Wat eet je op dit moment? Deel 10!!

17-07-2015 10:07 3070 berichten
Alle reacties Link kopieren




Het eerste jubileum-deel van 'wat eet je op dit moment'!!

Nooit gedacht dat er nog een deel 9 zou komen, laat staan een deel 10 maar hij is er!

Een vers nieuw topic waarin we schrijven over eten, drinken, recepten uitwisselen, maar ook over dagelijkse dingetjes. Er zijn nog steeds trouwe schrijfsters maar ondertussen hebben we ook leuke nieuwe schrijfsters mogen verwelkomen!



Iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en mee te schrijven!
Kauwgompje met dropsmaak.
Alle reacties Link kopieren
Quesadilla gevuld met sandwichspread en geraspte kaas. Erg lekkere combi het smaakt naar de mayonaise van de Mac mijn dochter vond dat ook.



Voor vanavond staat er nu een pan linzensoep op.
Alle reacties Link kopieren
Een blikje cola light.

Zometeen kip uit een braadzak uit de oven met appelmoes en gebakken aardappeltjes.
Zojuist zelfgemaakte minestronesoep. Zo eentje met veel minestrone en weinig soep .
Nu mijn laatste tussendoortje soya yoghurt met gesneden appel er in met een beetje kaneel poeder
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn ouders van alles een beetje gegeten, dus geen honger meer.Kinderen kunnen nog een tosti krijgen als ze straks willen, verder ook niet bijzonder veel in huis omdat we einde van de week op vakantie gaan.
Alle reacties Link kopieren
Net de laatste stukken meergranenbrood en nu een latte. En er staat een verse kwarktaart in de vandaag leeg gehaalde en schoongemaakte frisse koelkast Nu even een sigaret.
Alle reacties Link kopieren
Lekker spitskoolstamppot met vlees en Hemaworst en komkommer in 't zuur gegeten. Toe een raketje.
Alle reacties Link kopieren
De kip was heerlijk trouwens en over kip gesproken: heb wel eens gelezen over knoflookkip met citroen en nu zoek ik me suf naar recepten op internet maar zie door de bomen het bos niet meer. Heeft er hier misschien iemand een succes-recept?



Coetje, PB terug!
Alle reacties Link kopieren
perenijsje
Alle reacties Link kopieren
@Blue ik doe altijd gewoon op gevoel een stuk of 6 teentjes knoflook sap van een citroen en daarna de citroen in de kip stoppen mosterd erbij en flink wat koriander fijnmalen en de kip royaal mee insmeren . Qua kruiden doe ik nog wat peper , paprikapoeder , kerrie en gemberpoeder alles weer op gevoel .
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt Chocodonut! Klinkt erg lekker! Ik ga het eens proberen Volgens mij kook jij sowieso heel lekker!
Alle reacties Link kopieren
Een stuk kwarktaart.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je het lekker zult vinden . Ik kook inderdaad graag en meestal is het ook wel lekker heb veel van mijn moeder geleerd .



Heb net deeg gemaakt voor Marokkaanse pannekoeken (msemen) voor het ontbijt morgenvroeg . Man en kids hadden er om gevraagd. En nu we toch in de vakantie modus zitten doe ik hun graag een plezier .
Alle reacties Link kopieren
laatste beetje bami met ei en nu paar mini negerzoenen, melk, puur en wit
Alle reacties Link kopieren
Verse Ananas
Alle reacties Link kopieren




Eindelijk de 45 kg grens bereikt, vanochtend 45,2!! Ga zo een tompouce halen om het te vieren

Da's dus 2,5 kg aangekomen vanaf 25-06 jl.



Vanochtend Nutridrink op, eigenlijk m'n standaard ontbijt. Nu blikje powerr en paar mini negerzoenen.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Thee! Proficiat!! Geniet van je tompouce!! Je hebt hem verdiend!



Heb vroeg mijn lunch al gegeten, ga om een uur of drie met een vriendin even de stad in en eten daar een hapje voor we de kermis op gaan.
Alle reacties Link kopieren
Had een kop earl grey bij de heerlijke tompouce net.



Zat/zit nog te dubben voor het avondeten, pannenkoeken of zuurkoolstamppot. Neigde naar pannenkoeken, dus net melk en appels gehaald maar neig nu naar zuurkool.



Veel plezier met je vriendin Nijntjuh, zowel qua hapje eten als de kermis maar dit lees je vast niet meer.
Alle reacties Link kopieren
cup a soup rundvlees
Alle reacties Link kopieren
nog zo'n cup a soupje
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Thee die tompouce heb je dubbel en dwars verdiend . Die zou ik trouwens ook wel lusten nu maar vind die van de Hema het lekkerst maar geen zin om naar de stad te gaan .



Ben net terug van een picknick met de kids en zussen , neef en nicht. Kids hebben heerlijk gespeeld in de mega speeltuin . We hadden stokbrood met eier- en tonijn salade , chips, aardbeien , koekjes, sap, water en koffie .



Heb nu totaal geen honger meer dus ook totaal geen inspiratie voor het avondeten.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow Thee wat goed!! Ben echt superblij voor je en die tompouce is verdiend! Fijn dat je er lekker van hebt genoten!



Nijntjuh77 heel veel plezier op de kermis! Gaan jullie ook ergens in? Ik vind de inktvis, het reuzenrad en de break dance altijd leuk. En de oliebollenkraam natuurlijk haha!



Chocodonut klinkt gezellig die picknick! Leuk!



Vanmorgen ontbeten met kandijkoek met pindakaas en vanmiddag een kaascroissant en een stuk kwarktaart gegeten.



Straks verse spaghetti met home made rode gehaktsaus!

Nu een blikje energy drink sugar free.
Alle reacties Link kopieren
Super goed thee!



Ik eet een merci, zo'n reepje met mokka/koffie smaak.

Zo meteen weer een kop soep, courgettesoep dit keer.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn frietjes van de friture geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven