Moderator - Eten

11-09-2007 20:31 508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Ook in deze nieuwe pijler een Moderatortopic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.

Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies, deze zullen worden verwijderd.



Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.



Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.



Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit natuurlijk mailen naar angel 4: vivaangel4@gmail.com



Vriendelijke groet, Viva Angel 4
Alle reacties Link kopieren
Ha ik wilde zeggen dat die topictitel met hoofdletters geschreven is. Maar das dus ook al drie jaar zo
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
De op van het nieuwe topic 'patatas bravas' is van een cateringbedrijf waar ook een linkje naar is toegevoegd. Reclame lijkt me
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorrege Engeltjes!



Ik heb net een nieuw topic geplaatst en nu ziet de topic titel er heeel raar uit. Kunnen jullie even kijken: Culinair Emigreren
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja er staat ook een link in vermeld maar niet met commerciele doelen, nou ja voor zover iets tegenwoordig niet meer commercieel is dan.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Alle reacties Link kopieren
quote:annekeg schreef op 01 april 2010 @ 01:48:

Goeiemorrege Engeltjes!



Ik heb net een nieuw topic geplaatst en nu ziet de topic titel er heeel raar uit. Kunnen jullie even kijken: Culinair EmigrerenVolgens mij is het nu opgelost.
U was gewaarschuwd.quote:kjong schreef op 'Reacties op Banners' op 01 april 2010 @ 11:36:

Ohja!

Dan doe ik dit of dit elk kwartier op elk mod/engel-topic.
Heet ijzige pop-up-kreng is er weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 01 april 2010 @ 12:27:

Heet ijzige pop-up-kreng is er weer. [afbeelding]Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven