Losse thee topic

29-03-2017 11:17 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort ben ik helemaal om, ik drink nu eigenlijk alleen nog maar losse thee. Smaak is zoveel beter dan zakjes thee.

Wat zijn jullie favorieten?? Misschien doe ik nog wat nieuwe ideeen op!



Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen Simon levelt geprobeerd want die zit hier in het dorp, en kusmi want die haalt manlief altijd voor mij uit Toulouse of Parijs



Favo tot dusver:

Honeybush mango lemon van SL

Rooibos vanille van SL

Milky oolong van SL

Die paarse van kusmi, ben de naam even kwijt (gevonden, be cool)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gewoon een doorzichtig theeglas, waardoor het me ook opviel dat er helemaal geen kleur aan kwam. Er zat wel smaak aan maar ik vond het toch wat gek drinken, zon kop warm water zeg maar. Maar ja, zal ws toch wel zo horen dan aangezien er wel smaak aan zat.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog nieuw lekker losse thee gekocht ??

Ik eergister kamile thee met citroen

Ga zo proberen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraag en aangezien alle thee-kenners hier zitten stel ik hem hier.
Jaren geleden ( ik denk wel 20 jaar) was de lente-thee van pickwick zwarte thee met pepermunt en citroen. Die vond ik zo lekker! Helaas hebben ze nu de zwarte thee vervangen door groene en dat vind ik dus niet lekker. Mijn vraag nu, is er een winkel die (losse) zwarte thee met pepermunt en citroen heeft?
Alle reacties Link kopieren
Snowy2

Ik ken geen zwarte thee met allebei wel pepermuntthee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een proefzakje thee gehaald met groene thee, dadel, gember, cacaobonen en nog wat gedroogd fruit geloof ik. Heel erg lekker!
The only difference between me and a madman is that I’m not mad
Alle reacties Link kopieren
snowy2 schreef:
04-01-2018 19:39
Ik heb een vraag en aangezien alle thee-kenners hier zitten stel ik hem hier.
Jaren geleden ( ik denk wel 20 jaar) was de lente-thee van pickwick zwarte thee met pepermunt en citroen. Die vond ik zo lekker! Helaas hebben ze nu de zwarte thee vervangen door groene en dat vind ik dus niet lekker. Mijn vraag nu, is er een winkel die (losse) zwarte thee met pepermunt en citroen heeft?
https://www.fleurdecafe.nl/zwarte-thee- ... -gram.html
????????????
Stronggirl1987 schreef:
04-01-2018 19:32
Iemand nog nieuw lekker losse thee gekocht ??

Ik eergister kamile thee met citroen

Ga zo proberen
Leuk dat dit topic weer om hoog is gehaald.
Bij zin in thee heb ik laatst lekkere theetjes besteld, oa ijswind, drop kruiden thee, lavendelthee.
Ik merk dat ik nu met dit gure weer echt naar meer krachtige of intensere theetjes neig, en in de zomer meer voor de zoetere varianten ga.
Alle reacties Link kopieren
Super, dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan Snowy. Geen idee natuurlijk of die hetzelfde smaakt als de thee die je vroeger dronk, maar het valt te proberen. 😀
????????????
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in de kerstvakantie Theexpress ontdekt. Daar heb ik allemaal proefzakjes losse thee besteld. Tot nu toe wil ik iig de Green Cassis en de Witte Champagne Cassisthee gaan bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat dit topic weer omhoog is gekomen! Ik heb inmiddels aardig wat verschillende thees van verschillende winkels geprobeerd maar vind de thees van de teabar toch echt het lekkerste. Simonlevelt vind ik niet zo om eerlijk te zijn, of ik heb tot nu toe de verkeerde smaken gehad dat kan ook natuurlijk :P
Simonlevelt vind ik ook niet bijzonder Lizenlotte.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, ben ik dus toch niet helemaal raaf ;-) hun sinterklaasthee vind ik wel ok, maar die vind ik dan ook erg smaken naar de notendroom van de teabar. Zijn er meer mensen die die vergelijking proeven?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind notendroom van de theebar echt iets anders dan de sinterklaas thee of pietenthee van simon levelt.

Mmm die kamille thee met citroen vond ik echt niet lekker.....

Maar het hielp wel tegen mijn onrustig darmen.
Alle reacties Link kopieren
Notendroom van de teabar ken ik niet. Wel laatst Notendroom van Thee van de Markt geprobeerd. Die leek Idd op de sinterklaas-thee van SL, maar dan minder lekker.
Alle reacties Link kopieren
notendroom van de theebar is echt me lievelingsthee!!!

maar nu op dus moet even snel iets nieuwe bestellen..

iemand nog een lekker theetje gekocht of geprobeerd??


stronggirl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven