Iets te veel knoflook in saus

25-05-2012 21:07 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan ik daar nu nog wat aan doen? Heb een teentje extra gebruikt, maar heb nu dat scherpe knoflooksmaakje. Dat was niet helemaal de bedoeling, maar kan ik er nog wat aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Het recept was 1, ik heb er 2 doorgegaan (want dol op knoflook), maar had er ook al kruidenmengsels door gedaan waar ook knoflook in zit. Iets too much dus, nou ja voor wat ik wou dan.



Hoeveel teentjes doen jullie trouwens door de knoflooksaus (bij welke hoeveelheid), ik krijg altijd commentaar dat ik er teveel knoflook door doe :( (vind het zelf overigens heerlijk)
Alle reacties Link kopieren
What the hell is heksenkaas? Het klinkt geloof imwel lekker, maar heb geen flauw benul wat het is.
Waar zit de any-key?
Knoflooksaus maak ik met ongeveer 3 grote eetlepels mayo, beetje melk en 1 grote teen knoflook. En iets gedroogde peterselie.

Ik hou wel van knoflook maar niet te veel. Anders wordt het idd zo scherp. En dan ben ik de enige die het eet. Lekker om stokbroodjes in te dopen.
Alle reacties Link kopieren
houston77007 schreef op 26 mei 2012 @ 09:45:

What the hell is heksenkaas? Het klinkt geloof imwel lekker, maar heb geen flauw benul wat het is.




Heksenkaas was hier eerst alleen bij de kaasboer te koop. Later maakte de supermarkt het ook en sinds kort heeft de Zuivelhoeve het ook en verkopen ze dit in verschillende supermarkten, meer de massaproductie zeg maar. Wel ietsjepietsie minder lekker, maar nog steeds heeeeeeel erg lekker.



http://www.heksnkaas.nl/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven