Makkelijk avondeten (voor tussen werk door)...

24-11-2011 13:45 30 berichten
Hé, ik heb een vraagje en hoop dat jullie me op ideeën kunnen brengen.



Ik werk tegenwoordig ontzettend veel, maak dagen waarop ik om 9 uur begin en pas om half 10 weer thuis ben. Nu zit ik een beetje met het avondeten. Ik wil graag gezond en voldoende eten, maar het schiet er vaak bij in, omdat ik niet zo goed weet wat ik moet eten. De kantine gaat al om 5 uur dicht in de bibliotheek en ik heb geen magnetron tot mijn beschikking.



Ik kan wel naar de supermarkt of iets gezonds afhalen? Het moet snel zijn, want ik wil niet langer dan 30 minuten eten. En alleen in een restaurant ofzo zitten heb ik geen zin in.... Wat is dan lekker en makkelijk om te eten? Elke avond een salade begint ook te vervelen...



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikje86 schreef op 24 november 2011 @ 16:26:

Of nog een super snel recept: Japanse groenten en shoarma vlees in de pan gooien, ondertussen yogert sausje maken en dat in een pita broodje of wrap doen! HmmmYogert, wat is het?
anoniem_14976 wijzigde dit bericht op 24-11-2011 16:42
Reden: Zo beter?
% gewijzigd
's Middags wat uitgebreider eten en dan 's avonds gewoon broodjes.



Zou met zulke bizarre werktijden overigens gewoon 'n comib-magnetron op m'n werkplek eisen.



En mag je bezorgvoer declareren? Dan lekker bestellen!
@luni, je vind het lekker maar je weer niet wat het is? Oké
Alle reacties Link kopieren
Was ironisch bedoeld
Alle reacties Link kopieren
Hardlopers zijn doodlopers.



Als je zulke lange dagen maakt, voor langere tijd, moet je júist goed eten, anders val je op zeker moment om. Dat een werkgever dat niet faciliteert in de vorm van bv een magnetron en koelkastje, is al absurd natuurlijk, zieke werknemers kosten meer.





Bij outdoorsportwinkels en sites heb je thermosflessen en potten die de boel wel 20 uur heet houden, of juist koud. Een gewone fles koelt heel snel af en daar heb je dus niks aan. Moet er alleen niet gezeken worden over de geur van zelfgemaakte soep als je de fles openmaakt, zoals een paar ruftende rokers in mijn omgeving wel eens hebben opgemerkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven