Entertainment alle pijlers

Paul de leeuw is een "vieze pedo" op youtube.

11-04-2008 02:27 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



kennen jullie nog die act met Keesje, bij Paul de Leeuw? Keesje zingt "kon ik nog maar even bij je zijn" en Paul geeft hem kusjes, houdt hem op zijn kop, etcetera.

Dat hebben ze in Amerika ontdekt, en daar zijn ze overtuigd dat Paul een pedofiel is, althans als je de commentaren leest.

Vervolgens gaan Nederlanders daar keihard tegenin, en leggen uit wie Paul de Leeuw wel is.

Ik raad het je aan, het is lachen gieren brullen.

Een ding heb ik al gelezen: wij heben geen moraal, want we laten homo's met elkaar trouwen. Ook wordt er gevraagd of Paul al ge-arresteerd is, dat dit te erg voor youtube is, kortom, smullen geblazen.



http://www.youtube.com/wa..._is_vieze_pedo_op_YouTube
Alle reacties Link kopieren
Vind Paul de leeuw een L** van de eerste orde dus ik kan me goed voorstellen wat ze daar ginds gedacht hebben.

Hij roept t over zichzelf af dit soort commentaren.
Ik had het nog nooit gezien. Maar eerlijk gezegd vind ik het er ook erg pedo en onsmakelijk uit zien.

En als het een grap is, niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
Amerikanen zijn een gestoord en hypocriet angstvolk, geen wonder dat daar zoveel leipkezen wonen,

beter geen moraal, dan hypocriet ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een beetje misselijk word van de kusjes die paul uitdeelt aan dat jochie.

Maar doodsbedreigingen vind ik een beetje ver gaan....
In de jaren '90 was het lichamelijk contact met andere kinderen dan je eigen nog niet zo taboe als nu. Toen was het een grap, die voor velen echt grappig was, kan ik me herinneren. Het jochie zong enorm vals en Paul de Leeuw probeerde hem zo ludiek mogelijk, in stijl met de tekst van het liedje, op te laten houden met zingen.



Sommige mensen vonden het smakeloos, zoals ze veel van Paul de Leeuw smakeloos vonden, maar het is toen bij niemand opgekomen dat het 'pedofiel' gedrag zou zijn. Dat etiket wordt er nu pas opgeplakt.



Nu zou hij dit inderdaad niet meer in zijn hoofd kunnen halen, omdat iedereen die aan het kind van een ander komt, meteen gelynchd wordt. Persoonlijk vind ik dat erg hysterisch, maar goed. In de jaren '90 waren we nog niet zo neurotisch. Dus plaats het in de tijd. We dachten toen gewoon anders.
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 11-04-2008 09:00
Reden: lidwoord vergeten
% gewijzigd
Ik vind het nog stééds kunnen. Ik vond het toen ontzettend grappig, en nog steeds.



Keesje Groenteman is trouwens erg goed terecht gekomen, hou de credits maar eens in de gaten van de verschillende programma's van de Vara.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg soiezo altijd al braakneigingen van Paul de Leeuw maar om hem nou een pedo te noemen gaat mij ook weer te ver..
Aanstellerij. Laat ze maar nooit filmpjes zien van Martin Brozius, Bassie en Adriaan en Ome Willem. Heb ik het nog nieteens over Meneer Cactus die in zn blote cactus op tv was.
Helemaal eens, Fleurtje. Maar de recente pedopraktijken in Nederland en Belgie hebben mensen nu zo bang gemaakt voor aanrakingen van kinderen, dat velen een beetje doorgeslagen zijn in hun angst voor pedofiel gedrag. Het zal met de jaren hopelijk wel weer wegebben.
Vind ik ziek. Het zegt meer over de mensen die er zo moeilijk over doen, dan over de mensen die werkelijk foute dingen doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn humor is het niet, maar het jochie moet er zelf erg om lachen dus het zal wel goed zijn allemaal.



Paul is vader, (wat hem natuurlijk niet vrijpleit van mogelijke pedofilie) maar ik denk dat áls hij het was, hij het niet zo in het openbaar zou laten zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb als kind ook nog bij Ome Willem op schoot gezeten :-)
@ Fleurtje: Het is ergens wel begrijpelijk. Mensen zijn geschrokken van iets waarvan ze niet wisten dat het gebeurde. Al die media-aandacht voor kindermisbruik is niet bevordelijk voor die angst. Het lijkt daardoor net alsof pedofielie heel vaak voorkomt en alsof het ieder kind zomaar zou kunnen overkomen, terwijl de cijfers laten zien dat dat echt reuze meevalt. Mensen onthouden voorbeelden alleen stukken beter dan cijfers.



Je kunt het een beetje vergelijken met de angst voor terrorisme die de afgelopen jaren heerste, door een aantal aanslagen. Die is nu een beetje aan het wegebben, maar heeft zeker vlak na 9/11 best veel impact gehad. De angst voor pedofielen zal ook wel minder worden, denk ik.
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 11-04-2008 09:45
Reden: @
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach, zolang die amerikanen 'yoga voor honden' normaal vinden, neem ik hun commentaren maar niet al te serieus.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat mensen uit een andere cultuur en zonder ook maar ooit iets van Paul de Leeuw gezien te hebben en ook de taal en de context niet begrijpen, het idee krijgen dat er maar vreemde dingen gebeuren op televisie in Nederland, of 'dat zoiets niet kán'.



Het leuke aan youtube is dat je van alles aan beeldmateriaal over de hele wereld kunt bekijken. Maar veel van dat materiaal zal totaal onbegrepen bekeken worden door ons, vele medemensen die vanuit andere culturele werelden naar elkaar kijken.



Jammer genoeg veroordelen mensen elkaar heel gemakkelijk, zonder enige kennis van zaken. Dat zie je hier op het forum en dat lees je terug op youtube. Dat delen we dan toch maar weer mooi met elkaar.
Whoehahahahahaha ik vond het toen ook reuze grappig en zag het filmpje laatst nog een keer en nog steeds grappig X-D
Alle reacties Link kopieren
Als je alleen het filmpje ziet dan is dat best een beetje "pedo-achtig" ja.. vooral het einde.



Maar als ik de reacties op youtube lees, dan blijkt het dus dat die hele show om taboe's ging en dat in die periode Dutroux veel in de media was. Mensen zouden hun kinderen niet meer durven te knuffelen. Ik kan me die hele uitzending niet herinneren, maar blijkbaar hoorde dit bij de rest van de uitzending.



Blijkbaar was dat jochie een bekende van hem, die regelmatig in zijn show kwam.
Alle reacties Link kopieren
MysticAngel schreef op 11 april 2008 @ 08:47:

Amerikanen zijn een gestoord en hypocriet angstvolk, geen wonder dat daar zoveel leipkezen wonen,

beter geen moraal, dan hypocriet ;)
Tuurlijk! Zo zijn ze allemaal! 8-P
Hij kende dat joch ook, familie van Hanneke Groenteman.
fleurtje schreef op 11 april 2008 @ 09:17:

Aanstellerij. Laat ze maar nooit filmpjes zien van Martin Brozius, Bassie en Adriaan en Ome Willem. Heb ik het nog nieteens over Meneer Cactus die in zn blote cactus op tv was.
haha, ja meneer kaktus, ik keek het pas op youtube en was toch wel even verbaasd dat dat geoon kon, Kweetnie die in zijn broekje zat te grabbelen, hahaha
Alle reacties Link kopieren
Wat Paul de Leeuw hier doet schuurt wel langs de grenzen van het toelaatbare, of van wat je kunt aanzien, maar door de spanning die dat oproept moet ik er toch ook om lachen. (vergelijk de act van Hans Teeuwen die het met Hare Majesteit doet... ) Het zou nog iets anders zijn als dat jongetje zich duidelijk ongelukkig of belaagd zou voelen, maar dat idee heb ik niet. Verder ben ik het eens met kwikzilver; als De Leeuw hier echt verschrikkelijk opgewonden werd, zou hij dat echt niet op tv laten zien!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat jullie niet de commentaren zijn gaan lezen, want die pedo discussie vind ik totaal oninterressant.

Als je gaat lezen, zal je ook een Amerikaan vinden die zegt dat Amerika ook zo zal worden, als je progressieven en homosexuelen de vrije teugels laat, dan wordt het daar net zo erg als in dat verwerpelijke Nederland.

Stelletje mafkezen, daar het je nou New York voor ze gesticht.
Antonio schreef op 11 april 2008 @ 10:34:

Jammer dat jullie niet de commentaren zijn gaan lezen, want die pedo discussie vind ik totaal oninterressant.

Als je gaat lezen, zal je ook een Amerikaan vinden die zegt dat Amerika ook zo zal worden, als je progressieven en homosexuelen de vrije teugels laat, dan wordt het daar net zo erg als in dat verwerpelijke Nederland.

Stelletje mafkezen, daar het je nou New York voor ze gesticht.
Het intersseerd mij niet zoveel wat een Amerikaan denkt van mij op grond van zo'n filmpje. Net zo min dat het hen waarschijnlijk interesseerd wat ik van hun denk.
Alle reacties Link kopieren
Antonio schreef op 11 april 2008 @ 10:34:

Jammer dat jullie niet de commentaren zijn gaan lezen, want die pedo discussie vind ik totaal oninterressant.

Als je gaat lezen, zal je ook een Amerikaan vinden die zegt dat Amerika ook zo zal worden, als je progressieven en homosexuelen de vrije teugels laat, dan wordt het daar net zo erg als in dat verwerpelijke Nederland.

Stelletje mafkezen, daar het je nou New York voor ze gesticht.
Gaan de Verenigde Staten moderniseren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven