Entertainment alle pijlers

Wel/niet/schijn en bijna zwanger in showbizland!

30-06-2014 08:19 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, nieuwe ronde, nieuwe kansen!







Plak je suf en speculeer mee!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
elke zwangere buik is een mooi wonder..... maar sommige zijn meer geschikt om het lekker te laten showen ...

Zelf had ik geen ronde buik.... maar een bier buikje hahaha... maar het resultaat is er niet minder mooi om
Dat wonder, daar ben ik het dan weer niet mee eens
Hahahahaha :-)



Ach je hebt natuurlijk een punt Maleficent.

Maar ik vind echt niet elke zwangere buik mooi. Sorry voor het niet zo heel politiek verantwoorde antwoord. Maar dat vind ik gewoon niet. Ik vind sowieso veel buiken/mensen/vrouwen/mannen/figuren niet zo mooi. Zwanger of niet :-)
Alle reacties Link kopieren
En jij bent natuurlijk wel perfect Yggdrasil.

Wat is eigenlijk perfect,leg mij dat eens uit.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Alle reacties Link kopieren
Serieus dit?

Ashley is toch hartstikke mooi zwanger!!

Wat een vertekend van de vrouw hebben sommige hier zeg, door al foto s van die zwangeren met maatje 34?

Jammer hoor.





En idd mooie kinderen van angelina.
Alle reacties Link kopieren
Yolanthe en Wesley Sneijder zijn ook zwanger of ben ik nu te laat? Zij verwachten hun kind in oktober.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 maart 2015 @ 18:18:

Lach je mij nou uit? Of is Yolanthe toch niet zwanger? Zoals ze eerst beweerde.
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 30 maart 2015 @ 18:22:

[...]



Lach je mij nou uit? Of is Yolanthe toch niet zwanger? Zoals ze eerst beweerde.Je bent redelijk laat, er is zelf een apart topic over geweest. Maar lief dat je het kwam melden hoor
Regel even wat bitterballen anders
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 30 maart 2015 @ 16:58:

Hahahahaha :-)



Ach je hebt natuurlijk een punt Maleficent.

Maar ik vind echt niet elke zwangere buik mooi. Sorry voor het niet zo heel politiek verantwoorde antwoord. Maar dat vind ik gewoon niet. Ik vind sowieso veel buiken/mensen/vrouwen/mannen/figuren niet zo mooi. Zwanger of niet :-)Ik vind het ook een lelijke buik hoor. Zwanger of niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:shockingblue schreef op 30 maart 2015 @ 18:22:

[...]



Lach je mij nou uit? Of is Yolanthe toch niet zwanger? Zoals ze eerst beweerde.Sorry, maar het is nieuws van 2 dagen terug. En voor dit topic ook nog een best groot nieuws je dacht toch niet dat we dat hier gemist hadden
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Jullie zijn zo enthousiast bezig in dit topic, het aantal berichten is inmiddels gestegen tot boven de 3000 berichten . Helaas is de ervaring dat topics met meer dan 3000 berichten het forum trager maken. Zouden jullie in verband hiermee een nieuw deel willen openen? Als er een nieuw deel is, willen jullie dat dan even aangeven op het cm zodat wij dit deel kunnen sluiten?



Alvast hartelijk dank!



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij is er al!
quote:misschicken schreef op 30 maart 2015 @ 07:43:

Wat is Zahara toch een bloedmooi kind. Shiloh ook trouwens, net dr vader, met de lippen van mama. Ik ben zo benieuwd hoe zij uit de puberteit komt!Ik vind Zahara vele malen mooier dan Shiloh.
quote:Nouschi schreef op 30 maart 2015 @ 18:34:

[...]





Ik vind het ook een lelijke buik hoor. Zwanger of niet.+1. En dat mag je heus zeggen. Wat een onzin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven