Mode & Beauty alle pijlers

Birkenstock: deze zomer nog steeds hip?

31-03-2009 22:38 132 berichten
Hallo....

Ik vond/vind de Birkenstocksandalen niet al te flateus.. maar ivm met mijn werk ben ik toch van plan ze te kopen.. Iedereen roept immers dat ze zoooooo lekker lopen! Dat wil ik ook!

Maar ben even benieuwd... gaan we de Birkenstock slipper deze zomer weer volop zien of loop ik straks hopeloos achter??

Graag jullie mening!!



Groeten jufmango
Maakt dat wat uit? Het is toch voor op je werk?
Heb erg kritische kinderen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze lelijk (ook voor op het werk). Maar ik heb ze alweer in etalages zien staan, dus waarschijnlijk is het hip.
Alle reacties Link kopieren
quote:jufmango schreef op 31 maart 2009 @ 22:42:

Heb erg kritische kinderen :-)Dan zeg je tegen die koters: 'Houdt jullie grote waffel, brutale apen, anders krijgen jullie niet alleen een onvoldoende, maar ook een mep met mijn bordlineaal.' Tucht en orde!
Alle reacties Link kopieren
Birkenstock opent in Amsterdam binnenkort een tweede filiaal... Zouden ze denk ik niet doen als de hipheid van hun schoenen aan het dalen is...
Zo lang ik mij kan heugen dragen leraren Birckenstocks. En Mephisto's.
Alle reacties Link kopieren
Ze staan weer in heel veel winkels en ook weer nieuwe modellen, dus ik denk dat ze echt nog wel kunnen. En ja, ze lopen echt verschrikkelijk lekker.
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet meer hip. Uitbannen die dingen, een betere wereld begint bij jezelf. Of zoiets was het toch?
Alle reacties Link kopieren
Crocs heeft ook een eigen winkel maar t gaat toch echt niet goed met de verkoop hiervan!! Birkenstocks vind ik wel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Birkenstocks zijn net zo hip als crocs, en net zo lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ze wel weer deze zomer dus ze zijn erg hip
quote:sneeuwvrouw schreef op 31 maart 2009 @ 22:57:

Crocs heeft ook een eigen winkel maar t gaat toch echt niet goed met de verkoop hiervan!! Birkenstocks vind ik wel mooi!In NL gaat die verkoop nog erg goed, er is in Amsterdam zelfs een nieuwe winkel geopend.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze pas gekocht! Boeiend als ze niet meer hip zijn/niet iedereen ze mooi vindt! Ik vind ze aan de ene kant ook niet echt mooi, aan de andere kant hebben ze wel wat, en ze zitten heeeerlijk!! Als het 35 graden is willen mijn voetjes vooral lekker chillen, tenslotte! ;)
Alle reacties Link kopieren
ik vind ze nogsteeds geweldig iig.. als je ze met overtuiging draagt en goed combineert maak je toch zelf er een goed totaalplaatje van?!
Alle reacties Link kopieren
Crocs is bijna failliet hoor.. werk in de branche nl...maar dit terzijde!!
Bijna failliet idd, maar toch nog een nieuwe winkel openen....

Om dat te weten hoef je niet in de branche te zitten, Het Parool lezen volstaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze lelijk, maar ze zijn inderdaad weer 'hip'!



waren ze maar 15 jaar geleden hip, toen ik ze van m'n moeder kreeg en al m'n leeftijdsgenootjes me uitlachten! Wat is hippigheid toch een vreemd verschijnsel eigenlijk...



Maar goed, aangezien ik tegenwoordig wél hip ben ga ik ze héél misschien wel weer eens dragen. Maar dan niet gecombineerd met een broek met een plooi, twinsetje en leesbril natuurlijk! Beter met een hippe spijkerbroek en knallend shirt (neonkleuren zijn ook helemaal hip geloof ik)
Alle reacties Link kopieren
Het interesseert me niks of ze hip zijn. Heb al een paar in het zwart leer en koop er deze zomer één paar in het brons bij. Ik vind ze superleuk en ze lopen heerlijk!
Maar Pear, waarom zou je ze gaan kopen als je ze lelijk vindt? Alleen omdat het hip is? Dat vind ik dan weer behoorlijk onhip.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze met die steentjes wel heel leuk, maar die zijn meteen 30 euro duurder dan de normale:



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dat zit toch niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik ook gezien Maleficient maar vind ik idd te duur. Maar zijn wel gaaf! Geef mij dan maar de simpele versie zeg maar. Ik zag ze bij een webwinkel voor 45 euro, is toch de normale prijs? (dit zijn dan de gewone, zonder steentjes)
Alle reacties Link kopieren
:puke:
Alle reacties Link kopieren
quote:steph schreef op 01 april 2009 @ 09:24:

Dat zit toch niet lekker.Heb je er ooit op gelopen Steph? Dan weet je nl. dat ze heerlijk lopen, echt waar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven