Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik (seizoen 2)

07-07-2014 20:42 662 berichten
Morgen 8 juli begint seizoen twee van Vier handen op één buik, 20.30 uur op NED3. Wie kijkt er mee?

Bekende moeders dit seizoen: Tatum Dagelet, Leontien van Moorsel, Patricia Paay, Tanja Jess, Froukje de Both, Tooske Ragas, Barbara Barend en Ellemieke Vermolen.



vier handen op een buik bnn
Alle reacties Link kopieren
Binnenlandse dienst heeft er weer iemand bij die ze in de gaten moeten houden.
Zij gaat gewoon met hem mee. Is zo'n meisje dat geslagen gaat worden en bij hem blijft, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Geboren strijder deze gast, en neemt haar daar in mee.
Door deze jongen snap ik prima dat half Nederland stikt van de vooroordelen! Engerd!!!
Dit is echt zo'n type die af reist om met IS te strijden .
Alle reacties Link kopieren
Zou me niks verbazen als ze binnenkort in boerka loopt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik hoop gewoon echt heel erg dat Tooske dit blijft doen. Ben echt fan van haar.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Zal me niks verbazen als die 3 zo in Syrië bij Isis zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 23 september 2014 @ 21:11:

Dit is echt zo'n type die af reist om met IS te strijden .Dacht ik ook aan.
Ja. Ik krijg een naar gevoel bij dit gezin. Bij hem,



Ik hoop echt dat zij voor zichzelf leert kiezen en sterk genoeg is om haar hulptroepen opnieuw inschakelt als dat nodig is.
Alle reacties Link kopieren
Laat haar dit topic maar lezen, en nog een keer deze aflevering bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Oh die oma
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Grote kans dat ze niet op internet zit, Meesmistig.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad Helga, daar zeg je wat. Krijg gewoon buikpijn van dit soort situaties.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat die opa en oma die enge moslim niet uit hun huis flikkeren.
Alle reacties Link kopieren
69, bang om kleindochter weer te verliezen misschien.
Alle reacties Link kopieren
Zij wordt gewoon onderdrukt waar haar grootouders bijstaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Calm schreef op 23 september 2014 @ 21:11:

Door deze jongen snap ik prima dat half Nederland stikt van de vooroordelen! Engerd!!!Dit dus
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 23 september 2014 @ 21:11:

Dit is echt zo'n type die af reist om met IS te strijden .Dat is ook weer overdreven , maar het ondertoontje verraadde veel, zij mocht een ''eigen mening'' hebben van hem (...) als ze maar moslima blijft. Dit meneertje voelde zich meteen in zijn ''eer'' aangetast omdat Tooske (een vrouw, en nog Hollands ook) hem op iets aansprak wat doodnormaal is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon verdrietig na deze aflevering
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ook, EvyBlissy.



Ik vind dit een goed programma. Beetje verbazing, maar het geeft ook een kijkje in het leven van anderen die het zo anders doen of anders zijn dan ik ben.



Maar deze aflevering is anders dan de andere (voor mij). Dit einde geeft een onbestendig gevoel. Happy end hoeft voor mij ook niet, maar iedereen voelt op zijn klompen aan dat dit meisje in eenzelfde soort relatie verstrikt zit als al haar andere relaties die ze heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wat pretzel typt vind ik niet overdreven. Ik 3 maanden tijd worden er al beslissingen genomen als geen make up, geen handen schudden etc. Volgende stappen kunnen dan rap gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp ook niet waarom je die opa en oma niet aan het woord hebt gezien. Gebeurt anders wel toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 23 september 2014 @ 21:17:

Ik ben gewoon verdrietig na deze aflevering



Ik voel mij ook zo verdrietig, en heb zoveel vragen.



Die moeder bv, die door 3 ! kerels haar dochter laat aanranden, die opa en oma zijn die van gisteren?

Pikken die alles maar van die gekke Aliebaba?

Dat meiske ( jonge vrouw) moet in een therapie , ze is van het pissenbed in het kakkenbek gegaan.

Zo'n lieve meid.

Die Hassan spoort voor geen meter, die is nu aan het sparen en zit binnen no-time in Syrië.

Inclusief zijn vrouw en schattig dochtertje.



Alle lof voor Tooske, wat deed zij het fantastisch goed.!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:HelgaV schreef op 23 september 2014 @ 21:19:

Ik ook, EvyBlissy.



Maar deze aflevering is anders dan de andere (voor mij). Dit einde geeft een onbestendig gevoel. Happy end hoeft voor mij ook niet, maar iedereen voelt op zijn klompen aan dat dit meisje in eenzelfde soort relatie verstrikt zit als al haar andere relaties die ze heeft gehad.



+1



Ik had echt een triest gevoel aan het einde van deze aflevering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven