Entertainment alle pijlers

Zwanger in Showbizzland etc.

09-03-2010 21:36 3001 berichten
Dan gaan we hier maar weer verder met de zwangere en bevallen beroemdheden....
Het is er!!!



( denk ik tenminste, lol )
quote:Zoyla schreef op 21 april 2010 @ 21:55:



Irene, Ellemijn, Claire, Suzette, Ingeborg, Cathelijne, Eline, Louise, Floor, Elise, Leonie, Yael, Ella, Margot, Arianne, Florentine, Catherine, Leonora, Caroline, Constanze, Elizabeth, Hannelore, Maryléne, Marie-Louise, Marie-Dephine, Anna-Sophie, Anneleine, Wendeline, Rosalinde, AnneFleur, Cécile, Carlien, Camille, Christianne, Claudine, Elodie, Fleur, Laetitia, Laurien, Leonieke, Lidewij, Madeleine, Machteld, Marie-Claire, Nanette, Nicolien, Pauline, Anniek,



------------------------------------------------------------------------



En? En? En?? Dé naam zat erbij he, zeg maar eerlijk

Dit zijn echt de uberkakkerigste hollandse namen die ik maar kon bedenken, and i LOVE IT!!



O wat erg, mijn echte naam staat erbij ( waar ik eigenlijk mijn hele leven al een hekel aan heb :-) )

En Machteld was een vriendin van me... vind ik nog steeds een gruwelnaam haha.



Enniewee, waar blijft Katja nou?
Hoe heet jij dan? Oud hollandse namen zijn zo uber stylisch verantwoord, hip, tijdsloos én retro!! Je bent hot man!!!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig zulke namen!!!
Alle reacties Link kopieren
hahahah Lente.... ik zeg niks





Zit ook al op Katja-nieuws te wachten

Ik vind Vivienne zo lief....
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoyla schreef op 21 april 2010 @ 21:55:



Irene, Ellemijn, Claire, Suzette, Ingeborg, Cathelijne, Eline, Louise, Floor, Elise, Leonie, Yael, Ella, Margot, Arianne, Florentine, Catherine, Leonora, Caroline, Constanze, Elizabeth, Hannelore, Maryléne, Marie-Louise, Marie-Dephine, Anna-Sophie, Anneleine, Wendeline, Rosalinde, AnneFleur, Cécile, Carlien, Camille, Christianne, Claudine, Elodie, Fleur, Laetitia, Laurien, Leonieke, Lidewij, Madeleine, Machteld, Marie-Claire, Nanette, Nicolien, Pauline, Anniek,



------------------------------------------------------------------------



En? En? En?? Dé naam zat erbij he, zeg maar eerlijk

Dit zijn echt de uberkakkerigste hollandse namen die ik maar kon bedenken, and i LOVE IT!!Hey... niks mis met Anniek he? Zo heet een zeer dierbaar familielid van me
Nee juist niet, ik hou erg van dit soort namen!!
Iemand hier met een Twitter-account die even bij Thijs Romer kan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
wel twitter maar geen idee hoe het werkt
wel twitter maar geen idee hoe het werkt
Alle reacties Link kopieren
Ik zal eens proberen te kijken
quote:Maleficent schreef op 22 april 2010 @ 08:56:

Ik hoop dat je me toe lacht
Alle reacties Link kopieren
Wat is z'n twitter account?
Nou, ik Googlede op Thijs Romer Twitter
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 april 2010 @ 09:20:

[...]





Ik hoop dat je me toe lacht Starstalker
Stressed is just desserts spelled backwards
Wel zielig voor Katja. Niks zo erg als door moeten lopen met formaat nijlpaard. Terwijl je je zo op een kindje verheugd.
Alle reacties Link kopieren
staat het hoofdje nu al!?
Alle reacties Link kopieren
Na, als dat bericht van koffietijd waar was dan vinnikut zielig voor Katja. Mooi verrot als het zo lang duurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoyla schreef op 21 april 2010 @ 21:55:

Irene, Ellemijn, Claire, Suzette, Ingeborg, Cathelijne, Eline, Louise, Floor, Elise, Leonie, Yael, Ella, Margot, Arianne, Florentine, Catherine, Leonora, Caroline, Constanze, Elizabeth, Hannelore, Maryléne, Marie-Louise, Marie-Dephine, Anna-Sophie, Anneleine, Wendeline, Rosalinde, AnneFleur, Cécile, Carlien, Camille, Christianne, Claudine, Elodie, Fleur, Laetitia, Laurien, Leonieke, Lidewij, Madeleine, Machteld, Marie-Claire, Nanette, Nicolien, Pauline, Anniek,



------------------------------------------------------------------------



Dit zijn echt de uberkakkerigste hollandse namen die ik maar kon bedenken, and i LOVE IT!!
Alle reacties Link kopieren
Moeder wil Georgina Verbaan spreken

Uitgegeven: 22 april 2010 09:20

Laatst gewijzigd: 22 april 2010 10:10



AMSTERDAM - De moeder van Georgina Verbaan wil niets liever dan een verzoening met haar dochter. An de Wit-Akkermann moest via de media vernemen dat haar 30-jarige dochter zwanger is. Verbaan en haar moeder hebben al zes jaar geen contact meer.

© Alphons Nieuwenhuis"Ik hoop meer dan ooit op een verzoening. Ik verlang ernaar Georgina te steunen. En ik wil mijn kleinkind straks zo graag in mijn armen houden", zegt Georgina's moeder in De Telegraaf.



Moeder en dochter besloten elkaar zes jaar geleden 'wat meer ruimte te geven'.



"Misschien dat de zwangerschap haar verandert, waardoor ze milder naar de situatie gaat kijken", hoopt An de Wit-Akkermann.



"Ik ben zo bang dat ik mijn pasboren kleinkind straks ook op een krantenpagina voor het eerst onder ogen krijg", zegt Verbaans moeder. "Ik wil Georgina steunen. Zonder de betwetermoeder te zijn, die zij misschien vreest."



Was het dan niet verstandig geweest om Sjors zelf te benaderen ipv via de media????
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik las het ook al Yraatje. Niet zo slim om het via de media te spelen. En ik vraag me af, of het allemaal wel zo onschuldig is als de moeder laat doorschemeren in de Telegraaf. Je verbreekt niet zomaar 6 jaar het contact met je moeder, lijkt me.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me eerlijk gezegd ook een bullshit verhaal.. Dat elkaar de ruimte geven is in ieder geval wel gelukt...zo'n zes jaar inmiddels.
Waarom geloven jullie de Telegraaf zou klakkeloos?
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je dat Star?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven