Klaagtopic gevulde paaseitjes

28-03-2017 22:48 536 berichten
In dit topic graag klagen over gevulde paaseitjes en hun inferieure kwaliteit. Was de vulling te nat, te korrelig, was er een vervelend zuurtje of snapte je niet waarom er in paashaasnaam "creme brulée" op de verpakking geprint was? Dan is dit jouw topic!

Ook voor klachten over de slechte verkrijgbaarheid van paaseitjes in het algemeen en de kilozakken assorti gevuld van Kruidvat in het bijzonder is dit het passende topic.



Ik wens ons allen een fijn topic toe.
Opeens moet ik denken aan 't vieze mannetje van van Kooten & de Bie, bij de chocolaterie:

https://youtu.be/nSR3xWMc63U
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 23:26:

En een vriendelijk verzoek om dit soort Heel Belangrijke topics niet zo laat op de avond te openen.

Slecht voor mijn nachtrust.DE WAARHEID SLAAPT NOOIT!!111!!!!1!!!11!!
Alle reacties Link kopieren
Shit! Hele dag een zak meegesjouwd in m'n werktas en vergeten op het werk te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Paaseitjes? Die kocht ik altijd bij de V&D....... ik mis ze! Waren zo lekker en zoveel verschillende soorten.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:aviv_13 schreef op 28 maart 2017 @ 23:26:

Opeens moet ik denken aan 't vieze mannetje van van Kooten & de Bie, bij de chocolaterie:

https://youtu.be/nSR3xWMc63UOoooooh ik heb balle in me buik, balle in me buik, balle in me buik
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Frizz schreef op 28 maart 2017 @ 23:28:

Shit! Hele dag een zak meegesjouwd in m'n werktas en vergeten op het werk te zetten. Jaja, je wilde ze voor jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:aviv_13 schreef op 28 maart 2017 @ 23:23:

[...]





Als ik het uitgevonden heb kom ik ze met je ruilen!Het is ook godgeklaagd in dit land! Van de wieg tot het graf is alles geregeld, maar paaseitjes een fatsoenlijke kleurcodering geven.......
En nou is het afgelopen!
quote:SweetFirefly schreef op 28 maart 2017 @ 23:28:

Paaseitjes? Die kocht ik altijd bij de V&D....... ik mis ze! Waren zo lekker en zoveel verschillende soorten.Ja, die waren ook lekker. Maar de V&D is weg. Zo wordt de hardwerkende gewone man steeds gestraft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 28 maart 2017 @ 23:29:

[...]





Jaja, je wilde ze voor jezelfNee niet eens. Het was een ik-vergeet-te-eten-dag.
quote:nbk schreef op 28 maart 2017 @ 23:29:

[...]



Het is ook godgeklaagd in dit land! Van de wieg tot het graf is alles geregeld, maar paaseitjes een fatsoenlijke kleurcodering geven.......Regulering en regelgeving. Maar kom er maar eens om, tegenwoordig. Het is terreur zus en klimaatverandering zo, maar afspraken over de kleur van het papiertje om het paasei staan niet hoog op de agenda bij de Hoge Heren in Den Haag.
Alle reacties Link kopieren
De Appie verkocht ooit ook lekkere eieren. Nu koop ik ze bij de plaatselijke bakker want die zijn naast duur echt lekker
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 28 maart 2017 @ 23:26:

Ooh! Wel een klaagreactie:



Waarom zitten er in die assortiezakken altijd zo weinig witte paaseitjes. Die zijn nou juist het lekkerst, samen met de puur.Neehee!! Chocolade met sinaasappel, díe zijn het lekkerst!
En nou is het afgelopen!
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:31:

[...]





Regulering en regelgeving. Maar kom er maar eens om, tegenwoordig. Het is terreur zus en klimaatverandering zo, maar afspraken over de kleur van het papiertje om het paasei staan niet hoog op de agenda bij de Hoge Heren in Den Haag.Beleidsarme sturing en decentralisatie wat de klok slaat!
quote:nbk schreef op 28 maart 2017 @ 23:32:

[...]



Neehee!! Chocolade met sinaasappel, díe zijn het lekkerst!Nooit op.
quote:Enn schreef op 28 maart 2017 @ 23:32:

De Appie verkocht ooit ook lekkere eieren. Nu koop ik ze bij de plaatselijke bakker want die zijn naast duur echt lekker



Ja en zo wordt de gewone man, die keihard moet werken voor zijn geld, weer besodemieterd.

Betaalbare kwaliteitseitjes voor iedereen! Revolutie!
Ik moet naar bed, ik begin waanzinnig te worden.
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:35:

Ik moet naar bed, ik begin waanzinnig te worden.Tis wat, die paaseitjes
quote:Solomio schreef op 28 maart 2017 @ 23:21:

[...]



Elke dag 1 paaseitje, dan kan het wel.



Dat heb ik vorig jaar gedaan, ging best lang goed ook nog!

Ik had van Jamin van elke kleur één (oke, after eight overgeslagen), €8,-.. de laatste paar gingen toch wel in één dag op.

Het is momenteel nogal niet zo best gesteld met m'n zelfbeheersing dus ik ga het maar niet eens proberen (heb je net de smaak, moet je alweer stoppen).
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:35:

Ik moet naar bed, ik begin waanzinnig te worden.

Ga je gewoon een liedje met de vieze man zingen over eieren.

Komt goed, fijn setje.



Slaap lekker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:31:

[...]





Regulering en regelgeving. Maar kom er maar eens om, tegenwoordig. Het is terreur zus en klimaatverandering zo, maar afspraken over de kleur van het papiertje om het paasei staan niet hoog op de agenda bij de Hoge Heren in Den Haag.Ik wou er mijn stemkeuze ook eigenlijk van af laten hangen, totdat ik tot mijn stomme verbazing moest concluderen dat geen enkele partij dit item in haar verkiezingsprogramma heeft opgenomen. Nu heb ik zomaar wat aangevinkt in het stemhokje. Gewoon, als protest!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Oranjexxx schreef op 28 maart 2017 @ 23:21:

Zijn er al pepernootpaaseitjes gespot?Ik heb gisteren álle paaseitjes die ik in huis had opgegeten. Vanavond struinde ik de kast door, op zoek naar iets zoets&eetbaars, en stuitte op een vergeten zakje pepernoten. Die heb ik dus állemaal opgegeten. Telt dat ook of moet ik nu morgen nieuwe paaseitjes kopen?
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Alle reacties Link kopieren
De meeste vullingen zijn vies. Ik had bij de Jamin paaseitjes geschept en de meest gekke vullingen genomen, o.a. met tortillachips. Dat was echt vies. De rest was ook vies. Alleen knettersuiker was nog wel te doen. De gevulde eitjes van Hema zijn ook vies (behalve hazelnoot), en die van Jumbo ook. Eigenlijk zijn de meeste paaseitjes gewoon vies, want zonder vulling vind ik ook maar niks. Praline is trouwens wel te pruimen, maar toen ik die in melk/wit/puur had van de AH zat er letterlijk niet één witte in en vooral veel puur. Ik wil wit! Ik ben teruggegaan en heb nieuwe gehad.



Nu ben ik klaar met klagen.
quote:vrouwjagersma schreef op 28 maart 2017 @ 23:21:

[...]





Dan snij je ze doormidden. Of je vraagt Lidl of Sonja Bakker een speciale lijn kan maken, met eierkoekenvulling.Ieeeuw! Zeg het maar niet te hard, ze zijn er gek genoeg voor.
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik zin in paaseitjes
quote:nbk schreef op 28 maart 2017 @ 23:37:

[...]



Ik wou er mijn stemkeuze ook eigenlijk van af laten hangen, totdat ik tot mijn stomme verbazing moest concluderen dat geen enkele partij dit item in haar verkiezingsprogramma heeft opgenomen. Nu heb ik zomaar wat aangevinkt in het stemhokje. Gewoon, als protest!Ik heb op het stembiljet mijn eigen lijst toegevoegd, Power to the Paaseitje. Zal je zien dat ze hem gewoon bij Buma opgeteld hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven