Exact vertellen wat je vandaag hebt gegeten - deel 5

24-08-2016 11:08 1784 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 is ook alweer vol! Tijd voor een nieuw topic vol met (h)eerlijke eetlijstjes, lekkere recepten, gezellig geklets en fijn gezelschap!



Wees welkom allemaal.
Yeeeej, WhatsApp vinkjes



Het zou echt geweldig zijn als je mocht blijven Leighton. Tot wanneer liep je contract nu, juli toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:-Isa- schreef op 05 mei 2017 @ 10:21:

Yeeeej, WhatsApp vinkjes



Het zou echt geweldig zijn als je mocht blijven Leighton. Tot wanneer liep je contract nu, juli toch?



Ja klopt, en omdat het maar zo'n kort contract is hoeven ze me ook niet een maand van tevoren aan te geven of het wel/niet verlengd wordt. Al hoop ik natuurlijk heeeel erg van wel!



Het wordt lekker weer dit weekend, gaan jullie iets leuks doen? Ik ga zondag naar de dierentuin.
Die korte contracten zijn ook altijd zo onzeker hé. Ik ga voor je duimen dat je mag blijven.



Wij vieren dit weekend verjaardag van zoon. Gezellig. Ik moet nog eens even nadenken over eten en hapjes.

Leuk hoor, naar de dierentuin!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Isa! Wat lekkere hapjes erbij, altijd goed.



Ik ga nog even solliciteren want het UWV stuurt me nog steeds geld. Snap er niks van. En ik kan het wel stopzetten maar ik heb er alleen recht op tot het einde van m'n uitkering. Ik kan dus niet zeggen "Joh, ik ben nu 3 maanden aan het werk, kan ik hem pauzeren en mocht ik deze baan kwijtraken het dan weer starten." Dus als ik deze baan niet hou, heb ik dus ook geen inkomen meer. Ik heb het maar opzij gezet, zie het ook nog wel gebeuren dat ik het terug moet betalen ofzo. Echt wat een drama gedoe bij dat UWV.



Zit me dan ook erg te vermaken met dat belachelijke acties van instanties topic.
Alle reacties Link kopieren
Das spannend ja, Leighton! Ik hoop dat het verlengd wordt! Het UWV oh hou op! Ik was al 6 maanden aan het werk en nog moest ik vanalles door blijven geven. Vervolgens zetten zij de documenten niet meer klaar (ik dacht hèhè), kreeg ik boze brieven dat ik niets doorgeef. Ik heb zo boos gebeld met ze, was echt niet netjes meer



Leuk Isa, verjaardag! Gefeliciteerd ook alvast!



Ik zit nu naast mijn vingervervende peuter. Ze is heel netjes: na elke kleur moet ik haar vinger poetsen en moet het bakje dicht, dan pas kiest ze een nieuwe kleur



Heb gisteren een aantal producten gekocht uit het werkt product x echt topic. Als het doet wat het belooft dan ben ik straks echt een hottie!

En heb me eindelijk over de prijs heen gezet en de oude vieze prullenbak vervangen voor een fancy exemplaar die nu staat te glanzen in de keuken. Hij is zo mooi dat ik er eigenlijk niets in wil gooien haha
Alle reacties Link kopieren
quote:elko schreef op 05 mei 2017 @ 13:18:

Das spannend ja, Leighton! Ik hoop dat het verlengd wordt! Het UWV oh hou op! Ik was al 6 maanden aan het werk en nog moest ik vanalles door blijven geven. Vervolgens zetten zij de documenten niet meer klaar (ik dacht hèhè), kreeg ik boze brieven dat ik niets doorgeef. Ik heb zo boos gebeld met ze, was echt niet netjes meer



Leuk Isa, verjaardag! Gefeliciteerd ook alvast!



Ik zit nu naast mijn vingervervende peuter. Ze is heel netjes: na elke kleur moet ik haar vinger poetsen en moet het bakje dicht, dan pas kiest ze een nieuwe kleur



Heb gisteren een aantal producten gekocht uit het werkt product x echt topic. Als het doet wat het belooft dan ben ik straks echt een hottie!

En heb me eindelijk over de prijs heen gezet en de oude vieze prullenbak vervangen voor een fancy exemplaar die nu staat te glanzen in de keuken. Hij is zo mooi dat ik er eigenlijk niets in wil gooien hahaIk heb de tandpasta gekocht Zie nog niet echt resultaat maar ben ook pas een weekje bezig ofzo. Foto van je prullenbak? Nu ben ik wel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren


En dan de middelste! Keuken is hoogglans wit met een lichtgrijs stenen aanrecht en dit staat er mooi bij!



De tandpasta hebben we ook ja! En ook meteen een elektrische tandenborstel gekocht (twijfelde ik al lang over), de Dove shampoo, het Weleda haver masker, de olaz ooggel en de Dove handcrème. En uit een ander topic lovea zonnebrandcrème.
quote:elko schreef op 05 mei 2017 @ 13:55:

[afbeelding]

En dan de middelste! Keuken is hoogglans wit met een lichtgrijs stenen aanrecht en dit staat er mooi bij!



De tandpasta hebben we ook ja! En ook meteen een elektrische tandenborstel gekocht (twijfelde ik al lang over), de Dove shampoo, het Weleda haver masker, de olaz ooggel en de Dove handcrème. En uit een ander topic lovea zonnebrandcrème.





Ohhhhh die wil ik alledrie



Waar heb je die gekocht?



(dat je zo enthousiast kunt worden over prullenbakken....)
Wat een gedoe met het uwv. Vreemd hoor, dat je je uitkering niet stop kunt zetten.



Elko, wat een nette dochter heb je. Lief!



Nu ga ik ook even lezen in het product x topic.
Alle reacties Link kopieren
Het is Brabantia flatback 40l, in mineral mint. Heb m bij coolblue besteld omdat ik ook nog een elektrische tandenborstel bestelde.
Hoi allemaal, ben er weer! Ik ga later bijlezen maar nu eerst 100 kilo was weg werken, hond uit pension halen, eten in huis halen en voor ik dat allemaal ga doen zal ik me toch eerst moeten gaan douchen en aankleden, maar ik zit nog moed te verzamelen... we zijn om 4 uur vanochtend thuis gekomen.



Was heerlijk maar heel dubbel. Mama had een bult op haar schouder en hoort deze week of het nog een uitzaaiing is (verwacht van wel) en had heel veel pijn en kon bijna niks deze vakantie. Maar toch hebben we met z'n allen besloten om er gewoon een mooie week van te maken. Met al het eten en drinken (en cocktails!!!) dat je maar kunt bedenken, prachtige zwembaden en zee, heerlijk weer en leuke mensen is dat goed gelukt. We hebben geen fluit van het eiland gezien, hebben niks gedaan behalve eten, zwemmen, dansen, slapen en kletsen. Heerlijk!



Was vanochtend ff wennen hoor, geen omeletje dat ter plekke voor me gemaakt werd, vers geperste sinaasappels en cappuccino. Alleen een cracker en een plakje ontbijtkoek
Alle reacties Link kopieren
Wat goed momo, jullie vakantie klinkt ondanks de nare omstandigheden met je moeder heerlijk. Wat fijn om zo samen te genieten en er het beste van te maken.



Mooie prullenbak Elko!



Isa, gefeliciteerd met je zoon. Ben je er al uit met de hapjes? Ik hoop dat jullie een gezellig feest hebben.



Leighton, ik duim heel hard mee voor een vervolgaanstelling voor je. Wanneer hoor je het uiterlijk? En wat een gedoe met dat UWV...



Ik had ook een fijne meivakantie, maandag weer aan het werk. Weer werkte goed mee, dus lekker gewandeld, zoals de bedoeling was.



Lijstje:

Ontbijt: drie rijstwafels, met jam, appelstroop en kaas, yoghurt met banaan

Tussendoor: druiven

Lunch: 2 pompoenpitcrackers met kaas, worteltjes, halve paprika

Avondeten: courgette-preisoep met broodje met gesmolten kaas uit de oven.
Momo, je vakantie klinkt heerlijk. Wat fijn dat jullie ondanks alles toch hebben kunnen genieten.



Gember, ik had er helemaal niet meer bij stilgestaan dat jij ook vakantie had

Fijn dat je zo lekker gewandeld hebt, daar was het ook goed weer voor.



Hapjes worden een beetje standaard: makreel met toast, kaasplankje met chutney e.d., miniwraps (heel fout op het forum), noten en wat knabbeltjes voor de kleine kinderen.
Finjie hoe lang moet je nog naar school? Ik vind het trouwens wel echt heel knap dat je dat doet met 2 kinderen hoor!



Oei Isa, een donkerblauwe muur, en dan nog wel zo'n lange…dat lijkt me best wel spannend. Is het al klaar? Wel een prachtige kleur trouwens. Mooi met cognac-lederen stoelen of bank. Ik vind dat geen standaard hapjes hoor Isa, klinkt lekker. Veel plezier morgen en gefeliciteerd met je zoon.



Elko leuk naar de dierentuin geweest, is altijd zo'n leuk uitje met die kleintjes. En wat een mooie prullenbak! Wij hebben rood als accentkleur in huis, en we hebben een tijd terug een rode wesco prullenbak gekocht, was ik ook helemaal blij mee haha.



Gember wat fijn dat je lekker hebt kunnen wandelen! Ik hoorde dat het weer hier niet geweldig was, maar dat heeft je dus niet tegengehouden, fijn!



Leighton als je een goed contact met je manager hebt, kan je misschien wel eens vissen naar de plannen voor de toekomst, toch? Wel fijn dat je het zo naar je zin hebt, ik hoop echt dat je kunt blijven.



Vandaag was een lange dag hier. Kinderen worden er niet echt vrolijker op als ze maar 4,5 uur slapen . Toen wilden mijn schoonouders nog perse met ons uit eten vanavond, dat werd een bliksem-etentje vlakbij dat eindigde met een huilende dochter die in bed meteen in coma lag.



O: cracker en ontbijtkoek

L: boterham 30+ kaas

T: rijstewafel

D: uiensoep en een broodje kruidenboter, hapje rabarber en 3 frietjes

T: straks misschien nog wat yoghurt met aardbeien
Vandaag uit eten, net na je vakantie

Dat is echt horror Momo. Kon je niet vriendelijk maar duidelijk afslaan?



De muur is klaar ja, ik ben echt zo blij. Het is zo mooi. Er staat een teakhouten tafel tegen, dat kleurt zo mooi



Geen standaard hapjes nee? Voor mijn familie is dit erg karig, maar zij zijn ook allemaal schandalig rijk en halen/maken de meest waanzinnige hapjes altijd
Dat vond ik nou ook Isa, maar man en kids riepen enthousiast 'Ja' toen ze het voorstelde over de telefoon, dus toen kon ik niet zoveel meer doen helaas. We zijn ook echt maar 5 kwartier in het restaurant geweest.



Leuk dat je zo blij bent met je muur! Ik heb al 10 jaar een dieprode muur, met daar tegenaan een white wash houten dressoir en 2 lichte stoeltjes, ook zo mooi, ben er nog altijd blij mee.



Kaasplankje en makreel krijg ik niet vaak op verjaardagen Lekker hoor! Bij mijn hele rijke schoonzus kreeg je juist alleen maar taart en chips op verjaardagen. En thee of diksap…joepie haha.
Ja, dan heb je helaas niks meer in te brengen helaas. Vijf kwartier in een restaurant moet wel haast een record zijn

Dieprood met whitewash klinkt zeker mooi.



Wat een karige krent, je schoonzus! Ik zou me schamen voor mezelf. Ik ben dol op makreel en kaasplankje
Alle reacties Link kopieren
Helemaal niet karig hoor Isa. Kaasplankje zou ik als gast heel blij van worden, en bovendien, je komt toch niet voor het eten maar voor de jarige?



Momo, uit eten als je net terug bent van vakantie, en dan met oververmoeide kinderen... wat een bizar voorstel van je schoonouders als ik het zeggen mag. Ze wisten toch dat jullie weg waren geweest neem ik aan, of niet? Gelukkig was het een bliksembezoek en hopelijk zijn de kinderen zo moe dat ze je morgen laten uitslapen! (jij hebt toch van die vroege vogels altijd?)
Gember, tuurlijk komen ze niet voor de hapjes, maar ik vind het altijd fijn als mijn gasten tevreden naar huis gaan. Ik haal ook altijd veel te veel van alles
Gember tja, dan verwacht je inlevingsvermogen en/of interesse van schoonouders, en dat is bij de mijne te veel gevraagd…. Uitslapen doen ze hier niet aan helaas inderdaad. Maar alles na half 7 is goed. Vandaag was het rond half 9 terwijl ze om 4.00 uur in bed lagen. Ik ga zo denk ik maar gewoon vast naar bed, ben ook best brak.



Isa ik heb ook altijd veeleer te veel met verjaardagen hoor, liever te veel dan te weinig!
Alle reacties Link kopieren
Nou pfff we zitten! Super leuke maar ook super drukke dag gehad. Vanochtend een verjaardag (zoontje van vrienden werd 3) en vervolgens meteen door naar de vriendendag. Met de vriendengroep van mijn man, voor het eerst met z'n allen met kinderen: 14 volwassenen en 17 kinderen (7jr-4mnd), dat nodig je niet echt allemaal tegelijk uit op een verjaardag waren bij een soort speeltuin/speelboerderij. Kinderen hebben heerlijk gespeeld en wij buiten gezeten en mee (moeten) spelen. Maar jullie kunnen je voorstellen hoe bekaf de meisjes waren haha.



Momo ik snap dat het heel dubbel was, maar je vakantie klinkt wel echt heerlijk hoor! Laat dat eiland lekker zitten, jullie doel was om ultiem te genieten van elkaars gezelschap!

Uit eten na zo 'n dag en nacht..... Ja dat was natuurlijk ook een recept voor drama! Ach, je hebt iig niet zelf hoeven koken!



Gember je hebt idd nog goed geluk gehad met het weer! Fijn dat je deze week vrij had en niet vorige week. Was je met vrienden weg, of lekker alleen?



Isa je muur klinkt prachtig zo, met dat hout erbij! Ik vind ook dat je lekkere hapjes hebt, zou ik ook erg blij van worden :-)



Mijn eetlijstje van vandaag is dus sleeeeecht!

O: bth kipfilet met een lik kerriesaus, bth speculoos

T: stuk carrotcake

L: zie ontbijt, met een bth worst erbij

T: stuk appeltaart, paar frietjes gebietst van de oudste

A: door de mcdrive want waren pas 18.45u thuis en nog niet gegeten. Dus: frietjes en een maestro Black angus beef burger

T: denk dat ik zo nog wat aardbeien met volle yoghurt pak. Misschien nog wat pistachenoten, maar zit nu nog best vol van het eten
Pffff Elko, dat is zeker een drukke dag geweest! Maar wel gezellig.



De verjaardag hier was ook gezellig, maar wat mis ik mijn moeder op zulke dagen. Meestal gaat het goed, maar soms vliegt het me zo aan



Leuk wakker worden vanmorgen : een muis in 20 stukken op de vloer, overal bloed en ingewanden Dus eerst maar eens poetsen en dweilen en de puinhoop van gisteren opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Iew die muis Isa... je kat(ten) neem ik aan?

Fijn dat de verjaardag gezellig was en o zo logisch om juist op die momenten je moeder te missen...



Drukke dag Elko! Zeker met al die kinderen... wel leuk hoor.



Momo, heeft je moeder al uitsluitsel over de bult op haar schouder, of het een uitzaaiing is? akelig hoor...



Mijn lijstje vandaag:

Ontbijt: banaan/avocado- chocolade mousse met frambozen en blauwe bessen

Tussendoor: druiven

Lunch: 2 boterhammen met vegetarische peperworst, tomaatjes, radijsjes, worteltjes, komkommer

Avondeten: quinoa salade met sojaboontjes, radijs, rode ui, feta, paprika en pecannoten
Ieks Isa….daarom hou ik dus niet van katten! Dat doet mijn hond gelukkig niet…. Ik zou ook echt mijn man hebben geroepen en zelf over mijn nek zijn gegaan ofzo… Isa wat verdrietig, dat zal ook best nog wel even blijven, dat het je af en toe aanvliegt.



Elko klinkt wel heel gezellig met de vriendengroep, ideaal om dat ergens extern te doen!



Gember nee donderdag. Maar ze was gister wel naar de huisarts geweest, hopende dat het misschien toch iets anders was, maar die zei (wel tactvol hoor) dat ze maar rekening moet houden met een slechte uitslag. :cri:



Vandaag weer gewerkt, mijn collega's hadden heel lief al veel van mijn werk gedaan zodat ik rustig kon beginnen. Echt heel fijn want zij doen eigenlijk ander werk en hoeven dit helemaal niet te doen. En ik ga meedraaien met een leuk projectje, dus dat is ook leuk!



O: boterham 30+ kaas

T: 2 mandarijnen

L: boterham 30+ kaas

T: handje zoute stokjes

D: witlof met ham en kaas

T: klein softijsje
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg vast gedag, als het nieuwe forum online gaat morgen, kan ik jullie 3 weken niet meer vinden.



We hebben spontaan een weekendje Londen geboekt. Ga je ook mee, Isa?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven