Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met raspberry ketones?

25-10-2014 10:56 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee,

ik lees de laatste tijd veel (goeds) over raspberry ketones capsules om af te vallen. Ik zag dat ze ze bij De Tuinen ook hebben en vroeg me af of iemand er ervaring mee heeft en die met mij wil delen?



Het is niet zo dat ik moeiteloos af wil vallen. Ik ben eerder 27 kilo afgevallen door middel van weightwatchers. Helaas in 3 jaar weer 25 kilo aangekomen. Ik wil gewoon het begin wat sneller laten gaan zodat ik gemotiveerder blijf. Ik haak steeds heel snel af. Ik ben sinds woensdag weer aan het weightwatcheren en sindsdien 1,4 kilo afgevallen. Als het met hulp van raspberry ketones wat sneller kan gaan op het begin zou dat zo fijn zijn!



Ik weet nu welke fouten ik heb gemaakt nadat ik de vorige keer was afgevallen. Hopelijk met die informatie lukt het me beter op gewicht te blijven deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel vooral ervaring met die van De Tuinen.
Alle reacties Link kopieren
Als ze zouden helpen zouden er geen mensen met overgewicht meer zijn he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vanaf woensdag meer dan een kilo kwijt en je wil nog sneller? Je krijgt het er net zo snel weer aan, zoals al eerder bij je is gebeurd.
In een halve week 1,5 kilo afgevallen en het gaat niet snel genoeg?

Blijf van die pillenrotzooi af en ga gewoon verder met WW. Je weet dat het werkt, je weet hoe het moet.
Alle reacties Link kopieren
Het afvallen is niet het probleem bij jou, maar het op gewicht blijven. Richt je daar dus op.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk val ik in de eerste week veel af. Als ik elke week 1,5 kilo af zou vallen hoor je me echt niet klagen hoor.



Afvallen is wel een probleem voor mij want ik ben in die drie jaar honderden keren weer begonnen maar om de een of andere reden krijg ik het niet meer te pakken en stop ik na 2 weken.



Ik zoek dus naar die extra motivatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:lucky82 schreef op 25 oktober 2014 @ 11:02:

Vanaf woensdag meer dan een kilo kwijt en je wil nog sneller? Je krijgt het er net zo snel weer aan, zoals al eerder bij je is gebeurd.Die 27 kilo is niet met een crashdieet of iets gedaan maar gewoon minder eten met een verantwoord dieet dus dat heeft niks met pillen te maken gehad.
Alle reacties Link kopieren
Die extra motivatie moet je in jezelf zoeken, anders blijf je aan de gang.
Extra motivatie? Hang die broek van 27 kilo geleden goed in het zicht. Herinner je hoe veel makkelijker je toen kon bewegen, hoeveel beter je je voelde. Pillen gaan je echt niet meer motiveren.

Je kan natuurlijk ook nog gaan sporten, voel je je ook beter van.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet doen tjolfi. Wat Hima ook schrijft: als het zou werken was er geen overgewicht.



Beweeg je ook of doe je alleen ww?

Wat Roelfien schrijft: je moet je motivatie stimuleren anders heeft een kilo pillen nog geen zin
Alle reacties Link kopieren
Ik beweeg ook naast ww. Ik ga 2 keer per week 1,5 uur naar de sportschool en daarnaast wandel ik minstens 2 keer per week 7 km.
Dan ben je dus al helemaal goed bezig. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een dosis geduld
Alle reacties Link kopieren
quote:tjolfi schreef op 25 oktober 2014 @ 11:36:

Ik beweeg ook naast ww. Ik ga 2 keer per week 1,5 uur naar de sportschool en daarnaast wandel ik minstens 2 keer per week 7 km.Goed hoor! Inderdaad geduld. Haal je motivatie uit het feit dat je goed bezig bent en over een maand een maat kleiner aankan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen ervaring met raspberry pi, maar dat is iets anders ...
Ik ken het zelf niet, maar op de site van Vitaminstore krijgt het best wel goede recensies:



http://www.vitaminstore.n ... -framboos-extract/P238938



Ik weet niet hoeveel waarde je moet hechten aan zulke recensies, maar ja. Als het geen kwaad kan voor je gezondheid (en als je bankrekening het kan hebben), gewoon proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:milna schreef op 25 oktober 2014 @ 12:21:

Ik ken het zelf niet, maar op de site van Vitaminstore krijgt het best wel goede recensies:



http://www.vitaminstore.n ... -framboos-extract/P238938



Ik weet niet hoeveel waarde je moet hechten aan zulke recensies, maar ja. Als het geen kwaad kan voor je gezondheid (en als je bankrekening het kan hebben), gewoon proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet.



Nooit goed advies.



TO, je bent goed bezig. Ik begrijp dat je er iets bij wilt gebruiken, maar dit soort dingen zijn psychisch vaak belangrijker dan dat ze echt iets doen en vaak zijn ze stiekem niet goed voor je gezondheid, daarnaast zijn ze vaak niet getest en is de bewezen werkzaamheid dus niet van toepassing.



Sporten, gezond eten met af en toe een uitspatting, wandelen en geduld doen het hem. Ik denk dat je misschien voor die 2-weken-afhaakacties een vriend of vriendin kunt zoeken die je erdoorheen sleept.
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-11-2015 22:51
Reden: spam verwijderd!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven