Lekkere hapjes maken voor verjaardag

25-10-2007 18:50 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort vieren vriend en ik onze verjaardag. Omdat ik eens iets anders wil dan normaal (bittergarnituur, toastjes, opgerolde wraps/tortilla's, etc.) ben ik op zoek naar lekkere kleine hapjes die ik zelf kan maken en die ook betaalbaar zijn. Zelf had ik al bedacht om kleine knakworstjes in bladerdeeg te maken en misschien ook lekker gekruide gehakballetjes, maar ik ben nog op zoek naar meer tips.



Er komen ongeveer 30 mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zet altijd (o.a.) een grote schaal zelfgemaakte tzatziki neer. Met Turks brood en gehaktballetjes.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Alle reacties Link kopieren
Je mag hier geen reclame maken voor je eigen site....
Alle reacties Link kopieren
Abrikoos een stukje opensnijden en dan een beetje geitenkaas erin. Variatie op de dadel met roomkaas en erg lekker!
Alle reacties Link kopieren
Benodigdheden: Mozarrella, cherrytomaatjes, basilicum en wat peper, zout en olijfolie.



Mozarrella wat pittiger maken in een bakje met olijfolie, peper en zout. Vervolgens deze door midden snijden.

Vervolgens cherrytomaatjes doorsnijden en dan alles om en om op een prikkertje steken waarbij je de basilicumblaadjes er tussen rijgt zeg maar. Erg leuk klein hapje, ziet er erg schattig uit en valt goed in de smaak bij de meeste!
Alle reacties Link kopieren
Benodigdheden: Mozarrella, cherrytomaatjes, basilicum en wat peper, zout en olijfolie.



Mozarrella wat pittiger maken in een bakje met olijfolie, peper en zout. Vervolgens deze door midden snijden.

Vervolgens cherrytomaatjes doorsnijden en dan alles om en om op een prikkertje steken waarbij je de basilicumblaadjes er tussen rijgt zeg maar. Erg leuk klein hapje, ziet er erg schattig uit en valt goed in de smaak bij de meeste!
Alle reacties Link kopieren
Monchou rollen in stukjes rookvlees is ook altijd een leuk en lekker hapje
Alle reacties Link kopieren
Dadels met walnoten: maak een sneetje in de dadel, haal de pit er uit, (halve) walnoot erin.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zelf erg lekker vind: plakje (runder)rookvlees besmeren met ananaskaas en dan oprollen. Ananaskaas bij voorkeur halen bij een kaashandel ipv supermarkt, scheelt veel.
Alle reacties Link kopieren
Ham-Domino's!



Besmeer een plak ham (vierkante plakken is het makkelijkst) met Paturain en leg er weer een plak ham bovenop... Weer besmeren met Paturain en daar weer een plak ham bovenop leggen... Zo ga je even door tot je een stapeltje van 1,5 a 2 cm hebt.



Even in de vriezer, in blokjes snijden en in elk blokje een prikkertje. Ziet er erg leuk uit zo met die laagjes en smaakt helemaal super!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal even een topic voor je 'uppen' niet alleen maar blokjes kaas op een verjaardag. Daar heb ik veel aan gehad.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-07-2011 11:40
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hapjes met spam zeker, nee dank je dat lust ik niet.
Alle reacties Link kopieren
haha dacht dat het heel wat zou zijn. Staan er maar 9 soorten hapjes op. Als je niet meer kunt verzinnen. Triest hoor spammert.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft lekkere hapjes te maken met erectieproblemen want dat popt het meest op op de site.

En je bent wel erg dom om je nick en je website gelijk te noemen en ook nog maar 1 posting met deze spam op je naam te noemen. Dat lijken me meer nadenkproblemen dan welke hapjes te maken.
Klik ik op de site en staat er heel groot erectieproblemen

ik leg de link even niet geloof ik....
Alle reacties Link kopieren
Haha dat had ik nog niets eens gezien, zocht naar hapjes en die stonden rechts haha. ben geen doos ofzo ahum haha
Alle reacties Link kopieren
Revival

Kan ik van jou het recept van jou krijgen.





zelfgemaakte gehaktballetjes met yoghurtsaus



ben net lid geworden van deze side. Weet nog niet precies hoe het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp. Staan lekkere hapjes bij die ik morgen is even ga opschrijven!
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2014 15:55
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
http://www.mijnslager.inf ... VLW/DMV-borrelhapjes.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hapjes die het hier goed doen: Dadels gevuld met roomkaas omwikkeld met rauwe ham uit de oven.

Witlofschuitjes gevuld met een mengsel van appel, walnoot en gorgonzola. Gehaktballetjes of stukjes kipfilet in tomatensaus met paprika, champignons en doperwtjes, lekker met stokbrood om te dopen. Gamba's met pittige marinade. Bladerdeeghapjes gevuld met roerbakgroente met een flinke lepel curry vd toko en bladerdeeghapjes met spinazie en geitenkaas.
Hmm krijg enorme trek in die komkommerschijven met zalm van MV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven