VIVA webinars van blogster Zamarra

10-01-2013 16:49 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van onze vaste bloggers is Zamarra. Zij is tevens professional organiser en gaat voor VIVA webinars maken.

Hiervoor zijn we erg benieuwd naar jullie input.



Worstel jij zelf ook met de verwachtingen die internet met zich meebrengt?

Of heb je andere onderwerpen waar Zamarra je mee kan helpen?



Laat het ons dan weten via dit forumtopic.



Edit: lees voor meer informatie ook deze blog van Zamarra
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Wat is een webinar?
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
quote:ruiva schreef op 10 januari 2013 @ 16:49:

Wat is een webinar?Dat is een lezing, workshop, college of soortgelijk iets wat plaatsvindt via het internet.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Eehhh. Ik kan niks verzinnen.
Wat een afschuwelijk woord.
Ik heb die dag een digiposium.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel interessant vinden als ze tips heeft voor fulltime werkende ouders in combinatie met gezin en huishouden.



Ik zou niet weten wat een professional organizer kan zeggen over het internet. Of gaat dat dan over social media en dat niet je leven laten beheersen?
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2013 @ 17:12:

Ik heb die dag een digiposium.







Mod, de forummers hier houden niet van de blogs en al helemaal niet van VIVA
quote:Bammetjebam schreef op 10 januari 2013 @ 17:13:

Ik zou het wel interessant vinden als ze tips heeft voor fulltime werkende ouders in combinatie met gezin en huishouden.



Ik zou niet weten wat een professional organizer kan zeggen over het internet. Of gaat dat dan over social media het viva forum en dat niet je leven laten beheersen?Sorry, ik ben een beetje recalcitrant vandaag
Ik zie er niks in. Sowieso lees ik de blogs maar sporadisch. Mobiel werkt het ruk namelijk.
Maar youtube staat toch vol met web-seminars?
Alle reacties Link kopieren
Nou doe dan maar een cursus Twitter, nog nooit iets mee gedaan omdat ik het niet gebruik. Wel graag de pc versie want heb geen mobiel met internet.



En erachteraan een cursus facebook, afgezien dat ik niet weet wat ik daar zou moeten doen, lijkt me een algehele sightseeing wel een goed plan, en hoe het allemaal werkt.



Of als je van de laatste snufjes bent, kreeg een bericht dat msn samengaat met Skype. Door op een verkeerd knopje te drukken zit mijn adresboek al in Skype wat niet moet. Voor elk wissewasje gaat er nu een belletje af. Dus een cursus integreren zou wel mooi zijn.



Vallen deze onderwerpen onder jouw bereik of zat je aan iets anders te denken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alle ins en outs van achter de schermen bij viva waarom jullie de app niet goed werkend krijgen, of er mailtjes rondgaan met lijstjes van de meest hilarische trollen...
Jaaa Tristan, dat wil ik ook wel.



Kunnen ze van Holland Doc er geen documentaire van maken. Lijkt me echt lachen.
Mylene, daar zijn er al een hoop van hoor. Maar zo te lezen past social media niet echt bij je. En dat is een zegen!
Alle reacties Link kopieren
quote:tristan19 schreef op 10 januari 2013 @ 17:27:

Ik wil alle ins en outs van achter de schermen bij viva waarom jullie de app niet goed werkend krijgen, of er mailtjes rondgaan met lijstjes van de meest hilarische trollen...Ja, daar meld ik me ook voor aan!
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zou zij mij in godesnaam iets kunnen leren over het internet? En hoe we daarmee om moeten gaan? Heeft ze het zelf uitgevonden? Of er een ingewikkelde master over gedaan? Of is het gewoon weer een bijbeunende huisblijfmoeder?
Dat vraag ik me ook af. Zo georganiseerd vind ik haar trouwens niet overkomen. Eerder 'n tikkeltje neurotisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 10 januari 2013 @ 17:45:

Dat vraag ik me ook af. Zo georganiseerd vind ik haar trouwens niet overkomen. Eerder 'n tikkeltje neurotisch.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de blogs niet meer totdat die ranzige plaatjes van mijn beeldscherm verwijderd zijn.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ik worstel persoonlijk niet met de verwachtingen die internet met zich meebrengt, maar ik ben best bereid me een probleem te laten aanpraten door iemand die er verstand van heeft.
quote:Kalliope schreef op 10 januari 2013 @ 17:53:

Ik lees de blogs niet meer totdat die ranzige plaatjes van mijn beeldscherm verwijderd zijn.- Hoe block ik ranzige plaatjes op Viva?
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 10 januari 2013 @ 16:49:

Worstel jij zelf ook met de verwachtingen die internet met zich meebrengt?



Brengt het internet verwachtingen met zich mee dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven