Waarom Nederland een strontland is.

23-03-2010 02:05 656 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?



Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de voorstoep. Close but no cigar.



Appartementje in Den Haag voor 175.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/ ... 56613405-suzannaland-602/

Huis in Phoenix, Arizona voor omgerekend nog geen 155.000 Euro: http://www.realtor.com/re ... oenix_AZ_85085_1115940190

Appartementje in Amsterdam voor 165.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/ ... 600705-alkmaarstraat-301/

Huis in Atlanta, Georgia voor omgerekend 150.000 Euro: http://www.realtor.com/re ... ietta_GA_30068_1115068494





Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn. En nee, de Veluwe noem ik geen natuur.

De Veluwe:



Alweer dat stinkend vee.

Bora Bora:





Phi Phi Eilanden:





De Alpen:





En voor de mensen die zeggen dat de bovenstaande plaatsen alleenmaar voor toeristen zijn.

Rio de Janeiro:





Punta Cana:





Miami:





Meer kun je zelf opzoeken.





En laat de auto liever thuis staan, er is altijd file. Vind je het gek als je 70 moet rijden op de snelweg, dan weer 50, dan weer 90, dan weer 70? Neem ook even een tweede hypotheek als je lekker door het land wilt cruisen, want de benzine is een luxe. Nee, de auto is TE AMERIKAANS voor de Hollanders. Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.





Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel Paramaribo niet op Port of Spain lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in fuck's name voorstellen?





Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon mee opgescheept zit. Een soort mix van luiheid die ze je willen opdringen, jaloezie op je betere kwalificaties en superioriteitsgevoelens die steeds moeilijker te rechtvaardigen zijn. Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet





TV aanzetten? Sla al die Hollandse zenders gelijk over als je leven je lief is. Er zijn maar drie soorten programmas op de Nederlandse tv: 1. Zeikprogrammas als Pauw en Witteman 2. immorele programmas als de Gouden Kooi 3. sex programmas (alles na 22:30). Of men is aan het discussiëren, of men is zich aan het verlagen naar een nieuw dieptepunt qua moraal, of een paar Hollandse sletjes smeken je om in hun bek klaar te komen en hun nummer te bellen. Kies maar uit.



Zit je lekker in je huis naar het EK voetbal te kijken; belt de buurman de politie want de TV staat te luid aan.



Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft en hun belastings geld op zit te maken, want je hebt donker haar en donkere ogen.



Heb je kinderen die alleen buiten spelen ? Heb je soms ruzie met je partner ? Pas dan op, want dan belt mevrouw de jeugdzorg. Die komen je kinderen dan binnen no-time ophalen.



Elke dag komt er wel ongewild een acceptgiro kaart binnen. Als het nou voor vuilophaal is, gedwongen verbouwing van een flatgebouw, portieklicht, allemaal van je koophuis. Noem maar op. Je kan potverdomme niet in de rust leven.





DE Nederlander:



*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.

*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).

*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.

*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b ... il_en_NS_te_helpen__.html

*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.



M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.



Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.



En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.



PS: Voordat jullie gaan zeggen dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Alle reacties Link kopieren
En? Opgelucht?
Alle reacties Link kopieren
ga ekker terug naar fok!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Alle reacties Link kopieren
Alweer. Ga fietsen! Dat kun je dan weer veilig in NL (en nope, ik woon er niet).



Miami, whahahaha!
Alle reacties Link kopieren
zo hier ga je commentaar op krijgen.

Maar ja, herkenbaar,daarom zijn wij ook geemigreerd.





Alleen,.. waarom ben je zo boos?
Alle reacties Link kopieren
here we go again....
Alle reacties Link kopieren
alle klapstoelen en popcorn verzamelen.
Alle reacties Link kopieren
Ghe Sarah, wij mogen niks zeggen. Maar toch.



Miami, serieus, wat een grafstad. En mooie plaatjes kun je van Holland ook vinden. Zelfs de Afsluitdijk zou er mooi opstaan. En ik heb heel veel stranden gezien over de gehele wereld maar nothing beats Hoek van Holland. Ik ben bloedserieus.
Alle reacties Link kopieren
Aha ja, wat zal ik zeggen..

Misschien is het idd een strontland, het zal wel.

Maar het is wel mijn strontland.
Alle reacties Link kopieren
Was dat een foto van de Veluwe?

Is meer geschoten langs ieder willekeurig dijkje.
Alle reacties Link kopieren
Ach TO, wat een kutleven heb jij eigenlijk.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Haha, zo droog Kookwekkertje.
Alle reacties Link kopieren
De veluwe













Alle reacties Link kopieren
Ja Digi... gewoon de moeite nemen om zo uit de hoek te komen. En met plaatjes. Wauw...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Erg vermakelijk, wat n sukkel ben jij to.
Alle reacties Link kopieren
Wat een oeverloos gezeik!



Ga lekker in Rio wonen, daar hebben ze het inderdaad perfect voor elkaar (in Brazilië meer straatkinderen dan inwoners van Nederland, goed geregeld joh!)



* Ik weet niet wat erger is, dat er mensen zijn die het daadwerkelijk met TO eens zijn, of dat ik de moeite neem om op deze poep te reageren. Grrrrr *
Alle reacties Link kopieren
Nou ja kookwekkertje, als je dan een lullig plaatje in je Op plakt wat de Veluwe zou moeten zijn....

Moet wel even recht gezet worden
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat begrijp ik dan weer wel, Iry!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Alle reacties Link kopieren
Maar om even in de positieve Iry-flow mee te gaan:



Terschelling





Bisonbaai (15 min fietsen vanaf Nijmegen)





Fryslân

Alle reacties Link kopieren
quote:Digitalis schreef op 23 maart 2010 @ 02:19:

Ghe Sarah, wij mogen niks zeggen. Maar toch.



Miami, serieus, wat een grafstad. En mooie plaatjes kun je van Holland ook vinden. Zelfs de Afsluitdijk zou er mooi opstaan. En ik heb heel veel stranden gezien over de gehele wereld maar nothing beats Hoek van Holland. Ik ben bloedserieus.



nou !!

Nu moet ik je echt eens Wattamolla bij mij om de hoek laten zien hoor!!

Het heeft niet zo veel toegevoegde waarde om Nederland af te gaan lopen zeiken, het heeft veel meer waarde om het je helemaal naar de zin te maken in het leven en de 1 vind nederland goed genoeg of bevredigend en de ander gaat op zoek naar meer vanwege bepaalde ideeen en vind dat ook.



Het is absoluut waar dat je bv hier in Oz veel meer met je geld kan en dat is fijn en leuk en mooi meegenomen.

Praktisch gezien vinden we ook meer van onze gading qua kansen en zijn bepaalde dingen veel makkelijker haalbaar dan in nederland, bv idd dat grote huis met zwembad (en mooi weer,) maar ook veel grond bij je huis en aangezien bv onze ene dochter dierenarts wil worden is dat hier haalbaar op een leuke manier, een ruimte met 5 hectare grond kun je nog nieteens een flat in almere voor kopen, dat zijn de dingen waar we het voor doen, we denken wdb ook vooruit voor onze kids, maar om nederland dan een strontland te noemen, het is gewoon een klein land wat erg vol is , je kunt er minder mee,



maar het belangrijkst is dat we ons hier thuisvoelen en gelukkig zijn,als je dat kunt voelen , waar dan ook, ben je sowieso een rijk mens.



Geluk is niet te koop, maar wel te creeren,en dat bereik je niet met iets af te zeiken waar anderen wel gelukkig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook zo mooi vind aan NL, de seizoenen:







Zo en nu ga ik toch echt slapen!
Alle reacties Link kopieren
Wow! dat is een mooie foto pear!

En idd, prachtige beelden hebben de seizoenen in Nederalnd (al kan de kou mij dan weer gestolen worden) .

Maar het geeft wel mooie afwisseling in de lanschappen.
Ik ben absoluut een relatief simpele ziel, lui, laf en incomptetent. Voel me d'r pima bij hier in dit strontland.
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar ik snap het niet helemaal. Je bent toch weg uit dit strontland? Wat loop je dan nog te zeiken. Ga daar een forum zoeken.
Besef je wel dat de mensen die in Tahiti wonen geen flikker aan vinden aan al die palmen? Dat ze liever te vreten hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven