Verboden voor zwangeren!!!!

16-06-2010 20:05 1777 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, als iedereen om je heen maar zwanger lijkt te worden van de wind en je altijd degene bent die overblijft in een zwanger-word-tabel. Dan wordt het tijd om de krachten te gaan bundelen.



We maken een vuist!



Iedereen die niet zwanger is, maar wel graag wil worden is hier welkom. Oh wee en gebeente als je wel zwanger wordt, dan word je meteen verbannen van dit topic en mag je terug naar je oude groepje. Oftewel GESPERMABAND



Zo blijven we nooit als laatste over.









(Maar het is en het blijft mooi kut!)



NaamOud?Sinter-klaas-fan?Lievelings-kleurAantal BH'sSchoen-maatEn verder...Alejandra29JaGroen1037Houdt van tuinieren en koekjes bakkenBiebeltje28Háát konin-ginnedagRoze10+40/41Verliefd op Libanon, verzamelt boeken en schoenen (donaties welkom!)Bijtje2934NEE!!!Eva77727Haat krullend haar door regenEva8228JaBlauw1638Verliefd op Italië, honden en wijn, hekel aan alles wat klein is en kruipt. (Maar wil toch een baby)Floortje_198129JaBlauw641Dansende banaan, houdt van ScandinaviëHeksje197535Gek op reizen, muziek en films. En niet op spinnen en wespen.Julie198030NeeFuchsiaroze1039/40Houdt van Azië, duitse herders, zwemmen en lezen, bang voor enge mannen in het donkerKaran27JaRoze en paars739/40Haakmuts, houdt van reizen, uitslapen en sportenLizzie198029NEE!!!Aquablauw839Urenlang bellen met vriendinnen en dan kletsen over wielrennen, werk, en spinnenfobieMerel2931NeeRoze en paarsVeeeeeeeelHoudt van haar naaimachineNinic29Poeszie30Ja!Houdt van schoenen, en dus overduidelijk NIET van poezenStefanieV25JaaaGeen1039/40Ook al haakmutsVera0134Ja!Verschilt1538Houdt van zoete drop, wijn, gympen en hardlopen
Hahaha, goed topic dit!

Marielle sleept jullie er wel doorheen hoor, meiden. Tot zondag dan hè, want dan test ze positief van een tweeling.



Hopelijk zijn jullie binnen no time allemaal gespermaband hier.



Alle reacties Link kopieren
Wat een goed idee dit topic. Ben ook (nog niet) zwanger na eerst een Missed Abortion. Ik had me voorgenomen om pas te gaan schrijven als ik de volgende keer een 10 weken heb gehad. Ik snap die tabellen nooit. De helft is binnen 2 maanden ongeveer zwanger. Die tabellen jagen me altijd een beetje angst aan
Alle reacties Link kopieren
Naski, jij hoort hier niet toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marriss schreef op 16 juni 2010 @ 21:46:

[...]





Ik zou dan toch voor 2-eiig kiezen. Ik bedoel, je hebt natuurlijk altijd een favorietje, laten we eerlijk zijn. En bij 2-eiig kan je dan voor de knapste kiezen, bij 1-eiig wordt het verdomde lastig een keuze te maken to be mommy's favourite.Hmm... goed punt... maar ik wil een jongetjestweeling. Ik maak toch alleen maar knappe baby's.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Poeszie!

Ik hoop dat je snel gespermaband kunt worden!

*nomineert het werkwoord spermabannen tot forumwoord van het jaar!*
Alle reacties Link kopieren
Oh hahahahaha, op mijn eigenste andere topic zijn ze losgeslagen.... Ik kom niet meer bij, maar op zo'n manier ook niet meer weg.



Ik heb me geloof ik net bepist hahahahahahaha!



De plonkende tuinkabouters dames.... Neem een kijkje en verwondert u!
Alle reacties Link kopieren
Hahahahaha, deze is te leuk!



Met dank aan Nut!
Alle reacties Link kopieren
Dit titel alleen al, plonkende tuinkabouters. Hoe kwamen jullie daarbij?!
quote:Poeszie schreef op 16 juni 2010 @ 21:50:

Naski, jij hoort hier niet toch? Ben al weer weg
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:moemoe schreef op 16 juni 2010 @ 21:54:

Dit titel alleen al, plonkende tuinkabouters. Hoe kwamen jullie daarbij?!Een heel verhaal... De nieuwe is ook leuk! We zitten bijna vol, dus er is al een nieuwe titel ook!
Alle reacties Link kopieren
@Moemoe, ben je echt altijd moe? Pfff.. schijnt als je zwanger bent nog veel erger te worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:moemoe schreef op 16 juni 2010 @ 21:53:

Hahahahaha, deze is te leuk!

[afbeelding]

Met dank aan Nut!graag gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 16 juni 2010 @ 21:56:

[...]





Een heel verhaal... De nieuwe is ook leuk! We zitten bijna vol, dus er is al een nieuwe titel ook!Zo, dat topic is dan snel gegaan zeg! Die tabel ziet er behoorlijk serieus uit, dus er zijn niet alleen van die vunzige plaatjes geplakt neem ik aan...
Alle reacties Link kopieren
Nou nee niet alleen ranzige plaatjes, maar het scheelt niet veel hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera01 schreef op 16 juni 2010 @ 21:58:

@Moemoe, ben je echt altijd moe? Pfff.. schijnt als je zwanger bent nog veel erger te worden.



Gelukkig niet! Misschien op het moment van het kiezen van een nickname wel, maar da's alweer een tijdje geleden....

Afgelopen 2 weken was ik wel ongelooflijk moe. Hoopte dat het door een zwangerschap kwam, maar helaas kwam het toch door een jetlag en een inspannende vakantie met de nodige bedpret
Alle reacties Link kopieren
Moe door bedpret is niet erg, krijg je ook vaak weer energie van.



En ja, we lullen soms ook serieus bij de Tuinkabouters, gaat allemaal niet van een leien dakje daar al zijn de meeste nu gelukkig zwanger. Die slappe plaatjes houden het lekker luchtig zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Hii dames mag ik er ook bij.. ik ben niet zwanger maar we zijn het wel aan het proberen., we zijn nu 9 maand bezig.
Wordt U ook zo moe van mijn reacties? SMS \"Reactie uit\" naar 2020! €1,10p.b
Alle reacties Link kopieren
Tja, waar een zwangerschap allemaal wel niet goed voor is. In 1 klap (nouja, bij ons niet dus) heb je tig smoesjes om onder dingen uit te komen...Te moe, stemmingswisselingen, zin in lekker eten, enz.
Kom nog even twee dingen melden:



1.



2. Truste!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Bloodymary!!!En welterusten Marriss!
Alle reacties Link kopieren
Nu ga ik ook echt! Truste zielepietjes!



Oh ja welkom bloederige marie! Je hoeft niet te vragen of je mee mag schrijven... Dat moeten alleen die vervloekte zwangeren doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer zielen hoe meer vreugd Bloody Mary. Het is natuurlijk de bedoeling dat het verloop hoog is en men niet te lang blijft hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zondag iig weer weg! Dan zoeken jullie het verder maar weer uit
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 16 juni 2010 @ 21:44:Nog even lekker bankhangen en dan hoop ik morgen van mijn geschijt af te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven