Entertainment alle pijlers

Zzzzzzze voizzzzzzeeeee 2014

29-08-2014 19:47 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint er weer een nieuwe serie van de zangtalentenshow The Voice met in de jury Ali B, Ilse DeLange, Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis



het begint vanavond om 20.30, wie kijkt en trasht er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
wat een doos deze Chersodame. Wat een kakkert.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 29 augustus 2014 @ 20:56:

Incoming!!!!!! *ploft neer*



Pip
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat wil deze dame nou? Retro, prinses?
Ah hoi!
Hm. Beetje saai liedje.
Ah. Daarom krijgen we het gratis van de Wet Woem Ep.
Alle reacties Link kopieren
We hebben er weer een titanium schreeuwerT bij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat zou ze onder heur haar verstoppen?
Alle reacties Link kopieren
Ilse houd je mond.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sjonge Ilse. Ik weet niet hoor. Ze ziet eruit alsof ze door de regen gefietst heeft.
En ze klinkt nog steeds als de kruitvatreclame
Ik vind deze mevrouw met het bloemenkleedje maar een muts. Therefore moet ze naar Ilse
Alle reacties Link kopieren
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff



sjeemig.

Ik vond het nou ook weer niet zó goed.....of vergis ik me?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Celebatory jump hug.
Martijn is gewoon Heul Heul (hier imiteer ik Jochem Meyjer) klein.
Alle reacties Link kopieren




Heb ik iets gemist? Is er al een andere jury?
Alle reacties Link kopieren
quote:nikki_nuts schreef op 29 augustus 2014 @ 21:07:





Heb ik iets gemist? Is er al een andere jury?





En : Alie is er nóg steeds!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat zijïg.
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 29 augustus 2014 @ 21:07:

Martijn is gewoon Heul Heul (hier imiteer ik Jochem Meyjer) klein.Jochem is cool
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ik vind Ali's krullen tof. Maar niet op zijn hoofd.



Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai





Nous





Ik vind de Rozenman leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven