Zoete Popcorn - de lekkerste?

01-03-2011 11:20 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon is vrijdag jarig en gaat aan de klas popcorn uitdelen.

Zoet moet het zijn.

Maar, zegt hij, je moet wel lekkere popcorn kopen want soms is het geen lekkere.??? Er trakteren weleens vaker kinderen op popcorn en daar blijkt dus verschil in te zitten.

Ik eet het niet en ik koop het nooit.

Wie weet waar ik de lekkerste popcorn kan kopen?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
ooooeeeeeeh!! Nibbits!!
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:14:

[...]





Met zo'n mega-gestreste moeder?? Het arme kind....



Zal ik nog een stok in het hoenderhok gooien?

Dat kind niet zo verwend moet zijn en gewoon de popcorn eten die wel donderdagavond in de supermarkt ligt. Klaar en geen gezeik . Zo.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Mijn god, wat kan een mens ontketenen met de vraag: welke popcorn is de lekkerste?



Stiekem moet er toch wel om lachen hoor dat mensen zo bizar kunnen reageren. Echt ik meen het!

Wie is er hier nou gestresst. Nou ik in ieder geval niet, het probleem is alleen dat ik nog niet veel wijzer ben geworden en dus maar gewoon op de gok iets meeneem, ik zie het wel.
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:19:



het probleem is alleen dat ik nog niet veel wijzer ben geworden en dus maar gewoon op de gok iets meeneem, ik zie het wel.Ja daar heb je het al, en het arme jong is de rest van zijn basisschool tijd sociale outcast.
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:19:

Stiekem moet er toch wel om lachen hoor dat mensen zo bizar kunnen reageren. Echt ik meen het!

Wie is er hier nou gestresst. Nou ik in ieder geval niet, het probleem is alleen dat ik nog niet veel wijzer ben geworden en dus maar gewoon op de gok iets meeneem, ik zie het wel.



Ik ook niet hoor. Supermarkt in het dorp waar ze zoete magnetronpopcorn verkopen die ik haske lekker zelf kan laten ploffen én waar ik vanmiddag gewoon even langs kan rijden.

Chill.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2011 @ 13:19:

[...]

Zal ik nog een stok in het hoenderhok gooien?

Dat kind niet zo verwend moet zijn en gewoon de popcorn eten die wel donderdagavond in de supermarkt ligt. Klaar en geen gezeik . Zo.Ik voel hier een boekje aankomen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:21:

[...]





Ja daar heb je het al, en het arme jong is de rest van zijn basisschool tijd sociale outcast.







Ik moet altijd zo om je lachen!! Je moet maar weer eens bij de Elfjes komen buurten
quote:hanneke000 schreef op 01 maart 2011 @ 13:16:

[...]





Achjaaa, ik ben zo iemand die desnoods als een hinnikend paard door de winkelstraten galoppeer om een kind aan het lachen te krijgen i.p.v kind jankend winkel in winkel uit te moeten slepen.... Dus misschien is de benadering wat anders?



Joh, ik zou m'n kinderen niet eens meenemen naar de supermarkt. Ik ging vroeger ook nooit met m'n moeder mee. En het voorkomt dat je jezelf door zo'n supermarkt ziet slepen met een trekkend been, omdat er een kleuter aan hangt die al jankend over de vloer dweilend gilt ''maahmaaaa ik wil de K3 prinsessenkoekjeeeeeeees!!''



Maar je hebt gelijk: it's alllll about de benadering!
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:19:

Mijn god, wat kan een mens ontketenen met de vraag: welke popcorn is de lekkerste?



Stiekem moet er toch wel om lachen hoor dat mensen zo bizar kunnen reageren. Echt ik meen het!

Wie is er hier nou gestresst. Nou ik in ieder geval niet, het probleem is alleen dat ik nog niet veel wijzer ben geworden en dus maar gewoon op de gok iets meeneem, ik zie het wel.Oooh joh, dit is nog niks. En je bent wel wat wijzer geworden, want er komen hartstikke goede tips voorbij!
quote:hanneke000 schreef op 01 maart 2011 @ 13:22:

[...]









Ik moet altijd zo om je lachen!! Je moet maar weer eens bij de Elfjes komen buurten



Is goed, even bijbuurten met een biertje en popcorn.

Wil je dan zoete of zoute? En welk merk?
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:23:

[...]





Joh, ik zou m'n kinderen niet eens meenemen naar de supermarkt. Ik ging vroeger ook nooit met m'n moeder mee. En het voorkomt dat je jezelf door zo'n supermarkt ziet slepen met een trekkend been, omdat er een kleuter aan hangt die al jankend over de vloer dweilend gilt ''maahmaaaa ik wil de K3 prinsessenkoekjeeeeeeees!!''



Maar je hebt gelijk: it's alllll about de benadering!Supermarkt? Supermarkt? *kijkt verwilderd* Welnee joh! Ik had het over winkelen voor kleding of schoenen. Zo klusje waarbij ze mee móeten.
Alle reacties Link kopieren
Nou reageren wij bizar. Meid, ik zou eens een spiegel raadplegen...
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:24:

[...]





Is goed, even bijbuurten met een biertje en popcorn.

Wil je dan zoete of zoute? En welk merk?Caramel! Zo'n rode zak met ene geel logo. De naam ben ik even kwijt
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:24:

[...]





Is goed, even bijbuurten met een biertje en popcorn.

Wil je dan zoete of zoute? En welk merk?Extra zout, en dan heerlijk blussen met een corona biertje .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik haal altijd de goedkoopste bij de Albert Heijn, die zakjes kosten amper wat en zijn lekker.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze het lekkerst!



Alle reacties Link kopieren
Niet bijgelezen zeker Mal?
quote:hanneke000 schreef op 01 maart 2011 @ 13:29:

Ik vind deze het lekkerst!



[afbeelding]



Ja TO, bij de Tesco hebben ze inderdaad de lekkerste! Ken je die supermarkt? Misschien zit ie bij jou in de buurt?



Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 01 maart 2011 @ 13:28:

Ik haal altijd de goedkoopste bij de Albert Heijn, die zakjes kosten amper wat en zijn lekker.Die wilde ik ook zeggen. Zoet en knapperig. Magnetronpopcorn wordt na een half uurtje vies en taai. Volgens mij is het 65 cent per zakje ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:SeptemberGirl schreef op 01 maart 2011 @ 13:32:

[...]





Ja TO, bij de Tesco hebben ze inderdaad de lekkerste! Ken je die supermarkt? Misschien zit ie bij jou in de buurt?



Uiteraaaaard ken ik tesco! Alleen woon ik helaas niet meer in de UK (Ik haalde ze trouwens in de aanbieding biiiij, shit, hoe heette die toko ook alweer....nouja, kom ik nog op terug. Scheelde in elk geval de helft van de prijs)
Alle reacties Link kopieren
quote:hanneke000 schreef op 01 maart 2011 @ 13:37:

[...]





Uiteraaaaard ken ik tesco! Alleen woon ik helaas niet meer in de UK (Ik haalde ze trouwens in de aanbieding biiiij, shit, hoe heette die toko ook alweer....nouja, kom ik nog op terug. Scheelde in elk geval de helft van de prijs)Oh wacht, ik ben TO natuurlijk niet
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe zeg!

Jouw zoontje wil graag popcorn trakteren, maar weet niet welke hij het lekkerste vindt. Dan ga je of vragen welk kindje dan de lekkerste trakteerde of je gaat meerdere zakken halen om te proeven. Maar dat laatste wil je niet. Het eerste is nog maar afwachten of zoontje nog weet van wie die popcorn was, want blijkbaar wordt er wel vaker op popcorn getrakteerd, maar eten jullie het thuis in elk geval nooit.



Volgens mij was ik er al een beetje klaar mee geweest als het zo moeilijk zou gaan. Laat je kind gewoon iets anders leuks uitzoeken om te trakteren of zorg er voor dat je de juiste popcorn vindt. Maar als jij er geen moeite voor wilt doen dan gaat dat dus niet lukken.



Ik begrijp je topic ook niet. Jij had gehoopt dat er mensen zouden zeggen: mijn kind vind Popcorn A het lekkerst. Nou blijkbaar zullen er ook kinderen zijn die Popcorn B het lekkerste vinden of zelfs C, want er wordt blijkbaar op verschillende soorten getrakteerd op school. Dus hoe je het ook went of keert, je zult er via dit forum vast nooit achter gaan komen...



Maarreh, succes hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 01 maart 2011 @ 13:34:

[...]



Die wilde ik ook zeggen. Zoet en knapperig. Magnetronpopcorn wordt na een half uurtje vies en taai. Volgens mij is het 65 cent per zakje ofzo.OK, AH (wel in de buurt, nou ja 10 km verderop) ga ik naartoe, dus ga ik naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 01 maart 2011 @ 13:30:

Niet bijgelezen zeker Mal? nee had ik geen zin in
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 01 maart 2011 @ 13:39:

[...]





OK, AH (wel in de buurt, nou ja 10 km verderop) ga ik naartoe, dus ga ik naar kijken.Je kan AH ook laten bezorgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven