Favoriete Ben & Jerry's?

17-08-2013 14:11 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag voor het eerst deze op:







Voorheen was de Chunky Monkey mijn favoriet, maar na vandaag kon dat zomaar wel veranderen



Wat is jouw favoriete B&J-smaak?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Peanut butter cup
Alle reacties Link kopieren
Cookie dough! Ik koop altijd de kleine bekertjes. Een hele beker opeten is dan geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga proberen deze topic nieuw leven in te blazen:



1. Strawberry cheesecake

2. Satisfy My Bowl (banaan)

3. Utter Peanut Butter Clutter Cookie Core



Nieuwe smaken die ik zeker nog wil proberen:

Raspberry Cheesecake Cookie Core

S'which up

Vanilla Pecan Blondie



Ik ben minder fan van de chocoladesmaken



Iemand de allernieuwste smaken al geprobeerd??
Alle reacties Link kopieren
quote:plukkie80 schreef op 17 augustus 2013 @ 21:17:

Op 1: Half Baked

Op 2: Phish Food



Zooooo lekker Bij mij nog steeds hetzelfde. Ben nogal smaakvast
Alle reacties Link kopieren
Oh en die s' wich up ben ik ook erg benieuwd naar. Die nog niet kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Een wat ouder topic maar ondertussen zijn er weer wat nieuwe smaken bij :-) Mijn favo is momenteel Sofa so Nice, heerlijk caramel ijs met mini koekjes, grote stukken brownie en een salted caramel saus. Love it! En de Caramel Sutra en Blondie Brownie blijven ook mijn favo's! (als er maar caramel in zit is het goed)
Alle reacties Link kopieren
NewYork Super Fudge Chunk! En er is nu een nieuwe uit: koffie ijs met marshmellow en salted caramel. Naam ben ik even kwijt. Die vind ik ook erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Cherry Garcia, maar die heb ik al tijden niet meer gezien?

Fairly Nuts, Chunky Monkey en Caramel Chew Chew vind ik ook erg lekker.



Die pindasmaak vind ik ook lekker klinken! Cookie Dough is niet echt mijn ding, ik vind koekdeeg ook gewoon niet lekker.
Estranged met een hoofdletter D
Phish Food !

Chocolade Fudge Brownie (geloof dat het zo heet)
Alle reacties Link kopieren
quote:aikidoka schreef op 13 januari 2017 @ 21:58:

NewYork Super Fudge Chunk! En er is nu een nieuwe uit: koffie ijs met marshmellow en salted caramel. Naam ben ik even kwijt. Die vind ik ook erg lekker.Zijn dat twee smaken? Ik hou niet van koffie maar ben dol op gezouten karamel.
Estranged met een hoofdletter D
Half baked blijft mijn favoriet.



Voorheen kocht ik ook vaak Phish Food, zo jammer dat die discontinued is.
Ik vind die met karamel cups het lekkerste. En die met die bananen en chocola.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de New york super fudge niet meer terug vinden in de winkels :(...hoe kan dat??!



Bij gebrek aan de New york versie, laatst de karamelsutra met caramel core gehaald. Ook errug lekker.
Alle reacties Link kopieren
Half baked
Alle reacties Link kopieren
Pishfood

Baked Alaska en een andere ook met koekjes maar niet cookie dough is ook een 'oude' smaak en inmiddels uit de handel
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Cookie Dough is denk ik mijn favoriet. Maar Chunky Monkey ook, als ik zin heb in bananensmaak. Of Phish Food, als ik zin heb in marshmallow en chocolade. Vanilla Pecan Blondie is ook enorm lekker. Tja...
Winter is coming...
Ik vind de verpakking er zo leuk uit zien, heb al verschillende varianten geprobeerd, maar het ijs is niet aan mij besteed.

Dus wanneer we weer ijs winnen met de postcodeloterij heeft mijn vriendin geluk.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog niet gelezen, maar ik ben fan vd Cinamon swirl! Echt heerlijk.

Verder inderdaad de New York brownie en de Cookie Dough.

Helaas ben ik lactose intollerant dus als ik zwicht heb ik de volgende dag spijt.
quote:Moondancer schreef op 27 januari 2017 @ 19:32:

Hier nog niet gelezen, maar ik ben fan vd Cinamon swirl! Echt heerlijk.

Verder inderdaad de New York brownie en de Cookie Dough.

Helaas ben ik lactose intollerant dus als ik zwicht heb ik de volgende dag spijt.Ik heb hetzelfde met gluten en dan heb ik dezelfde avond en de dag erna spijt.
Alle reacties Link kopieren




Zo lekker! Vooral dat middelste stuk!
Alle reacties Link kopieren
Nu in de Bonus bij de AH .
Alle reacties Link kopieren
quote:Lamis schreef op 13 januari 2017 @ 22:36:

Half baked blijft mijn favoriet.



Voorheen kocht ik ook vaak Phish Food, zo jammer dat die discontinued is.Die is nog wel te koop, heet nu Hooked on you, als ik het me goed herinner.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een nieuwe bij de Jumbo gekocht, weet de naam effe niet meer maar het is vanille ijs met grote stukken brownie en (salted?) caramelsaus en een topping van harde chocola met chocolade figuurtjes. Heb er nog niet van gegeten maar volgens mij is die goddelijk!
Alle reacties Link kopieren
One Sweet World is (voorlopig) mijn nieuwe favoriet (= koffie karamelroomijs met choco chunks en een swirl van marshmallow en gezouten karamel).



Heeft iemand een van de nieuwe Topped smaken al geprobeerd? Ik ben vooral nieuwsgierig naar de B&J Topped Strawberry Swirled.
Alle reacties Link kopieren
De Topped Strawberry Swirled heb ik nog niet geprobeerd, wel de Salted Caramel Brownie en die is heerlijk! Die andere 2 wil ik ook graag proberen maar verkopen ze hier (nog) niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven