En, wat eten we vandaag?

01-11-2014 13:04 3081 berichten
Alle reacties Link kopieren




Eten, koken, smaken, proeven, ruiken, borden mooi opmaken, genieten en natuurlijk kletsen over van alles en nog wat!



Dit is een langer lopend topic, het vorige deel vind je hier http://forum.viva.nl/forum//en-wat-eten ... s/221428/0. Dat neemt niet weg dat iedereen van harte welkom is om mee te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Morning ladies



zwaai terug naar New Orleans, klinkt allemaal leuk Moos (nou ja okee dat restaurantje niet heel geweldig misschien maar ja we zijn ook wel echte foodsnobs en ook wat verwend als ik zo vrij mag zijn, dus komt me bekend voor)



Zag op FB leuke foto's langskomen ook van festivals, draagdoeken en gezellige borrels. Dolf, mama mia's als diner



KV waar blijft die foto van jou in baljurk met enge prins die mis ik nog (sorry, dat heb jij weer)



Heb nog wat moeie beentjes van gisteren, mijn spontane poging gisteren om een alternatieve route te vinden naar ma is weliswaar gelukt maar was iets grotere afstand dan op geanticipeerd. Al met al een uur of drie stevig doorgefietst, had ik vroeger niks van gehad maar nu toch een beetje zadelpijn en vermoeidheid. Goeie nieuws is dat ik mijn rug helemaal niet voel, de rest daar kom ik wel overheen. Ga zo even lekker balancen, zin in. En de rest van de dag luieren, wat spulletjes voor Londen klaarleggen etc. Overigens zag ik dat de weersvoorspelling daar drastisch is bijgesteld naar 4 dagen regen. Uiteraard zou ik bijna zeggen, maar ja ik vermaak me toch wel hoor.



Zo, ik ga mijn sportspulletjes pakken, fijne dag dames!



Edit: gepoogd om een nieuw topic te openen maar als ik een plaatje probeer toe te voegen flikkert Safari eruit
Alle reacties Link kopieren
quote:koreveen schreef op 18 april 2015 @ 10:15:

[...]





Helaas, daar ben ik niet jong en dun genoeg voor. Zou Cancellara best wel willen aflebberen.

Ik hoop dat ze goed naar mijn cv kijken en mij op een plek zetten wat past bij mijn ervaringen, maar voor hetzelfde geld sta ik langs de route achter een hek de wielergekkies ervan te weerhouden te gaan streaken

Ik hoor pas begin juni wat het gaat worden. Het is in ieder geval supergaaf om er deel van uit te gaan maken.



Balen dat je de hele dag binnen moet zitten. Maak er in ieder geval wat van



Haha, moest hier wel om lachen! Maar hoe dan ook leuk dat je iets gaat doen als vrijwilliger.



Ik ben gisteren wat eerder weggegaan en heb toen nog even lekker in de stad gelopen en schoenen gekocht...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat festivaldag leuk was Dolf.

Heb de crawfish hotdog even gegoogled. Kende ik niet. Op de afbeeldingen die ik vond zag het er niet heel erg aantrekkelijk uit, maar het zal vast lekker geweest zijn. Veel plezier nog Moos.

Haha, KV. Kan me helemaal voorstellen hoe dat eruit ziet. Jij in een baljurk met zo'n prins in gouden legging . Ik had ook komkommer erbij, maar geen zoetzure. Goed idee.



Net terug van stukje hardlopen. Was fijn. Heb ontdekt dat het met mijn blessure beter gaat als ik harder loop. Dat heb ik nu alleen het laatste stukje gedaan, omdat ik toch een beetje voorzichtig wilde zijn, maar ga ik de volgende keer een langer stuk doen. Nu achteraf gaat het ook goed, dus dat zal vast kunnen. Nu lekker relaxen. Vanmiddag komt er een vriendin langs en verder niks. Vanavond eet ik gado gado.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,ik voel me weer normaal en heb een razende honger maar dat is natuurlijk niet gek.

Mama mia's voor ontbijt gaat me te ver maar een tosti of gebakken ei gaat er nu wel in!



Moos klinkt toch wel heel geweldig daar!



Haha Koor op het toneel!



Leuk Rast naar Londen!
Alle reacties Link kopieren
Moos, klinkt leuk hoor, New Orleans! Restauranttips uit de Lonely Planet vallen vaker wat tegen, vind ik, maar dat ligt vast aan onze verwachtingen en foodsnobgehalte inderdaad... Enne, po'boy??



Rastan, lekker, zo'n stuk fietsen! En wanneer ga je naar Londen? Leuk, kun je je met minder goed weer ook wel vermaken toch?



Whaha, KV in baljurk op het toneel. Inderdaad, pics or it didn't happen...



Ik wilde eigenlijk lekker uitslapen, maar ben om 8u al opgestaan... Veel schoolwerk te doen vandaag en zo ben ik hopelijk wat eerder klaar. Nadeel is wel dat ik net een superirritante collega langs zie hardlopen (die gaat elke zondag vroeg met een andere stomme collega hardlopen en rent dan voor mijn huis langs -omdat dat nou eenmaal op de route ligt)



Vanavond eten we rode curry met kip en garnalen, paprika, aubergine, peen met rijst. En mango en koriander en limoen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Heb een nieuw deel geopend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven