Borrelhapjes (maar niet de standaard)

21-05-2009 10:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
De standaard hapjes kennen we inmiddels wel.... komkommertje, chipje, frituurhapjes, worstje, kaasje



Maar zou dit jaar met mn feestje graag net iets anders willen voorzetten aan mn gasten. Maarrr... (ja enige maar) het mag niet al te lastig te maken zijn (ben NOG GEEN keuzenprinses).



Iemand leuke ideetjes?
Alle reacties Link kopieren
spiesjes met 2 halve cherrytomaatjes, stukjes mozarella en blaadjes basilicum. Om en om erop, ziet er leuk uit en is simpel te maken.



Je kunt er eventueel nog wat pesto overheen drenkelen. Ik knip zelf overigens hiervoor sateprikkers wat korter.



Of:

Blaadje sla met daarin tonijnsalade (oprollen als een soort wrap)

Borrelglaasjes met een lekker soepje

Borrelglaasjes met garnalen en avocado en beetje coctaiksaus en klein lepeltje

Stukjes meloen met rauwe ham

Quiche maken en in stukjes snijden

Zelfgemaakte gehaktballetjes in tomatensaus (uittje bakken, knoflook, beetje ketjap, tomatofrito)

Pitabroodjes bakken en in reepjes snijden en hierbij humus, raita/tzatziki serveren

Zelfgemaakte minisate, kip in stukjes in koekenpan bakken (goed kruiden), daarna twee stukjes aan een sateprikker. Zelf lekkere satesaus en chilisaus bij serveren

Lekkere garnalen in een beslagje bakken en serveren met chilisaus.

Sushi maken (of bestellen), doet het ook goed als borrelhapje

Bruchetta (brood insmeren met kruiden, olie etc,in de oven en daarna prutje erop)





Eet smakelijk!
@miep,



Oja hmmm, garnalen in een beslagje. En stukjes meloen met rauwe ham; lekker fris bij al die zware, hartige hapjes.
Ik bestel gewoon MV als cateraar...........komt volgens mij helemaal goed...........jammie!!!!



En anders ff BGB laten googlen.........is de google koningin volgens mij.......



En daarnaast ook nog lekkere tips.



Ik wilde mijn verjaardag overslaan maar begin nu toch te twijfelen, Ik vind hapjes maken leuk!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wow, geweldige lijst mylenevalerie.



Quiche lorraine scoort altijd bij mijn feestjes en ik maak graag deze cherrytomaat, mozzarella spiesjes.

http://www.smulweb.nl/112 ... omaat-mozzarellaspiesjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven