Welke dingen mis jij? "oude" producten

13-01-2014 21:22 702 berichten
Ik to, mis zelf de kaasknaks van Unox, die vond ik zo lekker!



En de coca cola glazen flesjes!

En Fanta pomelo, die is er nu alleen in light:(



Welke dingen missen jullie van vroeger?
Alle reacties Link kopieren
Greenspotijsjes ......mmm
Alle reacties Link kopieren
quote:valentina82 schreef op 26 oktober 2014 @ 13:45:

Parfum 'BY' van Dolce en Gabbana, in die fles met dierprint. Enige luchtje waar ik helemaal gek van was. Nergens te krijgen. Tips iemand?Je zit nu op de etenpijler, misschien even vragen bij mode & beauty?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Het enige dat ik echt nog steeda mis is dit;



De lekkerste chips, ooit! Er wordt nu van alles verkocht onder de naam cheetos, maar de echte, originele cheetos helaas al heel lang niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Venco had vroeger in de halve kilo pakken van die lichtbruine dropbeertjes (die at ik altijd bij m'n opa en oma). Die wil ik!



(Nu woon ik niet meer in Nederland dus mis drop in zijn algeheel maar die bruine beertjes mis ik al heel lang!)
quote:-anna- schreef op 26 oktober 2014 @ 13:25:

En ik kan nergens meer gesuikerde spekken vinden Niet? Ik moet juist altijd mijn best doen om de spekjes van Frisia te vinden (beetje poederachtige) en zie altijd vooral die gesuikerde liggen.
Alle reacties Link kopieren
"Echte" trekdrop! Die van vroeger ;)
quote:mendy schreef op 26 oktober 2014 @ 14:07:

Het enige dat ik echt nog steeda mis is dit;

[img]https://lh6.googleusercontent.com/proxy ... 43-h591-nc[/img]

De lekkerste chips, ooit! Er wordt nu van alles verkocht onder de naam cheetos, maar de echte, originele cheetos helaas al heel lang niet meer.



Ja! Die mis ik ook!!



En Ben&Jerry's Fossil Fuel
Alle reacties Link kopieren
TUC Kaas..... van jaaaaren geleden, voordat de smaak 'vernieuwd' werd! nu is ie vies
Ja, die smaak is veranderd he! Ik kwam er laatst ook achter. Had het al jaren niet gekocht en nu wel weer. Ik wist nog dat de kaassmaak de lekkerste was maar ik heb het pakje Tuc gewoon weggegooid, zo smerig. Maar er is dus aan de smaak gerommeld!
Alle reacties Link kopieren
Florine klopt, kaas-Tucjes zijn echt smerig geworden... Een tijdje geleden heb ik bij de action ronde kaaskoekjes gekocht, die smaken nog wel net als vroeger!
Ik ging gisteren naar de Jumbo en daar koop ik altijd mini flesjes wijn van Longue Dogue of zoiets. Maar dan echt klein, 185 ml ofzo. Kan je net 2 kleine glaasjes van schenken...



Maar nu zijn ze uit de handel! Ik hoop ze nog wel bij andere Jumbo terug te vinden, maar mijn vaste Jumbo krijgt ze niet meer zei de meneer van de winkel. Wel grote flessen mevrouw. Ja hallo, zoveel wijn krijgen wij niet op, zo'n kleintje was net lekker voor af en toe bij het eten!

Alle reacties Link kopieren
Ik mis de Joekel ijsjes van vroeger
Alle reacties Link kopieren
Ja de Fossil fuel van b&j die was erg lekker!



En heel vroeger had je van die chocopasta wat heel dun was. Droop zo je boterham weer Af. In een witte kartonnen pot met beren erop en rode deksel. Kent iemand die nog?
Alle reacties Link kopieren
Limlolly ijsje van Jamin! Ohhh wat was dat lekker, geen softijs geen waterijs maar iets vaags daar tussenin. Ook in colasmaak.

Al 25jr niet meer te krijgen damn it.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet exact of ik het merk goed heb. Ik dacht De Ruiter. Zij hadden vroeger een hagelslag smaak in een geel-oranje-oker kleurige vierkante verpakking. (Die hadden ze alleen in het klein/halve verpakking) In tegenstelling tot de Melk/puur etc)



Ik kijk stiekem nog vaak in schappen als ik in een andere supermarkt ben. (..alhoewel op de site ook niets meer te vinden is hierover)
Ik weet de naam niet meer maar een waterijsje wat bestond uit drie bollen op elkaar in verschillende kleuren.
Alle reacties Link kopieren
Exota
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
ik mis toch echt de Tarly mix van Honig, nergens meer te vinden terwijl het toch echt heel erg lekker is
Alle reacties Link kopieren
quote:irmaaap schreef op 27 oktober 2014 @ 13:00:

ik mis toch echt de Tarly mix van Honig, nergens meer te vinden terwijl het toch echt heel erg lekker is Dat is mij ook opgevallen!Gooi er nu maar Basic (AH) macaronimix door...
Alle reacties Link kopieren
ik mis de oude Yes to carrots shampoo (Tuinene) met daarin dode zeezout voor mijn exceem
Alle reacties Link kopieren
Lange vakanties, buitenspelen, geen verantwoordelijkheden hebben, geen zorgen hebben, vrijheid hebben, dus niets moeten...



En Yummie ijsjes. Dat waren meerdere kleine ijsjes (aardbei, sinaasappel en citroen met een laagje witte chocolade er overheen) in een zakje.



Zou wel weer graag een jaar of 5 willen zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:jane_who schreef op 27 oktober 2014 @ 12:13:

Ik weet niet exact of ik het merk goed heb. Ik dacht De Ruiter. Zij hadden vroeger een hagelslag smaak in een geel-oranje-oker kleurige vierkante verpakking. (Die hadden ze alleen in het klein/halve verpakking) In tegenstelling tot de Melk/puur etc)



Ik kijk stiekem nog vaak in schappen als ik in een andere supermarkt ben. (..alhoewel op de site ook niets meer te vinden is hierover) Die was met caramel-hageltjes toch? Zo lekker!!!
Alle reacties Link kopieren
Liga Panda ontbijt, dat was fantastisch vroeger!

Kan me nu nog de smaak van de paarse verpakking met melk herinneren.



https://www.youtube.com/watch?v=8Wp_tpY_jK0
Alle reacties Link kopieren
komkommer chips van lays

konk zo vies. maar was zooooo lekker!
A woman with class is timeless




Dit luchtje. Ik zie hem soms nog wel op ebay maar hij wordt niet meer gemaakt. Ooit keer eentje gekocht waarvan ik dacht dat ie het was maar die zat in een anderskleurig flesje en rook dus ook heel anders. Ik twijfel of ik die fles op ebay ga kopen... luchtje is al jaren van de markt en na een paar jaar gaat parfum toch stinken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven