer.

Broer zit nu in een verzorgingstehuis, na een val heeft hij zijn arm gebroken. Hij was dronken. Vanwege zijn levercirrose durven ze zijn arm niet te opererenDat huis is echt vreselijk, maar ik kan er wel mijn woede en verdriet in kwijt. Ik heb bijna net zoveel tranen als emmers sop gehuild. En dat waren er heel wat.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rotsitutie melkboer hoe oud is je broer? Kunnen ze hem nog helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijwel niks met alcohol. Ik drink 2 glazen per week bij mijn ouders. Daarbuiten drink ik geen alcohol.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 11 november 2014 @ 22:30:

Ik heb vrijwel niks met alcohol. Ik drink 2 glazen per week bij mijn ouders. Daarbuiten drink ik geen alcohol.Wat drink je dan Hans?
Alle reacties Link kopieren
Heftige aflevering inderdaad.



Wat ik wel raar vond: als je het mij vraagt had hij al voordat hij echt verslaafd raakte kans op Niet Aangeboren Hersenletsel. Door scooter en auto ongeluk. Als hier sprake van is / was ( nu, na al die jaren verslaving heeft hij het sowieso denk ik) maar ook al daarvoor: NAH maakt dat mensen anders en moeilijker leren. Geheugen is beschadigd enz. Misschien is het niet alleen een kwestie van niet willen, maar zijn eerdere behandelingen niet aangeslagen omdat hij het niet kon leren. Er zijn ook speciale poli's voor mensen die minder begaafd zijn, waar meer herhaling geboden wordt etc.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of hij nu nog steeds clean is.

Ze zeggen wel dat hij clean is tot de dag van vandaag, maar wanneer was die laatste dag.

Dit kan ook een jaar geleden zijn, afhankelijk van wanneer de laatste opnamen waren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn broer is 67. Maar wat de verwachting verder is......ik weet het niet. Mijn broer zegt daar zelf niets over verder. En van de artsen in het ziekenhuis waar hij eerst een week heeft gelezen werd ik ook niet wijzer.
Hoop dat ze er op tijd bij zijn. Zo jong nog.
Hij is echt zo'n "hardcore" verslaafde.
Ik vind het wel snel dat je je na 5 weken al zoveel beter voelt.



Bij mij ging dat met roken niet zo snel.
Alle reacties Link kopieren
Peter van de Vorst heeft op twitter laten weten dat Sergio weer een flinke terugval heeft...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Ik vermoord eerst de vriendin van de verslaafde. Waardeloze moeder.
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet die kerel eruit zeg, alsof zijn armen opgeblazen ballonnen zijn.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Wat een griezelige kerel zeg.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
En dan komt Peter binnen: 'Gefeliciteerd!'
Ik betwijfel of hij het gaat redden. Daar moet ook ruim 30 jaar onzekerheid uit.
quote:plous schreef op 25 november 2014 @ 20:57:

En dan komt Peter binnen: 'Gefeliciteerd!' Inderdaad. Het gevecht begint nu pas.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg jeuk van jimmy...
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag zondag een reportage van Jodie Marsh over anabolen. Wel heftig om te zien wat dit met je doet.
Jimmy praat zo onnatuurlijk in de camera.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven