En, wat eten we vandaag?

19-04-2015 10:51 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren




Eten,koken en kletsen!



Dit is een langer lopend topic het vorige deel vind je hier :En, wat eten we vandaag? maar iedereen is welkom,kook en klets gezellig mee!
Iedereen de warmte overleefd? Best te doen, toch?



Lunch was een stuk tortilla en wat stoofperen met een klodder magere kwark. Vanavond bij mijn ouders gegeten, kreeg rauwe andijviestamppot met blokjes kaas. Homemade appelmoes toe. Ik at bij hen omdat frut haar opa-en-oma-dag had, ze heeft zich heerlijk vermaakt met haar nichtje van 2 en mijn ouders hadden een zwembadje gekocht, dus ze hebben lekker gezwommen. Ze was de hele dag in een opperbest humeur, wel zo gezellig voor opa en oma dus! Voor mij is het nu weekend, als ik vannacht weer goed slaap ben ik vast morgen ook weer in een opperbest humeur. Nu ben ik vooral even moehoe. En lief is weg, en ik vind dat ie veel weg is en nou vroeg hij net via de app ook nog of hij zaterdagavond weg kon en dat is natuurlijk prima maar toen heb ik toch maar zieligjes gezegd dat ik m wel een beetje mis, onze gezellige avonden samen en gewoon lekker kletsen. Dus we gaan ook wat meer tijd voor elkaar maken de komende tijd . Nou hou ik op met zeuren hier .
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk Teig! Lekker date-nighten thuis hoor, is wel zo belangrijk met zo'n kleine frut die je hele leven omgooit Dus zeuren mag! Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht



Hier is het ook warm, maar geen hittegolf. Oh, LAbaby begint te piepen om eten dus ik moet weer aan de bak...



LAman wil vanavond fish taco's maken. Lekkerrrrr!!
Alle reacties Link kopieren
Morning, gisteravond was het hier al heerlijk afgekoeld en het heeft ook even geregend dus alles heeft de hele nacht opengestaan en ik heb prima geslapen, dat scheelt toch effe in het humeur.

Ik hoop voor jou ook Teig



Moet nog een paar uurtjes werken vanochend om wat af te maken maar daarna heb ik lekker weekend. En die begint met een late lunch met een paar vriendinnen in de stad hier. Prima plan en waarschijnlijk vanavond geen uitgebreid diner dus. Fijne dag dames!
Goedemorgen!



Hier is het niet zo erg afgekoeld in huis helaas, maar desondanks heb ik prima geslapen, ik heb gelukkig weinig last van de warmte. Frut ook niet, ze was wel vroeg wakker weer maar ja, dat is ze altijd. Vanavond bbq met lief, dus we beginnen meteen met een gezellige avond samen. Op tijd mopperen wil meestal wel helpen hier, dan 'maken we het snel weer goed'.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Regen hebben we hier niet gezien, maar ik heb prima geslapen. Vanmiddag ga ik lunchen aan het strand en dan hoef ik vanavond niet zo veel meer te eten gok ik. Zie nog wel wat het wordt.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Stom, op mijn telefoon kan ik hier niet posten ''wegens drukte'' oid.



Man slingert vandaag de frietpan voor zichzelf aan en ik haal straks een vers broodje en neem hummus en wat veldsla voor erop en wat meloen mee.



Hier gisteravond wel regen en onweer en het lijkt iets lekkerder te zijn nu.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Hier is het inderdaad heerlijk afgekoeld in huis en ik hoefde de tuin gelukkig niet te sproeien wegens de regen. Gisteravond gezellig geBBQ'd met de buren. Ik heb nog steeds wel last van de warmte. Mijn darmen liggen overhoop dus niet al teveel gegeten en ik slaap nog steeds slecht.



Vandaag gelukkig een dag vrij. Zometeen sporten en daarna heb ik een ontspanningsmassage geboekt. Vanavond ga ik richting een collega die in Utrecht woont. Ik ben morgen en zondag Tourvrijwilliger en blijf bij haar slapen. Pffff.... ik hoop dat het een beetje te doen is met de temperaturen. Ik heb lange diensten en zal veel moeten staan.



Weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Wel wat lichts.



Lekker dat je naar het strand gaat, Fenna. Geniet ervan.



Teig, groot gelijk dat je van je hart geen moordkuil maakt. Mijn lief moet binnenkort 2x kort achter elkaar een week naar het buitenland



Succes met de huizenjacht, Moos.



LAW, fijn dat je mooie meisje thuis is. Veel plezier saampjes
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik ben heerlijk aan het uitrusten. Slaap 10 uur per nacht (en de afgelopen 2 dagen dan ook in de auto/op de bank nog een dutje van minstens een uur ) en zit veel in de tuin. Gister op de fiets naar een afspraak 18 km verderop geweest, was leuk. Op locatiebezoek bij een prachtige buitenlocatie waar we een anti-voedselverspillingsdiner gaan doen over 2 weken. Verder wat een het rommelen aan de camper en post en email bijwerken en vooral tussendoor veel Harry Potter lezen



Gister wilde ik sushi-salade eten, maar ik had nog wat van de noodle-pindasalade over. Daar avocado, lente-ui, komkommer, sla, rauwe zalm en sesam en wat sojasaus bijgemikt en t was heerlijk. Zo lekker dat ik denk dat ik voor vanavond weer een stukje zalm ga halen (en nori, want die was op) en dan alsnog de echte sushisalade ga maken.



Succes morgen KV, t wordt weer moordend. Neem vooral een hoed/pet mee (maar dat bedenk je zelf ook wel) Ik moet morgen ook bij een groot evenement werken, maar hoorde dat er airco in de keukentent is geplaatst. Da's wel erg fijn, want ik denk dat het anders een graad of 50 was geworden in die tent. En ik kan best wat hebben qua hitte, maar dat gaat ver..
Gisteren een broodje. Vandaag sushi. Morgen doe ik weer beter m'n best (denk ik )
Ik heb geen idee wat ik ga eten... het is hier in huis bloedheet, het koelt ook niet af helaas!



Maar, door de warmte heb ik in ieder geval geen eetlust. Gisteravond alleen wat olijfjes en tomaatjes gegeten: heerlijk koud, dat wel!



Wat ga ik vandaag eten?! Hmm. Ik wil iets fris, iets kouds, maar die eeuwige salades komen ook wel m'n neus uit. Zit dat al een paar dagen te eten haha. Verder heb ik geen idee!
Gazpacho?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor een pizza gegaan. Het is zo warm in onze keuken dat koken geen optie is. Gisteren was ik uit eten met vriendinnen, geitenkaaskroketjes, die waren lekker. Woensdagavond had ik een BBQ, laat ik het zo zeggen, als ik inkopen had gedaan zou ik andere inkopen doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ben je ook in Utrecht Moos, dan kom ik bij jou even afkoelen.

Heb inderdaad van alles mee om mezelf te koelen en in de schaduw te houden. Ben heel benieuwd



Heb overigens net Teigs courgette frittata van de meet lang lang lang geleden gemaakt. Lekker met frisse salade.
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 03 juli 2015 @ 20:47:

Gisteren was ik uit eten met vriendinnen, geitenkaaskroketjes, die waren lekker.Best diner...
Alle reacties Link kopieren
Succes en veel plezier Koor!



verder even niet bijgelezen dus fijn weekend aan allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Nee, sorry KV, daar zou je dan een kilometer of 80 voor naar het oosten moeten rijden. Kun je beter in de gracht springen
Veel plezier Koreveen met je vrijwilligerswerk! En inderdaad, blijf in de schaduw .



Wij gingen aan de BBQ vanavond. Naast wat vlees hadden we koude komkommersoep met munt (lekker!), gegrilde aubergine, brood met fris smeersel en salade. En koude rosé natuurlijk .
Alle reacties Link kopieren
We wilden pizza maken vandaag maar het verse pizzadeeg lag niet op z'n plek in het schap in de winkel. Zelf maken lukte ook niet vanwege een oververmoeide baby (blijkbaar was het ritje in de kinderwagen naar de supermarkt toe iets teveel van goede) dus we gingen maar voor pasta. Met een pot kant & klare saus Wel zelf kip en courgette erdoor gedaan. Was wel even ok zo, lekker voedzaam in ieder geval.



Morgen gaan er wat spare ribs de slowcooker in. Daarbij maken we een aardappelsalade en grillen we courgette.

Independence Day morgen... De grootste feestdag van het jaar dus. Maar wat een verschil voor ons met vorig jaar, toen we de hele dag op een strandfeest waren met vrienden (en met genoeg alcohol )
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vandaag KV!



Strand was heerlijk gisteren. Fris windje, had na het zwemmen zelfs kippenvel! Vandaag lekker thuis in de tuin, boek lezen, afgewisseld met een duik in het water. Vanavond eet ik komkommersoep met een broodje erbij.
Ha LAWoman, de tijden veranderen!



Fenna, dat klinkt heerlijk, zo vanuit je tuin meteen kunnen zwemmen.



Wij gaan vanmiddag even langs oma ivm haar verjaardag. Verder een rustig dagje denk ik zomaar. Ik maak vanavond gehaktballen naar recept van Jonnie Boer, met bloemkool en aardappelschijfjes.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Law heb je een recept voor de spareribs in de slowcooker? Fijne independence day!



Klinkt heerlijk Fenna dat zwemmen!



Wij hebben voor vandaag ook nog geen plannen,ook niet qua eten. Het moet wel een goede bodem zijn want vanavond naar een trouwfeest. Misschien iets van hamburgers en sla.
KV staat er wel heel stoer bij vandaag zag ik op FB!



Strand was idd niet heel warm gisteren. Ik zat ws wel een stukje noordelijker dan jij, Fenna, maar er kwam zeedamp opzetten waar ik zat. En noordenwind. Het is idd niet super warm.



Ben nu nog noordelijker. Maar het waait stevig en eerlijk gezegd had ik niet zo'n zin om ondergestoven te worden. Dus bij nader inzien zit ik bij Brown op het dak. En dat wissel ik af met binnen afkoelen. Hoewel het hier zoals altijd een stuk frisser is.



Brown is aan het werk en er is weinig in de koelkast. Ik kan boodschappen gaan doen. Maar mss ga ik zo naar mijn ouders en kijk ik wat daar de pot schaft (ik weet het eigenlijk wel, zaterdag is gewoon brood). Zie ik mijn ouders even en hoef ik zelf niets te regelen. Win-win.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zie van de warmte,ontzettend last van mijn maag en darmen( eerder deze week ook al last gehad).

Net boodschappen gaan doen en dat viel me tegen.

Bak dus een hamburger en watermeloen na.

Ik hoop dat ik straks wat opknap,zo naar een feest is niks.
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook wel klaar mee, best warm hier! Niet echt weer om buiten iets te doen. Nu lekker tour aan het kijken, opletten of ik KV zie!



Dolfje, hopelijk voel je je straks weer beter en wordt het een leuk bruiloftsfeest!



Teigera, gehaktballen met aardappelen en bloemkool... 😳😳😳



Vanavond eten we pastasalade met oa makreel en avocado. Gisteren friet en kroket op een feestje van mijn mentorklas. Eergisteren etentje met collega's gehad en toen gemengde antipasti en melanzane alla parmigiana gegeten.
Everytime you make a typo, the errorists win.
quote:infojunk schreef op 04 juli 2015 @ 16:13:

Teigera, gehaktballen met aardappelen en bloemkool... 😳😳&#128563

Ja? Is dat raar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven