Verboden voor zwangeren!!!!

16-06-2010 20:05 1777 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, als iedereen om je heen maar zwanger lijkt te worden van de wind en je altijd degene bent die overblijft in een zwanger-word-tabel. Dan wordt het tijd om de krachten te gaan bundelen.



We maken een vuist!



Iedereen die niet zwanger is, maar wel graag wil worden is hier welkom. Oh wee en gebeente als je wel zwanger wordt, dan word je meteen verbannen van dit topic en mag je terug naar je oude groepje. Oftewel GESPERMABAND



Zo blijven we nooit als laatste over.









(Maar het is en het blijft mooi kut!)



NaamOud?Sinter-klaas-fan?Lievelings-kleurAantal BH'sSchoen-maatEn verder...Alejandra29JaGroen1037Houdt van tuinieren en koekjes bakkenBiebeltje28Háát konin-ginnedagRoze10+40/41Verliefd op Libanon, verzamelt boeken en schoenen (donaties welkom!)Bijtje2934NEE!!!Eva77727Haat krullend haar door regenEva8228JaBlauw1638Verliefd op Italië, honden en wijn, hekel aan alles wat klein is en kruipt. (Maar wil toch een baby)Floortje_198129JaBlauw641Dansende banaan, houdt van ScandinaviëHeksje197535Gek op reizen, muziek en films. En niet op spinnen en wespen.Julie198030NeeFuchsiaroze1039/40Houdt van Azië, duitse herders, zwemmen en lezen, bang voor enge mannen in het donkerKaran27JaRoze en paars739/40Haakmuts, houdt van reizen, uitslapen en sportenLizzie198029NEE!!!Aquablauw839Urenlang bellen met vriendinnen en dan kletsen over wielrennen, werk, en spinnenfobieMerel2931NeeRoze en paarsVeeeeeeeelHoudt van haar naaimachineNinic29Poeszie30Ja!Houdt van schoenen, en dus overduidelijk NIET van poezenStefanieV25JaaaGeen1039/40Ook al haakmutsVera0134Ja!Verschilt1538Houdt van zoete drop, wijn, gympen en hardlopen
Hmm, das minder. Ik ben juist héééél slecht in nutteloze dingen zeggen. Alles wat ik uitkraam is leuk, positief en áááltijd met een zinvolle bijdrage aan de maatschappij het forum. Ben ik nu erelid-af?
Alle reacties Link kopieren




heeft toestemming van TO, om dit plaatje even te plakken. Dames bezint eer ge begint!!! Stop straks nooit je kindje op bodybuilden.
Alle reacties Link kopieren
Marielle denk je echt dat je zwanger bent?? Zou kort maar krachtig zijn dan!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf nog minstens een maand! Niet allemaal zo snel weggaan hoor!
Alle reacties Link kopieren
dat broekje
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
@ Vera, ben vooral goed in het 'mezelf een enorme schop onder mijn kont geven' Lang zielig zijn worden we hier niet vrolijk van en er is werk aan de winkel.

Na een miskraam ben je vruchtbaarder zeggen ze (en dat blijkt ) dus hop hop er weer tegenaan!

Wat ze zeggen (ookal is het nog zo'n dooddoener...) als je een miskraam krijgt was er iets niet ok met de vrucht en ik wil natuurlijk wel een fantastisch kind.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha

*schrijft op: kind mag niet op body-building*

Waar dit forum allemaal wel niet goed voor is!
Alle reacties Link kopieren
quote:Uma schreef op 16 juni 2010 @ 21:23:

Ik blijf nog minstens een maand! Niet allemaal zo snel weggaan hoor!Ik ook hoor! Nog minstens 4 weken, zo!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marriss schreef op 16 juni 2010 @ 21:23:

Hmm, das minder. Ik ben juist héééél slecht in nutteloze dingen zeggen. Alles wat ik uitkraam is leuk, positief en áááltijd met een zinvolle bijdrage aan de maatschappij het forum. Ben ik nu erelid-af?



Welnee, een serieuze noot hebben we ook nodig!



Tja, als het goed is test ik zondag positief op een tweeling, is het half goed dan is het er 1 en test ik negatief... Nou ja dan zijn jullie nog niet van me af!



Dank Nut voor je NUTtige bijdrage. I love you en nu weer opzouten!
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf lachen om die lilliputterbodybuilder hahahahahahahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ja, Christina. Alleen de beste beebs zijn goed genoeg. Niet zo'n semibevrucht ei
Alle reacties Link kopieren
Moemoe, alleen het beste voor ons hier!! Het duurt misschien even maar dan hebben we wel de 'creme de la creme' van de beebs.
quote:moemoe schreef op 16 juni 2010 @ 21:25:

Hahaha

*schrijft op: kind mag niet op body-building*

Waar dit forum allemaal wel niet goed voor is!



Voeg ajb toe aan lijstje:

Ook niet op blokfluitles. Dat zijn altijd stomme kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dus een tweeling Marielle, eentje is toch ook genoeg...

Alle reacties Link kopieren
Zo'n halfwassen randdebiel, net niet goed eitje. Optieven! Wegwezen ksssssssssssjjjjjjjt. Kan me toch echt herinneren dat ik hier eerder al eens plaatjes over geplakt heb. Nu heb ik eignelijk Sproet weer nodig met haar plaatjes van de mislukten in de hemel.... Hahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ohja, blokfluiten. verschrikkelijk!

En van mijn man mogen ze ook niet meezingen met Kinderen voor Kinderen. Stomme kinderen met hun hete-aardappel-RRRR!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marriss schreef op 16 juni 2010 @ 21:29:

[...]





Voeg ajb toe aan lijstje:

Ook niet op blokfluitles. Dat zijn altijd stomme kinderen.



En bedankt! Jij scoort nu punten hoor Marriss



Nee, moemoe ik wil een tweeling en zeker niet 1 bobybuilderlilliputter. Terwijl ik dit typ, barst ik weer in lachen uit hahahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Had je dit topic niet een half jaar eerder kunnen openen ? Had ik ook nog even kunnen meeschrijven, jullie lijken me wel gezellig!



Maar alle gekheid op een (eier)stokje (duh) , ik hoop op een totale leegloop van dit topic en veel spermabans!
Alle reacties Link kopieren
Het zou verdorie heel wat goed maken als ik nu een tweeling zou krijgen! Dat maakt die 6 miskramen wel weer goed!

Dus HJ in de H..... kom op, strijk uw hand nou eens over uw liefdevolle hart!
Alle reacties Link kopieren
Die zitten nog steeds in die sneue speeltuin Mariel.
Voor degenen die tijdens het WK wél controle hebben op de afstandsbediening: op BNN is een gaaf concert van Krezip!
Alle reacties Link kopieren
Marielle, kuddoos voor je topic en een welgemeende wens dat je binnenkort geband kunt worden uit je eigen Groepje (kom dan ook nog maar weer es buurten bij de Slimme Meiden hoor ).



Succes dames, hopelijk binnenkort wel die zere banden, dikke enkels en je schoenveters niet meer vast kunnen maken. Ik gun het jullie echt van harte .
Alle reacties Link kopieren
Ga zo maar eens vriend verleiden...

Moet wel zorgen dat de kwaliteit fantastisch is deze maand.
Alle reacties Link kopieren
En wil je dan een 1eiige, 2 eiige of siamese tweeling Marielle?

Wat is het leven toch ingewikkeld met al die keuzemogelijkheden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven