Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Gisteravond lag ik voor 11 uur al in bedje, was erg moe. Vanmorgen een piepend dotje nog lief geknuffeld.



Zojuist een zakelijke afspraak in het café op kantoor gehad en heb een chai latte gedronken.

Vanavond gaan we eten bestellen en het worden waarschijnlijk die mega hamburgers, mmmh kan niet wachten!
Alle reacties Link kopieren
BE, wat een nare streek van 'vriendin'. Wanneer beginnen de activiteiten weer? Neem aan dat je je niet door haar laat wegjagen.



Garda, ah, jouw oude telefoon overnemen is dus geen optie Hoop dat de telefoonwinkel het voor je fixt.

En reken maar dat ik geniet. Zomaar een paar dagen achter elkaar warm en zonnig.



Haha Diamond, had je iets bijzonders aan toen je met de mannelijke reacties te maken kreeg

Sommigen haten het, maar ik vond 't toch altijd wel lekker voor m'n ego al komt 't nu natuurlijk niet meer voor. Veel plezier met het toeleven naar je bezorg-lekkernij!



TV, zou ik jou nou pb sturen over welk werk ik heb gedaan? Geen zin om helemaal terug te lezen.

Ik ga het recept voor je opzoeken.



Blue, ik heb gister heel veel tijd buiten doorgebracht en zelfs de ventilator niet aangehad maar misschien vannacht maar even naar de slaapkamer verplaatsen.



Lees hier veel over minder eetlust. Dat had ik dus onlangs toen ik chagrijnig van het weer werd. Gister karbonaadjesdraadjesvlees, aardappels, spinazie, eitje, appelcompote en toetje een raketje en kom bosvruchtenyoghurt.

Lunch was geroosterd brood met suiker, 2 bekers drinkyoghurt en bakje druiven. Heb vanochtend alweer wat heerlijke tijd aan de galerijkant doorgebracht en gisteravond tot bijna 21.30 buiten gezeten.

Ik heb net een patroon uitgezocht voor een hemdje, heb gelijk weer zin om dingen te doen met deze energyboost.

Zo even wat anders aantrekken en even boodschappen doen en straks weer lekker op m'n balkon.

Coetje-gezin geniet ook enorm van strand en bbq (gister).

Voor vanavond heb ik nog vlees van gister, even kijken wat voor groente ik erbij zal doen.

De buuf die steeds dingen kwam 'bietsen' (herinneren sommige zich misschien nog wel) kwam net een tas dingen brengen die ze in veelvoud bij de VB krijgt en daar kunnen ze zelf niet tegen op eten. Dus kreeg (veel) appels, koolrabi, spitskool (dat wordt een lekkere stamppot) en nog wat houdbare dingen.
Alle reacties Link kopieren
Lunch was een tomatensoep met gehaktballen, een pistolet met smeerkaas en een wit puntje met een kroket en mosterd. En dat alles voor 2,50 hier in het restaurant.



Nu een flesje water drinken, met dit weer uiteraard erg belangrijk.



Thee ik had niks bijzonders aan, een tanktop, waist spijkerbroek en pumps.

Ik lees ook inderdaad veel over minder eetlust, terwijl het bij mij het tegenovergestelde is deze week. Wat fijn dat je buurvrouw je wat kwam brengen. Geniet van het weer vandaag op je balkon.

Alle reacties Link kopieren
Dat zijn idd leuke lunchprijzen Diamond.



Hier ook even een flink glas spa rood en dan zo eerst naar buiten. De buien-app is nu handig voor de temperatuur, het is 31 graden.
Alle reacties Link kopieren
snoepjes! van die kleine ronde pastilles die half wit en half grijs zijn
Alle reacties Link kopieren


Bij de Action hebben ze al Halloween-spullen! Vriend vertelde dat vannacht. Toen wilde ik natuurlijk Halloween-spullen hebben haha en de lieverd is net voor me naar de Action gegaan, heb nu vier stoffen Halloween-tasjes! Ze zijn ZO cool!! Foto's staan op fb. Ben er erg blij mee en het is nooit te vroeg voor Halloween-vreugde!



Thee, wat fijn dat het eten zo goed gaat en je zo'n energie-boost krijgt van dit weer!! Tenminste iemand Ik hoop dat je je een slag in de rondte geniet!! En wat leuk dat je weer zin krijgt om kleding te gaan maken!



Diamond, je lunch klinkt heerlijk! Ik ga zo even naar de Lidl voor wat kleine dingen en daarna heel snel weer naar huis! Natuurlijk neem ik een Halloween-tasje mee voor de boodschapjes
Alle reacties Link kopieren
Wow Halloween is het alweer zover? Ik heb nog steeds het gevoel dat we in April zitten (waarschijnlijk omdat ik de eerst helft van het jaar ziek thuis heb gezeten). Lief dat je vriend speciaal voor jou naar de Action is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



't Is weer erg gezellig hier. Leuk om te lezen dat jullie van alles eten zonder de gezondheidsfreak uit te hangen. Of het nu om pizza's of bitterballen gaat, chips, slagroom, ijsjes, hamburgers of croissants, nergens lees ik iets van: "Ohhhhhh dat is wel heulllll ongezond!" Lekker relaxed.



Ik vind jullie ook super actief/energiek - gaaf is dat! Zelfs op een warme, benauwde dag lees ik van alles over bedden verschonen, de was doen, shoppen, vrienden die meehelpen in huis.

BL, je was gisteren lekker op dreef met je vriend hè? Is hij altijd zo behulpzaam en actief? Hij klinkt als een ideale man!



BE, is het geen optie om met de kennissen van die vroegere vriendin te praten? Iets afspreken met een aantal en zeggen dat je't allemaal erg vervelend vindt? Sterkte met die rot situatie, ik vind het heel vervelend voor je en hoop dat het tij zich keert.



Hoe doe je dat Thee, hoe hield je het gisteren vol zónder je ventilator aan te zetten? Het was hier op een gegeven moment 32 graden in huis. De airco heb ik toen even flink z'n best laten. Vannacht met de ventilator naast me geslapen. Ook spuit ik water met een plantenspuit over me heen als het te warm is 's nachts, heerlijk verkoelend in combinatie met de ventilator.



Klinkt niet verkeerd DB, die mega hamburger vanavond. Bestel je er nog patat bij? Lekker makkelijk om iets te laten bezorgen i.p.v. zelf te koken met dit weer, je hebt groot gelijk.

Ben je weer wat uitgerust nadat je gisteravond op tijd naar bed bent gegaan?



Hier is't een herrie, laatst mijn badkamer laten verbouwen en het terras vernieuwd. Toen was ik niet in NL, dat was super fijn want daardoor kreeg ik niets mee van de troep. Ik ging weg met een oude badkamer en oud terras en kwam terug toen alles klaar was. Nu heb ik een regendouche waar ik elke dag opnieuw van geniet, zeker met dit warme weer extra lekker en daarbij eindelijk een zwevend toilet in de badkamer.



Sinds deze week zijn ze bezig met de tweede toiletruimte: nieuwe tegels, ook een zwevend toilet en een hele mooie wasbak met lades eronder, heel praktisch. Er zat daar een tweede douche maar die hebben ze eruit gesloopt, die gebruikte ik niet. Het lawaai is soms irritant maar dat is tijdelijk. Van het resultaat heb ik weer lang plezier dus ik mag niet klagen over de herrie.



Ik las vanmorgen nadat ik net wakker was een hele lieve en lange email van ex.

Hij is nu in LA voor zijn werk en geniet zich suf van zijn nieuwste opdracht, gaat lekker op stap tussen de bedrijven door en slaapt erg weinig. Op afstand geniet ik mee door de berichten die hij stuurt en we skypen regelmatig.

Hij weet nog niet precies wanneer hij weer terug komt. Dat kan zo nog een week of 2 duren, of 3 want hij plakt er waarschijnlijk nog een week vakantie aan vast. Ik kan hem geen ongelijk geven. Over 5 1/2 week ben ik weer 3 weken weg dus ons contact blijft spannend. We hebben elkaar altijd veel te vertellen.



Mijn eetlijstje van vandaag:

- ontbijt met tosti, mangosap en koffie;

- vers fruit met Griekse yoghurt;

- 2 mergpijpjes van AH met véél chocola erop;

- vanavond zelfgemaakte tomatensoep met vlees en gehaktballetjes/gisteravond alvast gemaakt;

* ik lees net dat jij dat als lunch hebt gegeten, DB - wat goedkoop trouwens!



Tussendoor flesjes ijskoud water maar dat koude is er snel vanaf. Wissel steeds de flesjes die ik gebruik weer om met andere uit de koelkast. Vanavond aan de bubbeltjeswijn!



Nu weer snel aan het werk, ik heb een strak schema gemaakt om alles op tijd af te krijgen. Tot nu toe zit ik nog net niet op schema, wel bijna dus ik maak er geen punt van. Volgende week wordt het minder warm en doe ik wat extra's zodat ik weer verder ben dan gepland.



Voor iedereen nog een gezellige dag met lekker eten en veel koude drankjes!
Alle reacties Link kopieren
31 oktober Diamond! Ben er heerlijk vroeg bij dit jaar.



Syenna, wat heerlijk een nieuwe badkamer en nieuw terras. Die regendouche klinkt echt super! Ik hou het ook niet uit zonder ventilator hoor, ik moet er niet aan denken om zonder te zitten.



Vriend en ik zijn eigenlijk best een goed team, we doen alles samen en vullen elkaar aan dus dat is erg fijn. Na bijna acht jaar samen nog steeds de grootste lol met elkaar.



Leuk de mail van ex!



Succes met je werk, en bijna op schema is ook heel goed hoor!



Hier de wasmachine aangezet en ben net terug van de Lidl. Buiten is het 34 graden. Voor de Lidl stonden er mensen te klagen over het weer, ik heb gezellig meegedaan



Nu een lekkere energy drink sugar free en ik ga de deur niet meer uit vandaag



Was met 1 van de Halloween-tasjes naar de winkel. Deed me denken aan de tijd toen vriend een shirt had met daarop 'rokers vatten kou' en dat aantrok terwijl de mussen van het dak vielen. Toen is mijn poppetjeventje uitgelachen bij de AH.
Alle reacties Link kopieren
radler
Alle reacties Link kopieren
+ melba's met een soort slankie tuinkruiden, ook van de buurvrouw
Alle reacties Link kopieren
Een blikje cola light. Vandaag 1 van mijn 2 nieuwe Claudia-boeken binnengekomen. Ik verwacht er dus nog 1 en dan heb ik de hele serie compleet



Nu wachten tot de wasmachine klaar is, dan kan ik eindelijk de was ophangen.
Alle reacties Link kopieren
Blue, zouden we dezelfde Claudia-boeken hebben? Ik had de titel van jouw serie niet gelezen en jij denk ik mijn posting niet. Ik heb er volgens mij 18, met een paar ontbrekende nummers. Ze staan bij m'n ouders.



OT: schaaltje witte druiven (en melba's op boodschappenbriefje zetten want die zijn nu op)
Alle reacties Link kopieren
Thee, ik denk het wel. Zijn boeken van Cok Grashoff, al heel oud. Ik ken ze via een tante.



Vriend is nu Subway-broodjes halen. Ik neem er een met kalkoenfilet, gesmolten kaas, tomaat en sla.



Net de was opgehangen en de tweede en laatste was van vandaag aangezet, dan ben ik weer helemaal bij. Nu even relaxen.
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Was een lekker broodje. Nu een ijskoud flesje Crystal Clear Lemon.
Alle reacties Link kopieren
Pistache-Cornetto.



En had sms van provider. Aangezien ik het compleet-pakket heb kon ik mijn pakket omzetten. In plaats van plus-zenders waar we toch niets mee deden nu gratis Eredivisie kijken Blij! En gaat geld schelen per maand, nog blijer!
Nee Thee overnemen is geen optie, tenzij je de telefoon om de 3 uur aan de oplader wilt doen . Maar het is vandaag gelukt bij de telefoonwinkel. Nieuwe simkaart gratis gekregen (had op de website gezien dat het 20 euro zou gaan kosten). Het is nog steeds een beetje wijs worden maar de standaard dingen lukken op dit moment.

Wel lief van de buurvrouw dat ze dingen kwam brengen.



Wat lekker Blue, gratis eredivisie. Jullie gaan geld overhouden iedere maand!



Vandaag hadden we ineens een tropenrooster op het werk. Was om 14.00 uur vrij. Telefoonwinkel geweest, daarna terrasje met vriend gedaan. Nu lekker thuis en moeder belde net en ook dat was een leuk gesprek, dus een topdag
Alle reacties Link kopieren
Syenna, jazeker hadden we patat bij de hamburger. Was heerlijk en we zitten nu met een opgezette buik op balkon. Hopelijk ben je snel op schema met je werk. En wat leuk dat ex je een lieve lang mail hebt gekregen, leuk om te horen dat je er zo blij van word.

Was de zelfgemaakte tomatensoep lekker?



BL wat fijn dat je nu gratis de eredivisie kan kijken en dat je nog eens geld overhoud ook, win win!



Garda wat gaaf dat jullie gewoon naar huis zijn gestuurd van het werk vanmiddag.



Nu een bakkie zetten voor vriend en voor mezelf een ijskoude Ice Tea Green met ijsklontjes inschenken.
Syenna, de situatie ligt iets complexer. We zitten met z'n allen in een hobbyclubje, en hebben elkaar nodig om voort te blijven bestaan. Ik laat me niet wegjagen, zij overweegt nu om te stoppen, maar wil dus wel dat de hele groep weet waarom ze dat overweegt te stoppen, waarin ze mij dus naarder neerzet dan het is (ze zegt dus niet dat ik m'n excuses heb gemaakt, en beweert dat ik het hele jaar bezig ben geweest om dat 'iets' voor te bereiden, wat ook niet waar is).



Ik heb vanavond patatjes en kipnuggets gegeten, en een liux-ijsje toe.



BL, action is altijd lekker vroeg met dat soort dingen!



Is verder iedereen (op Thee na) al gesmolten? Zelfs mijn kat hier heeft last van de hitte.
BE wat een nare toestand.

En ik ben nog niet gesmolten hoor. Met een koel drankje en dan in de schaduw houd ik het nog wel even vol.



DB ja dat was wel een gave actie van hogerhand. In de jaren dat ik hier werk nog nooit meegemaakt. Denk niet dat het morgen nog een keer gaat gebeuren, maar dat is ook oke. Dit was leuk meegenomen



Wij hadden ook geen zin in koken, dus een broodje shoarma laten bezorgen. Fantastisch Volgende week maar weer eens koken haha.

Nu een CC lemon en dan op bed, morgen nog even werken en dan een heel weekend feest.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijke dag Garda. Werk ze nog morgen en alvast een heel fijn weekend!



BE: Ik zou zeggen: wees blij dat ze opkrast. En als de mensen je mogen komen ze ook echt wel jouw kant van het verhaal vragen en zullen ze beamen dat het een echte drama-queen is en dan zullen ze ook blij zijn als ze opzout. Het zal de sfeer alleen maar ten goede komen denk ik!



Flesje water nu. Net wat Heartbreakers-chips gehad maar het smaakte me niet echt. Waarom weet ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blueeyes*3 schreef op 25 augustus 2016 @ 20:57:

BL, action is altijd lekker vroeg met dat soort dingen!



Is verder iedereen (op Thee na) al gesmolten? Zelfs mijn kat hier heeft last van de hitte.



Hahaha, de boot uit China was inderdaad wat vroeg dit jaar



En erg fijn voel ik me niet nee. Heb telkens een zweterige bovenlip en dat vind ik echt heel erg vies aanvoelen. Maar goed, ik heb al een relatief goede zomer gehad, het had voor mij veel erger kunnen uitpakken dus ik mag eigenlijk niet klagen en ik moet de zomerliefhebbers natuurlijk ook wat gunnen, wel zo eerlijk. En het is nu eenmaal zomer tenslotte, niets aan te doen.



Ben een beetje humeurig.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk ben je snel weer in een betere bui BL.



We zitten hier met de kaarsjes aan op het balkon en hebben een waterijsje gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal!



Vanmorgen heerlijk ontbeten op het balkon maar begon het opeens te regenen, dus moesten we snel alles naar binnen halen. Nu is het gelukkig weer droog.



Heb een glas goedemorgen ontbijt gedronken en twee bruine boterhammen, 1 met een gekookt zacht eitje en 1 met aardbeienjam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Diamondbooty schreef op 25 augustus 2016 @ 22:01:

We zitten hier met de kaarsjes aan op het balkon en hebben een waterijsje gegeten.



Dat klonk gezellig!



Ik heb mijn lunch in de oven zitten, een hamkaas-panini en een kruiden-focaccia. HONGER!!!!!!!!!!!!!!!!! Huisprins maakte me vannacht om half vier wakker voor snoepjes en ben daarna van pure ellende maar op de bank gaan liggen bij ventilator. Het was ZO warm! O en heb vannacht nog twee pistache-cornetto's gegeten



Een blikje cola light alvast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven