Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Alle reacties Link kopieren
Mmmmmm lekker pannenkoeken! Veel plezier voor je jongste vanavond!

Ik heb besteld via de website van Smulders Textiel. Hebben ze hele mooie dingen. Teveel mooie dingen
Alle reacties Link kopieren
Zal eens kijken op die site!



Vandaag bericht ontvangen van m'n belastigaangifte! Meteen de definitieve ontvangen dus das mooi! Nu wachten op die van man. Die kreeg het meeste terug. Leggen we allemaal bij de overkapping die volgende week komt!!!! Nog 8 nachtjes slapen



Zo meteen boodschappen doen als kleintje op de scouting is.
Alle reacties Link kopieren
Oooooh da's mooi! En fijn zeg die overkapping! Ideaal kun je in de zomer ook lekker buiten zitten wanneer het regent.



Net focacciapizzabroodje van de Lidl gegeten, nog een energy drink sugar free erbij. Vriend is nu even houtkorrels halen voor de kattenbak en even naar de apotheek voor mij, waar ik persona non grata ben
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Wat is het tropisch warm buiten! Ben net nog even naar de Turkse winkel aan de overkant gelopen en had voor 2,55 drie citroenen, twee limoenen en een bos munt. Heb nu heerlijk een kan water gemaakt met citroen, limoen, munt en ijsblokjes. Daar drink ik nu een groot glas van. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hele dag aan mv gedacht, vind het nog onwerkelijk.Hoop dat het een mooi afscheid was





Lange dag gehad,ging om 7.30 thuis weg en was om 18.45 weer thuis.Wel een leuke dag en vanmiddag lekker buiten gekookt, een mini workshop gegeven.

Toen ik thuis kwam had vriend alles klaar staan voor een broodje hamburger(van de bbq) Was lekker!

Jongste is logeren en morgen ga ik met hem en 2 vriendjes naar het zwembad.



Goulash, altijd fijn die teruggave van de belastingdienst.Mooi hoor een overkapping, we zien de foto's vast op facebook
Alle reacties Link kopieren
Coetje gaat het een beetje met je?

Jullie avondeten klinkt lekker.



Hier net een luxe cappuccino en een koffiebroodje (Lidl).

Heb de verzendbevestiging van dekbedset ook. Als hij morgen binnenkomt gaat meteen de wasmachine aan en dan kan hij er hopelijk snel op.
Alle reacties Link kopieren
Blue terug.



Ik ga zo ook eens rondneuzen op die site, hoor daar weleens reclame van maar nog nooit gekeken.



Nu een koude hertog jan.
Sorry, dubbel gepost
BL: ik kom even op bezoek , lekker water met munt en citroen.

Thee: fijn dat je broer op bezoek is geweest en mooie schoenen hoor.

Coetje: is de verstopping verholpen?

Choco: wat heb jij hard gewerkt zeg!
Alle reacties Link kopieren
Coetje

lekker een broodje hamburger! En leuk dat je een workshop hebt gegeven.



Blue, ik was bij de AH en daar hadden ze cacao en kaneelstrooiers in de aanbieding, 1 +1 gratis. Moest meteen aan jou denken. En fijn nieuw beddengoed. Ben benieuwd hoe het eruit ziet.



Heerlijk geld ontvangen van de belasting Goulash. Ik ben benieuwd naar jullie overkapping.



Choco, wat had je veel gedaan zeg, wow!



Thee, mooie schoentjes!! En leuk dat je broer op bezoek was.



Wij hebben (net zoals heel veel anderen) vanavond de bbq aangestoken. Er was spek/worst/kip/spare ribs, een hoop salades, stokbrood met smeersels en vruchten. Toetje was vanille ijs met verse aardbeien en chocolade saus. Nu drink ik ice tea green.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zo'n bbq Pip!



Tv, ja vriend had dezelfde avond de verstopping opgelost.Heb vandaag wel een boos telefoontje gepleegd naar de wbv maar mijn opzichter was er niet.



Blue, heb jij nog contact gehad met de wbv?
Pip: lekker die BBQ; het was er ook echt weer voor.

Ik ga zo een glas cola light inschenken. Wat een heerlijk weer vandaag. Weer lekker de natuur opgezocht voor een stevige wandeling en naderhand een terrasje gepakt.

Goed weekend gewenst. Hebben jullie nog plannen?
quote:coetje schreef op 06 mei 2016 @ 21:43:

Heerlijk zo'n bbq Pip!



Tv, ja vriend had dezelfde avond de verstopping opgelost.Heb vandaag wel een boos telefoontje gepleegd naar de wbv maar mijn opzichter was er niet.



Blue, heb jij nog contact gehad met de wbv?O ja, sorry.... had je geschreven idd. Gelukkig dat het nog steeds verstoppingsvrij is.
Alle reacties Link kopieren
Altijd welkom hoor TV!



Pippeleurtje, klinkt heerlijk allemaal! Wat lief dat je aan me moest denken. Heb je een pb op fb gestuurd met een plaatje van het beddengoed.



Coetje, ja de buurtbeheerder komt maandag kijken en neemt daarvoor of daarna nog contact met me op.



Het ergste is dat ik nog twee dekbedsets op het oog heb. Maar 1 daarvan kost 225 euro dus die kan ik het beste uit mijn hoofd zetten. De ander kost 30 euro en wil ik graag voor de winter hebben.
Alle reacties Link kopieren
Morgen naar het zwembad en zondag is het moederdag dus laat ik me verrassen Heb ook nog een megastrijk dus dat zal zondag ook moeten.



Bakje aardbeien met griekse yoghurt.
Alle reacties Link kopieren
Ook wij hebben gebbq vandaag dat is zowat het enigste leuke aan warme dagen haha.



Blue lekker geshopt weer zo te lezen.



Goulashkroket wat lief van je moeder dat scheelt enorm.



Ik duik zo mijn bedje in. Denk dat ik morgen een fietstocht met de kids ga maken en daarna picknicken.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heerlijk allemaal Choco! Veel plezier vandaag met de kinderen!!



Ik ben inmiddels weer fris gedoucht, aangekleed en opgemaakt en sieraden om. Pakket komt tussen 1 en 3 dus ben mooi op tijd. Zie er leuk uit met boot cut spijkerbroek en sexy antraciet truitje met wikkel-effect. Ik ga zo eens een muntthee maken.



Vannacht mijn zwarte hoge suède sleehakken uit het stof getrokken en mijn mooie sandaletten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee choco! Zon picknick!



Geniet allemaal van deze mooie warme zomerdag! Hier is het inmiddels 25 graden.

Ben nu een bth met kaas aan het eten met een kopje koffie.



Zometeen naar een verjaardag toe van de jongste telg in de fam. Die wordt 1



Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Goulash veel plezier!



Kaiserbroodjes met eiersalade gegeten. Nu genieten van muntthee.
Alle reacties Link kopieren
Pakket is rond half twee gekomen. Het zwembad-beddengoed draait nu lekker rond in de machine. Dat kan ik straks fris en schoon te drogen hangen. Verder bed verschoond, we doen nu maar geen flanellen beddengoed en dubbel dekbed meer



Er ligt nu ander chic beddengoed op. Diepzwart met zwarte barokprint. Heel mooi, ooit van moeder van vriend gekregen. Heb inmiddels zes dekbedsets

Daarna de sierkussens er ook weer op gelegd (twee zwart, twee zilverkleur, om en om, geen stof) en het ziet er zo mooi uit.



Weer een verse muntthee. Blij dat ik niet naar buiten hoef vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Een 1e verjaardag.. Zo leuk!! Ook al is het voor die kleintjes overweldigend.



Veel plezier met fietsen en hopelijk hebben jullie genoten van de picknick Choco! En Coetje have fun bij t zwembad.



Lekker broodjes eiersalade Blue. En geniet van je frisse bedje!



Tv, klinkt heerlijk. Lekker wandelen en een terrasje pikken. Als de kinderen een stuk groter zijn wil ik ook weer lekker fanatiek wandelen. We wandelen nu ook wel maar als zoon zelf loopt gaat het behoorlijk traag .



Ik heb de airco boven aangezet, hopelijk doet hij zijn werk en is het vanavond draaglijk. Verder vandaag alles gestofzuigd, gedweild, was opgevouwen en een nieuwe opgehangen, badkamer gepoetst. Vanmiddag heeft zoon uren doorgebracht in het badje buiten. Nu even chillen met ranja en nibbit chips voor zoon en cappuccino voor mij.
Blue wat een pech met je fiets. Maar mooi dekbed gescoord!

Choco nog gefeliciteerd met dochter. En nog gefietst vandaag?

Goulash nog gefeliciteerd met zoon. En balen van je magnetron. Wel weer top van je belastingaangifte.

Coetje ben gisteren ook de hele dag met MV bezig geweest. Heel onwerkelijk inderdaad.

Pip wat fijn een airco. En een drukke huishoudelijke dag dus. Reden te meer om even te chillen.



Wij hebben donderdag bij zwager en schoonzus een BBQ bij zwager en schoonzus gehad. Lekker hoor. Gisteren niks gedaan en shoarma besteld. Vandaag gewerkt en straks witlofsalade met aardappeltjes en een varkenshaasje. Vriend heeft wasjes gedraaid, boodschappen gedaan en opgeruimd. Dus ik hoef even niks te doen.

Nu een schaaltje paprikachips en een glas crystal clear.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijke dag pippeleurtje en wat een goede dingen gedaan! En leuk, zoon in zijn badje. Als ik (voldoende) buitenruimte zou hebben zou ik er voor mezelf nog 1 neerzetten, maar dan gepaard met cocktails drinken



Hopelijk was de picknick leuk Choco, wat hadden jullie allemaal meegenomen?



Coetje het zwembad zal wel heerlijk verfrissend zijn geweest vandaag!



Klinkt heerlijk en gezellig de barbecue en de shoarma Garda! Jullie eten voor vanavond klinkt ook heerlijk. En hier ook chips in huis voor vanavond.



Vriend gaat nu aan het eten beginnen. We eten home made hamburgers. Met cheddar kaas en lekker veel sla en tomaat! Heb er zin in.



Het nieuwe beddengoed van Snurk wat we liefkozend Snurkje noemen hangt inmiddels heerlijk fris geurend te drogen. Heb zelf ook een uurtje een snurkje gedaan in de slaapkamer even de zon ontvlucht. Nu draait het vandaag afgehaalde flanellen beddengoed rond in de machine en straks nog kleding en handdoeken wassen, de machine draait overuren vandaag.



Heb ook mijn zomerkleding weer ingeruimd in de kast. Het is me opgevallen hoe ontzettend veel mooie kleren ik heb.



Verder is de trommelende gek (lees: buurman) weer bezig. Als hij het nu nog zou kunnen of beter zou worden zou het nog 1 ding zijn maar hij lijkt met de dag slechter te worden. Die irritante vent kan echt niks. Volgens mij zou peuter nog een mooier concert geven met een pollepel en een pan. Sorry maar sinds zijn opdringerige liefdesverklaring van vorig jaar mag ik hem echt niet meer.
Het is dat ik beter weet maar anders zou ik denken dat we dezelfde buurman hebben Blue. De mijne heeft een elektronisch drumstel en kan er niks van. En hij heeft een ontzettend vals zingende vrouw. Nu met de tuindeuren open is het echt genieten hier.

Lekker home made hamburgers.

Zomerkleding moet ik nog uitzoeken. Mijn kledingkast is een grote puinhoop. Ben in huis heel netjes, maar trek geen kastdeuren open
Alle reacties Link kopieren
Nou wij zijn niet gaan fietsen maar naar een grote speeltuin geweest en hebben daar lekker gepicknickt. We hadden broodjes met tonijn - en eiersalade en zoete paprika tapenade, druifjes, bananen, icetea, koffie, javawafels en chips. Ben nu ko speeltuin ligt in een bosrijke omgeving dus de hooikoorts heeft me weer genekt vandaag.



Jij bent lekker bezig geweest Pip.



Blue geniet van je fris verschoond bed vanavond.



Wij eten vanavond pizza margaritha van de pizzeria. Ben alleen met zoon en geen fut meer om te koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven