Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je lala66



Thee, wat zonde en jammer dat de pizza niet lekker was! Ik ben ook geen grote Domino's-fan, heb liever pizza's van de shoarmatent. Wat leuk dat je het schrift uit je puberteit nog hebt. De Cornetto was echt heerlijk! Heel erg fris!



Hier geen Boer Zoekt Vrouw kijker, vind daar echt helemaal niets aan. En ook al geen tatoeages hier, ik ben saai en ook geen piercings, alleen in elk oor 1 gaatje (al sinds mijn derde). Wilde ooit een prikkeldraadband a la Pamela Anderson op bovenarm maar durfde niet en denk ook dat het bij je moet passen. Ik zou voor paal lopen denk ik. Alhoewel een Infinity-teken op pols me wel gaaf lijkt. Maar aan de andere kant huldig ik het principe dat je ook geen autosticker op een Maserati plakt
Ja Thee: barbie = bbq

En wat gaaf, je gedichten !
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen vroeg trouwens commotie bij de valse trommelaar (buurman). Zijn deurbel ging wel tien keer. Ik hoor dat goed omdat mijn slaapkamer aan zijn gang grenst. Er werd 'openmaken' geschreeuwd dus ik dacht dat het politie was. Maar het bleek een vrouw te zijn die een enorme scheldkanonnade afstak en schreeuwde dat hij voor altijd uit haar buurt moest blijven. Gezellige boel...



Net als Thee nu ook trek maar geen idee wat te nemen.
Alle reacties Link kopieren
Thee wat leuk dat je dat schrift met verhalen in Zeeland bewaard heb. Altijd leuk om zulke dingen terug te lezen. Die bezorgpizza's zijn inderdaad erg duur vooral als je kijkt naar wat je er voor terug krijgt.



Ben zelf ook geen Boer zoekt Vrouw kijker.



BL vervelend wakker worden zo met een luide burenruzie, ben je er al achter waarom buurman uit de buurt van de vrouw moet blijven (misschien een ex)?

En trouwens als je geen piercings of tattoos hebt ben je heus niet saai hoor.

Heb zelf wel wat piercings, maar heb ze niet in mijn gezicht (qua werk leek me dat nooit zo'n verstandig idee).



Nu een blokje oude kaas knabbelen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha dank je wel voor je lieve woorden Diamond!

Ik heb geen idee waarom de vrouw zo furieus was. Ze was echt woedend. Maar wat de oorzaak ook is, op zich kan ik haar geen ongelijk geven want vind eigenlijk dat hij ook voor altijd uit mijn buurt moet blijven Hij is gewoon zo irritant!



Tijdje terug kwam ik hem buiten tegen en hij stelde me voor aan een vriend van hem. Die vriend scheen me mooi te vinden 'maar hij mocht niet van mij' aldus buurman. Ehm... mag ik dat zelf uitmaken? Het probleem is dat hij mijn vriend nooit tegenkomt dus hij gelooft er ook geen snars van dat ik samenwoon volgens mij, haha!
Alle reacties Link kopieren
Diamond, ook wel 'gedichten' van later maar ik moet het schrift maar eens verbranden of zo of door de shredder. Niet echt de bedoeling dat dat ooit gevonden wordt evenals mijn oude dagboeken. PB gestuurd.



Pip, hebben jullie nog vakantieplannen?



Heb jij al wat (lekkers) genomen blue? Ik de andere helft van de galiameloen en nu een 50/50 maar die is meer een 35/65 (meer spa dus).
Alle reacties Link kopieren
Spa rood, salmiaklolly en een potje heerlijk zwartwit poeder van Jamin/de Gaper.
Alle reacties Link kopieren
PB terug thee . Heb ook wel zin in iets zouts maar meer in de zin van een dubbelzout dropje.



BL misschien moet je je vriend eens langs de buurman sturen voor wat suiker ofzo.



Nu nachtroutine doen en nog een bakkie thee zetten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Lees straks bij, nu alleen snel snel tussen de chaos van de kids door.



Boer zoekt vrouw.. jaaaaaa!!!! Ik kijk het straks terug. Kan niet wachten!! Maar wil er wel fatsoenlijk naar kunnen kijken dus moet wachten tot peuter slaapt .



Feestje was erg gezellig! Ik was bang dat het te heet zou worden maar er stond een heerlijk windje.



Thee, wij gaan 2 keer een paar dagen weg! Waarvan een echt bedoeld is om heerlijk te ontspannen. Heb een rustig vakantiepark uitgezocht met mooi uitzicht! Alleen nog even regelen dat ze elke dag broodjes komen brengen en er een boodschappen pakket klaar staat. Dan is het helemaal feest haha!



Vinden jullie het ook fijn dat het nu 1 dag wat koeler is? De kids en ik zelf hebben lekker ons huispak aan.. Straks misschien wat bakken en verder heerlijk rommelen in en om het huis. En lekker alle ramen open zodat het flink door kan luchten.



Ik eet een peer en er staat een mok met cappuccino op me te wachten!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal!



Pippeleurtje wat fijn dat het een geslaagd feest was.

Klinkt goed die paar dagen weg, kan me voorstellen dat je er helemaal naar uit kijkt.

Vind het zelf vandaag wel relaxed dat het wat koeler is aangezien ik toch lekker binnen blijf.



Heb eigenlijk nog steeds weekend maar heb besloten toch nog een paar uurtjes wat werk te verrichten, dus zit nu met mijn laptop op schoot (ach ja krijg ik die extra uurtjes ook weer uitbetaald).



Nu de keuken in duiken om een bamisoepje te maken.
Alle reacties Link kopieren
Had nog een broodje gegeten, Thee.



Dubbelzoute drop vind ik ook lekker Diamond.



Pippeleurtje, fijn dat het feest geslaagd was. Hopelijk heb je lekker rustig je programma terug kunnen kijken. En jullie vakantie in het verschiet klinkt heerlijk.



Ik heb onrustig geslapen en we hebben laatst een brief gehad van de wbv dat ze de deuren en buitenkozijnen opnieuw gaan doen dus vanmorgen begonnen ze in alle vroegte met schuren.



Ontbijt was broodjes pindakaas, lunch een hamkaaspanini. Net wat chips gegeten en nu Saskia Helder Water Perzik.
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. Even make-up bijgewerkt, parfum bijgesprayd en even naar de XL gegaan. Ik ga zo een lekker broodje ovenkroket eten! Heb ook nieuwe pistache-cornetto's en citroen-framboos-cornetto's meegenomen! En kleine Bar Le Duc flesjes, bonus 2e gratis. Nu een energy drink sugar free. Was een uurtje in slaap gevallen, voel me nu wel lekker uitgerust. Buiten is het lekker qua temperatuur, beter dan binnen.
Alle reacties Link kopieren
Zo te horen zijn de Cornetto's een succes BL, moet ik oo maar eens gaan opzoeken.

Fijn dat je even hebt kunnen dutten en nu uitgerust bent.



Zometeen trainen, dan kruip ik onder de douche en ga m'n haren weer eens wassen.



Nu een glas Ice Tea Green.
Alle reacties Link kopieren
Ja Diamond ze zijn echt lekker. De pistache-cornetto's zijn van het merk Chantilly en de andere van Sorbetty, allebei bij de AH (XL). Train ze!



Ik zie er mooi uit vandaag, met lange zwarte jurk met spaghettibandjes en sleehakken aan.
Alle reacties Link kopieren
Fijn pippeleurtje dat ik hier niet de enige BzV=kijker ben. Jullie vakantieplannen klinken lekker!



Ik had niet heel geweldig geslapen afgelopen nacht en heb dat vanmiddag heerlijk ingehaald. Moet er nu wel om denken dat ik nog genoeg drink vandaag. Had nog spitskoolstamppot van gister. Hoewel ik veel invries en opwarm vind ik dit opgewarmd niet zo lekker dus ik neem zo maar een flinke kom bosvruchtenyoghurt.

Nu een glas spa rood.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel bij de appie xl willen wonen Blue, dan zou ik er mijn wekelijkse boodschappen doen. Misschien maar goed dat ik er niet woon, vooral de bakkers afdeling is in trek haha! En de appie bus voor het huis bevalt ook wel lekker.



Thee, fijn dat je vanmiddag nog lekker hebt geslapen. Wat zijn de boeren leuk hè? Lekker divers.



Diamond, knap dat je toch nog ff hebt gewerkt! Geniet van het douchen zometeen.



Door die oven kroket heb ik zin in oven bitterbal (nog in huis), maar dat mag niet van mezelf dus nu maar een kopje koffie als troost!
Alle reacties Link kopieren
Mmmm lekker Thee, bosvruchtenyoghurt!



Hahaha de XL is inderdaad ideaal pippeleurtje. En tot 22.00 uur open! Zo handig. En een kopje koffie is ook heel lekker hoor! Daar krijg ik nu ook wel trek in. Vind het trouwens heel erg leuk je weer vaker te lezen hier



Jullie vakantie doet me denken aan de vakanties die wij deden toen wij nog klein waren. Ook naar vakantiepark met iedere dag verse broodjes. En natuurlijk twee keer per dag naar het subtropisch zwemparadijs!
Dubbelzoute drop ik haal het ook echt bij de jamin, want de rest is niet zout genoeg.



Ik keek ook boer zoekt vrouw! En ik heb hier ergens een pizzeria met kleine pizzatjes voor 5 euro. Zit er niet zoiets bij jou in de buurt thee?



Net een bakje vla met bessen op. Ik bewaar m'n toetje meestal tot na het sporten, aangezien ik dan wel iets versterkends kan gebruiken! Nu nog een kop lemon-ginger-thee.



En jippie, ik smelt niet meer in huis! En de kat is ook weer gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee BE er valt niet veel te smelten vandaag. Heb net de balkondeur dicht gedaan en een fleece aangetrokken. Bedoel je vla met rode bessen? Die heb ik ook nog. Morgen maar even afrissen en suikeren.

En de pizza/shoarma hier vlakbij heeft heerlijke pizza's. Die ik het lekkerst vind is volgens mij tussen de 8 en 9 euro maar op maandag zijn alle pizza's 6 of 6,50. Die maar een keer halen, is wel reuzeformaat.



Pip, ik was heul erg gecharmeerd van Zambia en appte erover met m'n TZ-mevrouw en in de krant stond al dat die waarschijnlijk het populairst zou zijn zoals boer Tom.



'k Ga even kijken of het nieuwe kookprogramma op 6 leuk is met nog een kom bosvruchtenyoghurt erbij.
Alle reacties Link kopieren
Thee, boer Tom werkt bij eigen huis en tuin en sindsdien heeft hij alles verpest bij mij haha! Ik vind die ouderwetse boeren het leukste, die doen het tenminste niet voor de populariteit maar om echt een arm om je heen te hebben. Die vorige boer die al z'n bestek zo in de la kiepte .. geweldig!! Is die man in Texas niks om naar toe te schrijven? lijkt me wel wat! Krijg je er meteen een paar knappe dochters bij! En het is er altijd warm! Haha



Blue, dat zijn leuke herinneringen! Die wil ik mijn kindjes ook meegeven. Zoals elk jaar op bepaalde dagen hetzelfde eten of doen. Lijkt me heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
BE

Lekker, vla met bessen! En fijn dat je kat weer happy is.



Thee, reuzenformaat pizza's

En zo'n pizza-dag is geniaal wanneer ze goedkoper zijn! En een fleece moet er niet aan denken haha ik zit hier in jurk met spaghettibandjes! Ben zo ook naar buiten geweest.



Pippeleurtje, het allerleukste was dat oma ieder jaar meeging. Zij was ook degene die me daar zwemmen leerde. Dat oma meeging was echt een feest. Toen ik puberella werd en me daar een beetje begon te vervelen was zij ook degene die kasteelromannetjes voor me meenam. Heb ze trouw allemaal gelezen, haha!
Alle reacties Link kopieren
Net klaar met sporten, 15 kg biceps getraind 6x8. Ook billen, kuiten en bovenbenen gedaan.



Heb zin in een vette pizza .

Nu een flesje ijskoud water om af te koelen.
Alle reacties Link kopieren
Nu Ben & Jerry's ijs in de smaak Cinnamon Bun.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom even een bliksembezoek brengen,te druk met niksdoen

Genieten ons te pletter,helaas gaan we donderdag weer naar huis...mag van mij nog wel 3 weken duren.

Vanaf het weekend zal ik weer vaker meeschrijven hier.

Dikke knuffels van mij!
Alle reacties Link kopieren
Coetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

Wat fijn je weer even te lezen en ook dat jullie het zo naar de zin hebben! Voor nu nog hele fijne vakantiedagen en verheug me erop je weer vaker te lezen! Dikke knuffel terug!



Net een heerlijke pistache-cornetto gegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven