EN wat eten we vandaag?

18-03-2009 19:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren




Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!







Wegens succes is ons vorige topic gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!



En wat eten we vandaag?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Soep met stokbrood met lekkere smeersels.
Alle reacties Link kopieren
Zelfgemaakt bruine bonensoep en stoofpeertjes met vanillevla toe. Was erg lekker.



Morgen tomatenrijst met in honing gestoofde kip.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren mexiaanse tomatensoep met tortillachiips en vandaag schnitzels, aardappelgratin, boontjes en warme, zelfgemaakte appelcompôte.
Gisteravond gebakken visje met gestoofde venkel, worteltjes en courgette met bulgur. Dat was althans de bedoeling maar na 25 minuten stoven kon je met de venkel en wortels nog steeds iemand's harses inslaan en toen stond de vis al op



Vandaag pompoen/kikkererwten curry. Met een broodje erbij. Hopen dat dat iets beter gaat want mijn humeur wordt zeldzaam slecht van mislukt eten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet de hele middag werken en dus geen zin/tijd om straks te koken en gisteren had ik een kater dus kon ook niet echt vooruit denken dus wij gaan vandaag lekker chinees halen!
Vanavond een groene Thaise curry met kipfilet, roerbakgroenten en witte rijst.
Een of andere ovenschotel met prei en aardappelschijfjes geloof ik. Kant-en-klaarpakje van de Aldi (niet mijn keuze, ben absoluut geen fan van pakjes en prei)
quote:Dyaa schreef op 01 november 2009 @ 13:52:

Een of andere ovenschotel met prei en aardappelschijfjes geloof ik. Kant-en-klaarpakje van de Aldi (niet mijn keuze, ben absoluut geen fan van pakjes en prei)Plan gewijzigd: de rest eet bovengenoemde schotel en ik kies voor een cup-a-soupje!
Alle reacties Link kopieren
Niet in de mood om 'echt' (warm) te eten. Dus bak straks baguette. Deels in plakjes bij zachtgekookte eitjes en deels belegd met rambol noot/krokant gebakken gerookte/gedroogde ham (oid) met flink veel verse bieslook erover.
Alle reacties Link kopieren
En misschien zoals Dyaa wel een cup-a of noodle soepje erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dyaa schreef op 01 november 2009 @ 14:49:

[...]





Plan gewijzigd: de rest eet bovengenoemde schotel en ik kies voor een cup-a-soupje!Als avond eten????
Alle reacties Link kopieren
Reebout met rode-wijnsaus, salade en gebakken aardappels.
Alle reacties Link kopieren
Spaghetti tetrazzini uit het Italië-kookboek van Jamie.
Alle reacties Link kopieren
Groene curry met broccoli en garnalen, basmatirijst erbij
Everytime you make a typo, the errorists win.
Weer alleen gegeten vanavond, en mezelf 'verwend' met een kop groentesoep en een club sandwich met kaas, ei, salami, komkommer en tomaat.
quote:dolfje schreef op 01 november 2009 @ 17:39:

[...]





Als avond eten????Dit was inderdaad mijn avondeten, samen met een brinta cracker. Had niet zo'n enorme honger en zat hierna ook vol
Alle reacties Link kopieren
Vanavond pasta met restje spekjes en restje blue cheese en wat prei(geen zin om boodschappen te doen en dit hebben we nog in huis)
Haha Dolfje....hier word het zo'n beetje hetzelfde maar dan met rode pasta. Heb nog tomaten en courgette, en geen zin om naar de super te gaan
Hier sperziebonenschotel met gehakt, paprika, champignons en ui. Aardappeltjes erbij en zelfbereide stoofpeertjes met vanillevla na!
Lasagne met erbij stokbrood en salade
Alle reacties Link kopieren
bluefish (is daar geen nederlandse vertaling van?) met salade en brood
Alle reacties Link kopieren
quote:Marriss schreef op 02 november 2009 @ 13:06:

Hier sperziebonenschotel met gehakt, paprika, champignons en ui. Aardappeltjes erbij en zelfbereide stoofpeertjes met vanillevla na!hmmm klinkt lekker. Vooral de stoofpeertjes, die heb ik al zo lang niet meer op
Alle reacties Link kopieren
Stoofpeertjes zijn heerlijk. Gek genoeg at ik ze alleen met Kerst (nou ja!) maar in november zijn ze ook erg lekker!



Vanavond eten wij:

Gekookte spruitjes, aardappelbolletjes uit de oven en vegetarische burgertjes (4 soorten in één verpakking, Jumbo) Toetje: aardbeienkwark.



Ik ben aan het lijnen dus ik verheug me enórm op het avondeten!! Voedsel!
Alle reacties Link kopieren
Veeel Succes Rijstwafel!



Hier staat vanavond op het menu:



Halve witlof, gevuld met ham, kaas, en kruidensaus uit de oven, aangevuld met Worcester-gehaktballen en gegratineerde aardappeltjes van Aviko.



Morgen: Sushi!!!
Alle reacties Link kopieren
Hollands pannetje van Maggi met kip, champignon, prei en rijst. Nog nooit gegeten dus ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven