Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna zwanger of bevallen in Showbizzland!

11-01-2012 16:20 3224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leef en roddel hier mee over showbizzbeebs & de showbizzsterren met nesteldrang





nieuwe ronde, nieuwe kansen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Honor doet me een beetje aan Suri denken op deze foto, alleen de verkeerde fles







Hilary Duff







SJP







The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 21 januari 2012 @ 19:26:

Phyllon Joy is vandaag één jaar geworden.



[afbeelding]



Celebrating my first birthday with a healthy cake. Wat een schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:toffifee schreef op 21 januari 2012 @ 20:17:

1 jaar al weer? Sjee!Lijkt wel alsof celebs korter zwanger zijn en de kindjes sneller groot worden...
Alle reacties Link kopieren
Kristin (vd Hills) is zwanger.

Alle reacties Link kopieren
De Deense prinses Marie is dinsdag bevallen van een dochter. De baby weegt bijna drie kilo en is 49 centimeter lang, zo heeft het Deense koningshuis bekendgemaakt.



De 35-jarige prinses en haar kersverse dochter maken het goed. Maries echtgenoot, prins Joachim, was aanwezig tijdens de geboorte. Het meisje, van wie de naam pas bekend wordt gemaakt bij haar doop, is tiende in de lijn van troonopvolging in Denemarken.



Prinses Marie en prins Joachim, de jongere broer van kroonprins Frederik, hebben al een zoon. Henrik Carl Joachim Alain kwam op 4 mei 2009 ter wereld. Joachim heeft bovendien nog twee zoons uit een eerder huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wie is phyllon? Is die van doutzen?
Alle reacties Link kopieren
quote:_69_ schreef op 24 januari 2012 @ 13:21:

Wie is phyllon? Is die van doutzen?Scheer je weg! Als je dat niet weet dan hoor je hier thuis :-))
Alle reacties Link kopieren
Shiloh Jolie-Pitt has gone short - again!



On Sunday, we spotted the 5-year-old with an updated pageboy cut while hanging at the Farmer's Market in Studio City, Calif. with mom Angelina Jolie and brothers Knox, 3, and Pax, 8.



Considering she let her blonde locks grow to shoulder length recently, we're not sure what brought on this sudden hair change. But we do think it looks adorable.



Alle reacties Link kopieren
Expectant mom Maggie Gyllenhaal and her look-alike daughter Ramona, 5, bundle up for a chilly stroll through Brooklyn, N.Y., on Monday.



Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 21 januari 2012 @ 19:26:

Phyllon Joy is vandaag één jaar geworden.



[afbeelding]



Celebrating my first birthday with a healthy cake. Sorry, ik breek even in maar ik moest zo lachen om de foto met de meloen! Ik las van de week teletekst en daar hadden ze dit letterlijk vertaald: "Phyllon vierde zijn verjaardag met een gezond stuk cake". Ik was al even bang dat Phyllon nu al op een streng celebrity dieet moest..
Alle reacties Link kopieren
Shiloh wil toch een jongetje zijn en Shax genoemd worden? Stond laatst op nu.nl geloof ik. Wel schattig.
Alle reacties Link kopieren
quote:phlee87 schreef op 24 januari 2012 @ 22:04:

Shiloh wil toch een jongetje zijn en Shax genoemd worden? Stond laatst op nu.nl geloof ik. Wel schattig.John. Iig, dat was het twee jaar geleden .
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wet half dichtgeknepen ogen, tussen-mijn-wimpers-doorkijkend, lijkt het wel een beginnend buikje bij Angelina....
The time is now
Alle reacties Link kopieren
quote:Banba schreef op 25 januari 2012 @ 00:55:

Wet half dichtgeknepen ogen, tussen-mijn-wimpers-doorkijkend, lijkt het wel een beginnend buikje bij Angelina....Ja of ze had net een pepermuntje op.
Alle reacties Link kopieren
of ze heeft moet een scheet laten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Rob en Henriette trokken zich de afgelopen tijd terug in hun chalet op de Veluwe; de aanstaande moeder kwam het huis nauwelijks uit.



"Maar dat was niet helemaal mijn eigen keuze”, zegt Henriette in het eerste interview dat zij sindsdien geven en dat in Weekblad Privé staat. "Ik ben zó ziek geweest, zo ontzettend ziek. Zo kwam ik er op vakantie in Spanje eigenlijk ook achter dat ik zwanger was. Met de baby gaat het prima, maar een eerste kind op je 42e is geen sinecure. Maar natuurlijk hebben we het er allemaal voor over. Voor dit kind, dat zo gewenst is.”



Rob laat zich niet onbetuigd: "Anders dan die keren met Robbert en Yoshi ben ik er heel erg mee bezig. Ik ben nu ook meer thuis, krijg er veel meer van mee, en ik kan mijn ogen soms niet van die buik afhouden. Ik probeer me voor te stellen hoe dat straks zal zijn. Naar elke echo ben ik mee geweest en natuurlijk weten we ook al een tijdje wat het wordt. Maar we hebben ervoor gekozen dat nog even voor onszelf te houden.”



Ze willen het geslacht geheim houden? Ik zie een roze bug-a-boo



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Miranda, Orlando & Flynn





Sparrow



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren




Octomom + kroost
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk jongetje wel Shiloh.
quote:Maleficent schreef op 25 januari 2012 @ 08:12:



Ze willen het geslacht geheim houden? Ik zie een roze bug-a-boo

Ik zie een rode bugaboo



Dat van Shiloh stond idd op nu.nl dat ze Shax wilde heten. Pastte beter bij de namen van haar broertjes. Ze wil graag een jongen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 25 januari 2012 @ 09:51:

[...]

Ik zie een rode bugaboo Roze!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch geen rood







Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 25 januari 2012 @ 10:19:

Dat is toch geen rood [afbeelding]



[afbeelding]



Dit is roze :

https://www.geboortewinke ... n-donkergrijs-roze-canvas



Kan geen plaatjes plakken via de ipad haha! Maar die van Rob is toch rood dan? Of heb ik last van zwangerschaps-kleurenblindheid?



Waarom lopen ze trouwens al met de bugaboo rond als het kind nog in haar buik zit? Ik ga toch ook niet nu al rond parraderen met onze Stokke (hoe graag ik het ook wil haha!)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven