Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2011

29-09-2010 18:11 1252 berichten
Vanaf 6 januari weer een nieuw seizoen!



Alle deelnemers zijn inmiddels bekend:

- Hanna Bervoets

- Horace Cohen

- Anna Drijver

- Soundos El Ahmadi

- Karin de Groot

- Pepijn Gunneweg

- Jan Kooijman

- Miryanna van Reeden

- Art Rooijakkers

- Patrick Stoof
Art heeft de hele serie overduidelijk geacteerd. Dus in mijn ogen geen goede mol.
Ik vrees nu ook dat het Art is, helemaal met die uitleg over Patrick die jokers weggeeft. Dat zou de mol niet zomaar mogen doen natuurlijk. Soundos vond, net als ik, dat Art spéélt dat hij de ideale mol is. Maar daarom is hij het dus niet. Daarom koos zij voor Patrick. Ik heb ook heel lang op Patrick gezeten, maar door dat joker verhaal twijfel ik weer.. Jammer dat ze zoveel overduidelijk acties van Art hebben uitgezonden (als hij het is). Ik vond de aflevering wel superrrr spannend trouwens, zat er helemaal in!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het vandaag St. Patricksday is en moest meteen aan wie is de Mol denken...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het Patrick is. Ik ben de afleveringen aan het inlopen (moet er nog 2 voor de finale van vanavond). Ik hoop maar dat Art vooral een rol heeft gespeeld en in het dagelijks leven voor zijn partner en familie anders is. Geen leuk persoon om naar te kijken.
quote:kipkerrie schreef op 17 maart 2011 @ 10:04:

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het vandaag St. Patricksday is en moest meteen aan wie is de Mol denken...Die theorie hanteert een vriend van me al sinds de aanvang van Wie is de mol.
Alle reacties Link kopieren
quote:kipkerrie schreef op 17 maart 2011 @ 10:04:

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat het vandaag St. Patricksday is en moest meteen aan wie is de Mol denken...

Zou inderdaad ook een verklaring zijn voor waarom ze dit seizoen 11 afleveringen hebben.



Het is trouwens Patrick.
Ik denk dat Patrick de mol is.



Overigens maakt het me verder niet echt uit wie het zal zijn. Als Art de mol is, vind ik het vervelend dat hij en zijn mol-acties zo uitgebreid door de programmamakers in beeld zijn gebracht.



Ik vond het programma niet zo leuk als ik had gehoopt. Dit was de eerste keer dat ik het heb gevolgd en ik denk niet dat ik dat weer ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Programma is sinds (semi) BN'ers de deelnemers zijn ook stukken minder leuk. Zij zijn vaak toch wel heel erg bezig zichzelf te profileren en lijken veel bewuster bezig met 'hoe kom ik over'.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Met onbekende deelnemers vond ik WIDM véél leuker.
Alle reacties Link kopieren
Ja,vandaag St Patricks Day.. Ik vond dit seizoen juist wel leuk, heb veel gelachen, en vond de opdrachten ook leuk.Vorig jaar vond ik er niet zoveel aan...Ben erg benieuwd naar vanavond, de telefoon en de bel gaan uit
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alles uit - behalve de babyfoons en mn iphone dan



Nog 50min!!
Alle reacties Link kopieren
hier spreekt een kluizenaar voor het komende anderhalf uur. Heerlijk weer naar Jan... ehhh wie is de mol kijken. Laten we hopen dat het Patrick is. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Even op de valreep voordat het begint.

Ik denk dat Patrick de mol is. Voordat het hele gebeuren begint, hoor je elke aflevering een fluisterende mannenstem zeggen: Trust nobody. Volgens mij is dat Patrick. Hoop ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik ergens online meekijken? Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Woohoow de finale! Nou ik denk ook wel dat het Patrick is! Het is ook St. Patricksday... Kan niet missen
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hello!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk echt niet leuk als dat Art de winnaar is.
Alle reacties Link kopieren
Zoooooo benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Hij mag toch wel de winnaar zijn sloopthard?
Volgens mij ben ik de enige die Art wèl leuk vind, of niet? Ik ben al fan sinds PE.



Ik haak trouwens zo weer af denk ik, lig op bed met een fikse verkoudheid. Maar ja, moet dit even zien!
Alle reacties Link kopieren
Sommigen was ik al bijna vergeten! Hannah ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Nou ja hij heeft zo zitten zieken.. ik vond hem echt een naar persoon in de serie...
Alle reacties Link kopieren
Gdlt, beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven