bindtouw voor vlees

24-12-2009 12:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij maken 2de kerstdag hazerugfilet uit de oven met ontbijtspek omwikkeld. Mijn vraag (discussie met man)



Dient het omwikkelen ter voorkoming van uitdroging of voor smaak?



Maakt het nog uit welk bindtouw je gebruikt? Geven sommige touwen geen smaak af? Tips?



bedankt! Fijne dagen
quote:mylenevalerie schreef op 10 februari 2010 @ 10:27:

Ik heb sinds kort een braadtermometer en dat is toch wel super hoor, bij de slager vragen hoeveel graden het van binnen moet zijn dat het net nog een beetje rose is maar niet te. Ik heb er sinds dit weekend ook een! Lijkt mij superhandig, leuk om te lezen dat het jou ook goed bevalt.



Vandaag liep ik langs de Hema, dus even naar binnen gewipt voor keukentouw, maar helaas. Het was ook een vrij kleine Hema. Dit weekend ben ik denk ik wel bij de AH XL dus dan moet t goedkomen.
Alle reacties Link kopieren
AH XL heeft het, daar heb ik het ook gekocht. Anders gewoon bij een slager vragen zo'n netje.



Lees goed even de beschrijving door van die braadmeter. Toen ik visite had en het verschil even vergeten was welke van die 3 metertjes ik moest hebben is vervelend om het dan nog na te zoeken.



Ik ben heel benieuwd. Wat voor rollade ga je maken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja, ik ga m'n best doen met de braadmeter! Komt vast wel goed, ik heb de beschrijving in ieder geval bewaard.



Het wordt een kiprollade, met een kruidenkorstje van peterselie, mosterd en knoflook, en creme fraiche.
Alle reacties Link kopieren
Mmmmm dat klinkt goed. Als je iemand nodig hebt om het voor te proeven dan hoor ik het wel .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hahaha, MV, wat lief aangeboden!!



Vandaag de keukentouw inderdaad gevonden in de AH XL. Dus, morgen sta ik met braadslede, keukentouw, braadthermometer en keukenschort in de aanslag! Vriendlief biedt zich ook al aan om te proeven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven