Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Net terug van de Aldi. Kwam ook mijn kennis nog tegen en even gekletst, ze was dolblij met het kaartje! Ze hebben bij de Aldi heerlijke roomboterkoekjes, die heb ik meegenomen voor vanavond bij de thee. Zit nu aan een blikje cola light.
Alle reacties Link kopieren
Het plan liep iets anders vandaag, heb gepoetst op mijn vaste adresje.Ze belde me of ik toch aub kon komen omdat haar dochter niet kon.Vond ik best zielig dus even 3 uurtjes gepoetst.

Daarna thuis een berg strijk weggewerkt en even op de koffie bij buuf geweest.

Ons avondeten wordt soep en pannekoeken, weinig inspiratie en weinig zin
Alle reacties Link kopieren
Broodje curryworst!
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Alle reacties Link kopieren
Thee hoe is je afspraak vandaag afgelopen?



BL geniet van de roomboterkoekjes bij de thee vanavond.



Coetje je hebt het er maar druk mee vandaag. Vanavond lekker relaxen?



We hebben pasta gegeten en drink nu een blikje 7up Cherry.
Alle reacties Link kopieren
Lief dat je bent gaan poetsen Coetje. En gezellig, koffie bij de buurvrouw! Lekker hoor soep en pannenkoeken



Lekker Robynn!



Mmmm Diamond pasta heerlijk. Geniet van je blikje!



Wij hebben het eten voor vandaag gelukkig ook weer gehad. En de afwas. We hebben vandaag dus gehaktballen en sla gegeten. Er is nog 1 gehaktbal over, die kreeg ik niet meer op. Die kan ik morgen lekker op een broodje eten.
Alle reacties Link kopieren
Lekker een broodje bal Blue! Het liefst met een klein beetje belze mayo



Ja Diamond, ik zit lekker met de pootjes omhoog!

Jij ondertussen ook? Hoe gaat het met je enkel?



Thee, hoe is de afspraak gegaan?



Ik drink een koffie, met niks Voorraadkast is weer leeg, nu de kinderen hele dagen thuis zijn gaat het nog sneller dan anders dus morgen maar weer aanvullen.Morgen of woensdag ook even naar de action voor nog wat spulletjes op de camping.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk met mayo Coetje

En leuk, de voorraadkast met lekkers aanvullen en naar de Action! Wat heb je nog nodig voor op de camping?



Wij kijken nu weer lekker VI, eindelijk is het weer begonnen!
Coetje: fijn dat ze hem kunnen oppakken. Maar wat slecht dat je nooit meer iets gehoord hebt.

Sterkte BE; hoop dat je snel verder opknapt



Ik heb gisteren direct voor twee dagen gekookt, dus lekker makkelijk vandaag
BL: geniet van je koekjes

Thee: heeft je afspraak wat opgeleverd?

Fijne avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
Vergiet, koekenpan,snijplank, satestokjes, hoeslakens, van die theelichtjes op batterijen(echte durf ik niet in voortent) emmer, boxershorts voor zoons en een leeslampje voor mezelf. En wat ik verder nog voor leuks zie.



Tv, fijn hoor voor 2 dagen koken.Ik doe dat ook graag, lekker makkelijk inderdaad.
Ik heb frambozen-blaadjes-thee en een reuze-krakeling.



Coetje, pannenkoeken zijn lekker!



Thee, hoe was je afspraak?



BL: gehaktbal op brood is ook lekker!
O, en het gaat weer een stuk beter! Kleuren en goed gesprek met de begeleiding hielpen goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:coetje schreef op 01 augustus 2016 @ 20:51:

Vergiet, koekenpan,snijplank, satestokjes, hoeslakens, van die theelichtjes op batterijen(echte durf ik niet in voortent) emmer, boxershorts voor zoons en een leeslampje voor mezelf. En wat ik verder nog voor leuks zie.



Tv, fijn hoor voor 2 dagen koken.Ik doe dat ook graag, lekker makkelijk inderdaad.



Het gevaar van de Action haha!

Maar je kunt daar inderdaad goed slagen voor veel dingen.



TV, voor twee dagen koken is inderdaad handig!



BE klinkt super lekker! Hoe gaat het nu?



Ik ook even naar pippeleurtje!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het beter gaat BE!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben vanavond broodjes hamburger met cheddar kaas, tomaten, sla, gebakken uien gegeten. Toetje was merengue (vanochtend met zoon gemaakt) met vanille kwark en verse aardbeien en frambozen.



Alle eters vonden het heerlijk! En ik ook dus dat is mooi . Moet nu vaak voor 6 volwassenen koken. Jullie snappen dus wel dat de voorraad er doorheen vliegt hè?



Gehaktballen, lekker!
Alle reacties Link kopieren
BE jouw thee klinkt heerlijk!



BL lekker zeg morgen een broodje bal met mayo.



Goed zo coetje geniet van je vrije avond! Mijn enkel doet met bepaalde bewegingen nog wel pijn, maar over het algemeen gaat het stukken beter.



Pippeleurtje je avondeten en toetje klinken lekkah!!



TV het is zeker lekker als je een dagje alleen maar wat hoeft op te warmen.



Zojuist een bakje mango gegeten en ga nu een waterijsje pakken.
Alle reacties Link kopieren
Hee pippeleurtje

Leuk je weer te lezen en klinkt heerlijk allemaal! Kan me inderdaad voorstellen dat het hard gaat met de voorraadkast nu.



Diamond, o goddelijk mango en waterijs! Fijn dat het al wat beter gaat met je enkel.



Ik heb net lekkere luxe koffie gedronken, met een roomboterkoekje erbij. Zo eentje met een verticale roze streep.
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je luxe koffie en koekjes BL.



Net een citroen waterijsje gegeten in zo'n stickvorm. Misschien dat ik zo nog een ijsje pak.
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi, mijn afspraak ging goed/was prettig. De gevolgen kan ik nog niet overzien. Weet dat het wel wat teweeg zal brengen ergens maar dat zie ik dan wel weer.



Toen ik thuis kwam eerst zakjes bolognese en naturel chips op met het andere zakje dipsaus, bouillon, macaroni, teveel snoepjes uit de zak schepsnoep van Jamin, vanillevla met rode bessen, salmiaklolly met zwart/wit. Nu laatste beetje van m'n flesje spa rood en dan bedtijd. Hopelijk een betere nacht van afgelopen nacht heb ik het 5 uur zien worden.

Heb even geen zin/puf om te reageren
Alle reacties Link kopieren
Nog de helft van zo'n heerlijk stuk kersencake van AH. Nog 1,5 over voor morgen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Thee je lekkernijen van gisteren klinken heerlijk.



Zojuist even zoals altijd online het nieuws gelezen, las zo'n vreselijk verhaal over een kitten dat in België dat als voetbal werd gebruikt door het paar jongeren. Zo zielig, wie doet zo'n weerloos beestje zoiets verschrikkelijks aan. Als ik dat soort monsters in mijn handen zouden krijgen zouden ze wakker worden aan de beademing.



Heb net een verse muntthee gehaald, helaas waren de croissantjes op.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de afspraak prettig was en goed ging Thee en klinkt heerlijk allemaal!!



O wat vreselijk Diamond

Daar kan ik echt niet tegen!!



Ik heb net mijn broodje bal gegeten

Had er zo'n zin in! Een jus d' orange erbij.
Alle reacties Link kopieren
BL ik snap dat je niet meer kon wachten op je broodje bal.



Heb zojuist geluncht met een paar collega's, heb een stokbrood met pittige mayonaise, zalm, pepertjes, komkommer en ei gegeten. Nu een verse muntthee met honing drinken achter mijn bureau.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heerlijk allemaal Diamond!



Joepie!!!!!!!!!!!!!!! BFF is weer thuis!!!!!!!!!!!!! Na het sporten en douchen kwam ik op fb en we hebben elkaar alweer uitgebreid gesproken en nu gaat ze heel veel wassen draaien enzo, maar voor morgen hebben we sowieso afgesproken!!!! Voelt al heel anders om haar te spreken nu, omdat ze weer dichtbij is. Een paar straten bij mij vandaan om precies te zijn, weer lekker thuis!!



Net laptoptafeltje schoongemaakt en ga zometeen ook wasdag houden! Zie er weer leuk uit vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Weer thuis! Eerst de wasmachine aangezet, heb twee wassen vandaag. Daarna naar de Jumbo geweest voor boodschappen en zit nu aan een vers blikje energy drink sugar free. Lekker, daar was ik wel even aan toe!



Warmte en regen is geen combinatie, moest een jas aan voor de regen terwijl het daar eigenlijk te warm voor is. Dan liever alleen de regen. Maar verder is het wel lekker herfstig dus ik heb absoluut niet te klagen voor augustus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven