Mode & Beauty alle pijlers

Hairextensions deel II Ik zou zeggen: ga vooral door ;-)

28-07-2007 01:55 846 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net dat topic Hairextensions z'n limiet had bereikt, dus kreeg ik om 02:00 uur het idee om een vervolg te openen!



Bij deze dan!!
Alle reacties Link kopieren
goed idee, want we zijn nog denk ik lang niet uitgekletst over de kwaliteit van de diverse merken, het gekrakeel over , wil de echte so cap nu opstaan etc.



Ik zelf nodig vooral de mensen uit die ergens in het midden vh topic de bres insprongen voor Indian Gold, hoest nu????

Hoe blijft het haar??



En vallen er tussentijds plukjes uit?



Is het goed te stylen??



Gebruik je de aanbevolen verzorging van l'óreal??

En wat meer je kwijt kan erover!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sto,Euh..Ja..Dat was ik ook geloof ik! Haha!Ik ben nog steeds super tevreden met de Indian Gold! Het probleem dat jij nu hebt met je So-Caps was mij al eerder een paar keer overkomen dus vandaar toen mijn (niet altijd even leuke) reactie hierover. (Was nooit rot bedoeld!)Ik heb zelf dun/halflang europees haar (middenblond) en de extensions zijn gewoon geschikt voor mij en je ziet geen verschil. De bondjes worden bij mij altijd een stukje geknipt want dat vind ik persoonlijk mooier. Ze worden door mijn kapster heel goed gezet ik voel ze eigenlijk helemaal niet en er valt er praktisch nooit 1 uit. Het voelt ook net als mijn eigen haar en ik heb niet het idee dat ik extensions heb ofzo.Ik gebruik wel de spulletjes van L'Oreal (shampoo, conditioner, serum/creme) deze zijn echt heel fijn voor het haar, heb wel eens wat anders gebruikt toen het even op was maar toen ging de kwaliteit er toch wel op achteruit. Het kost wel wat meer die producten maar als mijn haar er mooi van blijft dan heb ik het er graag voor over want die extensions kosten ook genoeg!Ik verwijder ze iedere 3 maanden en heb niet het idee dat mijn haar er echt onder lijdt, alleen de eerste keer was het wel heel erg schrikken maar nu weet je wat je kan verwachten als ze eruit gaan. ik heb ook nooit echt klitten maar ik zit er dan ook heel de dag aan te friemelen en borstel het goed door.Ik doe er van alles mee maar meestal styl ik het met de stijltang, dit vind ik het mooist anders gaat het slierten.Ik denk dat je extensions wel moet nemen al je er ook een beetje aandacht aan wilt besteden want de boel zo laten hangen toont niet echt charmant.Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee, leuk dat je weer even reageert!



Die aandacht aan het haar komt wel goed, maar ik snap je punt!!



waarom haal je het er al met 3 maanden uit?

Ik vind dat heel snel, ik heb ze er altijd 5 maanden  in, groeit je haar zo snel??



Heb jij 1 kleur in je haar of meng je het, das namelijk heel goed mogelijk met de indian gold zag ik nu, hele mooie kleuren hoor ,die dan net ff een nunace verschillen, vind ik wel mooi persoonlijk.

en het blondste is blonder dan socap.



groet!!
Alle reacties Link kopieren
@Rachel01, hoeveel ext. heb jij? Zo te horen heb je ongeveer hetzelfde haar als ik. Als er meer overstappen naar de Indian Gold en er tevreden over zijn, denk ik dat ik het de volgende x ook doe. Ik heb nu original so cap en ben wel tevreden. Ik vind het alleen jammer dat het zo in strengetjes valt. Is dat met de IG minder?



Dit keer (3 x) is er nog geen 1 uit en ze zitten erin sinds begin juni. Ik wil ze er tot oktober proberen in te houden.
Alle reacties Link kopieren
@StoJa op zich kunnen ze wel langer blijven zitten maar ik heb dan toch al zo'n 6 cm uitgroei en dan hangen ze zo te bengelen en als ik er dan met mijn handen doorheen ga dan blijf ik af en toe haken en dan ben ik bang dat ik mijn eigen haar afbreek. Ik meng het altijd, ik heb nu kleur 26 samen met 8.34 (beetje warm middenblond) Ze zijn idd erg goed te mengen, en per plukje zitten er ook weer verschillende kleuren in en dat is wel zo natuurlijk vind ik, je eigen haar is toch ook nooit 1 egale kleur.Ben benieuwd wat je er zelf van gaat vinden, wanneer laat je ze zetten?@MonissaIk heb er 100 voor volume er verlenging tot op mijn bh-bandje. Ik heb dun haar dus ook niet veel meer nodig dan dat.Die strengtjes heb ik ook wel hoor maar die zijn weg als ik er even de stijltang doorheen haal, al doe je het maar alleen in de puntjes dan vant het al een stuk beter!Wat ook scheelt is als je haar in de punten echt goed uitgesneden wordt, mijn punten van de extensions lopen heel erg dun uit en daardoor vallen de "strengtjes" minder op dan dat ze bot afgeknipt zijn. Je eigen haar is toch ook dunner aan de onderkant
Alle reacties Link kopieren


@Sto





Ik meng het altijd, ik heb nu kleur 26 samen met 8.34 (beetje warm middenblond) Ze zijn idd erg goed te mengen, en per plukje zitten er ook weer verschillende kleuren in en dat is wel zo natuurlijk vind ik, je eigen haar is toch ook nooit 1 egale kleur.



Ben benieuwd wat je er zelf van gaat vinden, wanneer laat je ze zetten?



ik weet nu precies wat voor en kleur haar je hebt, want die plukjes heb ik hier ook liggen, lol.



Ik ben veel  blonder dan jij dus, maar vind jouw tint wel erg mooi, ben zelf ook eigenlijk donker.



ik denk zelfs dat ik op 4 kleuren uitkom, waarvan 1 een highlight kleur en de donkerste van de lichtblonde onder.



hoeveel heb jij er in, ik heb zelf nu 100 stuks voor een verlenging maar dan een verlenging in mijn eigen lange haar, dus net ff langer dat ik heb, mijn haar is ruim schouderband en ik heb tot bijna middel.



na de vakantie ga ik bestellen en eind augustus erin denk ik, of ik laat de so cap helemaal uitrazen, weet nog niet.
Alle reacties Link kopieren
heb net de indian gold besteld, 3 kleuren, voor een beetje donkerder onderkant :

25 stuks kleur 26

en voor de rest

50stuks kleur 93 en 

25 stuks 91



lijkt me een mooie combi.
Alle reacties Link kopieren
HOI

IK HEB NU VANAF BEGIN MEI INDIAN GOLD IK HEB VOOR DE BODY WAVE GEKOZEN DIE HEEFT EEN HELE LICHTE SLAG EN DAT HEEFT MIJn HAAR OOK

IK HEB 1 KLEUR NL NR 93 DE VOLGENDE X NEEM IK OOK 2 KLEUREN DENK 26 ERBIJ

MIJN EIGEN HAAR IS OOK LANG BIJNa TOT AAN BH BAND MAAR NIET ZO VOL

IK HEB DUS GEEN VERLENGING MAAR ONGV 40 INDIAN GOLDVOOR VOLUME.



ik moet zeggen na jaren gl te hebben gehad bevallen deze mij goed kwa kwaliteit en prijs

ze worden wel wat droger maar ik gebruik altijd de creme die ik over heb van mijn haarverf..loreal... en die bevalt goed mijn uitgroei verf ik altijd zelf



en ik laat mn ext er toch wel een mnd of 5 6 in zitten



ik moet wel zeggen dit is echt een verslaving

ik ben 40 +  en nu staat lang haar me nog goed word ook altijd jaren jongr geschat . maar als mn ext eruit gaan en ik zou zeniet meer laten zetten zou ik mn haar tot schouder lengte afknippen.



de plukjes zijn stuk dikker dan gl en de bondjes werden bij mij altijd al door de midden geknipt

mijn haar was ik al jaren met pantene volume shampoo

volgens mijn kapster niet goed voor de bondjes

maar ik ben in al die jaren ik denk 1 of 2 ext verloren heb ik ook tegen de kapster gezegd



sommige shampoos kunnen de bondjes poreus maken en dan verlies je de ext.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook hairextensions.. Ik had al gelezen dat veel gebruikers hier,slechte ervaringen hadden/hebben met www.haarbevestiging.nl .. Nou goed,ik heb sinds 3maanden daar mij haar laten doen,en ben er echt heel blij mee. Niemand ziet dat het nep is... De vraag die ik vaak hoor is ; Wat is je haar snel gegroeid! Welja,was het maar echt vanmezelf haha. Ik heb het tot onder aan mijn rug. Eerst tot me billen,maar dat vond ik een beetje te lang.. Om het helemaal mooi te laten lijken,ben ik naar de kapper geweest,me uitgroei bijgeverfd en heb de voorkant in laagjes laten knippen. Geweldig resultaat. Voor producten gebruik ik Loreal, en Gliss kur. Alhoewel ik binnenkort op een ander merk overstap,wat nog niet in de winkel te koop is(mits het bevalt) Ik heb  van me zelf geen lelijk/superkort haar,maar een volle lange bos was het nou ook weer niet... Nogmaals,ben dr echt blij mee :-))))
Alle reacties Link kopieren
Ohja,ik laat het om de 1 a 2maand liften.. Wel prijzig als je 2 banen hebt .. Het is maar wat je er voor over hebt. Laat het ook ,als ik het lift, helemaal me haar weer tot nieuwstaat brengen,om teveel klitten te voorkomen. (borstel het sowieso 3x per dag grondig)

Hoe kun je hier eingelijk je bericht aan passen? Want nu plaats ik weer een nieuwe..:)



Groetjes
Krijgen jullie geen pijn in jenhoofd van dat gewicht?



Ik heb 1x vlechtextensions gehad om  door die "tussenlengte te komen" en heb nu natuurlijk schouderlang haar, maar ik heb van mezelf heel veel haar e als het langer wordt dan mijn BH-bandje, voelt het echt alsf er de hele dag iemand aan mijn haar trekt. Heb jre daar geen last van als je extensions tot je billen hebt?
Alle reacties Link kopieren
nee , die extensions zijn beter verdeeld over je hoofd, ik heb heel vroegah (sorry neem het afgrijselijke woord over) ook eens een weave gehad, met van die ingevlochten randen en da arme liep ik ook zo een beetje met de neus in de wind, dat zit niet zo lekker nee, plus die randen vind ik vervelend, extensions merk je vrij weinig van ,alleen de 1e week.
Alle reacties Link kopieren


Krijgen jullie geen pijn in jenhoofd van dat gewicht?



Ik heb 1x vlechtextensions gehad om  door die "tussenlengte te komen" en heb nu natuurlijk schouderlang haar, maar ik heb van mezelf heel veel haar e als het langer wordt dan mijn BH-bandje, voelt het echt alsf er de hele dag iemand aan mijn haar trekt. Heb jre daar geen last van als je extensions tot je billen hebt?
Ik heb iig nergens last van. Het voelt echt als me eigen haar. Ik heb ook vlechtjes gehad,maar dat is wel zwaar vind ik. Vooral na het douchen..damn zeg..
Zelfs met mijn eigen haar heb ik dat, ook zonder extensions. Was trouwens geen weave, maar allemaal van die kleine vlechtjes, waarbbij er met een knoopje en strengetje haar vastgemaakt wordt aan een plukje van je eigen haar.



Ooit had ik mijn eigen haar tot halverwege mijn rug, maar dat heb ik rigoreus laten afknippen omdat mijn hele hoofdhuid kapot ging onder het gewicht van mijn eigen haar ( zonder extensions of wat dan ook) als ik het in een staart deed of op wilde steken.
Alle reacties Link kopieren
dan heb je waarschijnlijk het haar wat mijn dochter ook heeft, veel, dik en zwaar, die moet het ook echt uitdunnen , anders heeft ze hoofdpijn en een rood hoofd vd hitte die het haar bezorgd.



oneerlijk verdeeld:P
Alle reacties Link kopieren
@Lambada: je hebt v IG de body wave. Doe je nu met de body wave wel met de steiltang erdoor? Dat is dus wel nodig voor het stijle effect. En doe jij wel eens een carmenset of andere krullen erin en blijven die dan lang zitten?



Voor de volgende set IG ben ik namelijk ah dubben of ik stijl ga nemen (en die is echt stijl) of body wave. Maar ben bang dat de stijle geen lange houdbaarheid v krullers heeft. Heb nu de medium wave en die vind ik nu na 7 weken toch erg gaan klitten onder in mijn nek! Ik borstel het netjes uit en verzorg het met de Loreal shampoo en masker en met het slapen een staart in, maar de medium wave is''s ochtends toch ah klitten nu.
Alle reacties Link kopieren
as vrijdag ga ik ze ook weer laten zetten joeppie!!! ben  zo blij.

Eerst wilde ik so cap laten zetten,maar toen kreeg ik ze voor mijn verjaardag van mijn man,en die wilde dat ik toch weer great lengts laat zetten omdat ik daar zo tevreden mee was.ik blij want dat haar vind ik toch het mooist persoonlijk alleen zo kostbaar,maar tis een kado ,lief
daisybloem.. dat is een lief/leuk kado.

Ik had het voor moederdag gekregen ;-)



Zelf heb ik dus nog steeds so cap en ik ben er erg tevreden over. De volgende keer wil ik het denk alleen anders laten knippen/snijden. Denk dat ik m'n haar meer in een punt wil, misschien ook iets verlening. Kijk wel. Heb ze nu bijna 3 maanden en het is nog prachtig.

Eigenlijk vergeet ik vaak wat serum/olie in m'n haar te doen, maar het blijft mooi en je ziet ze niet zitten.
Alle reacties Link kopieren
vorig jaar in oktober had ik ze laten zetten ,en in april zijn ze eruit gehaald,het was wel lekker om weer door mijn haar te kunnen kroellen,maar wat een miezerig bosje ineens.al die tijd heb ik met haarstukjes gelopen,gewoon omdat ik mijn eigen haar zo weinig vond,vorige maand heb ik het ook nog laten knippen,een langere boblijn,gatver ik kon niet wennen aan dat korte haar,en heb tot nu toe steeds met de tony pony gelopen,die ik meer in model heb laten snijden,hahah mijn man zag dat ik niet blij was haaha
Alle reacties Link kopieren


Ohja,ik laat het om de 1 a 2maand liften.. Wel prijzig als je 2 banen hebt .. Het is maar wat je er voor over hebt. Laat het ook ,als ik het lift, helemaal me haar weer tot nieuwstaat brengen,om teveel klitten te voorkomen. (borstel het sowieso 3x per dag grondig)

Hoe kun je hier eingelijk je bericht aan passen? Want nu plaats ik weer een nieuwe..:)



Groetjes
Hoi! Bij welke vestiging heb jij je verlenging laten plaatsen? Ik wil het ook graag doen en dan in Almere want ik woon in Amsterdam. En mag ik heel brutaal een foto van je haar vragen? Ik hoor zoveel wisselende verhalen over haarbevestiging.nl dat ik onderhand wel erg twijfel!

stoefdoek_wolkje@hotmail.com ja ik heb een idioot e-mailadres ik weet het:D
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Hey meiden. Is het nu eigenlijk zeker dat je eigen haar niet slechter wordt van extensions. Hoorde laatst weer iemand zeggen dat je haar langzaam aan steeds dunner wordt van extensions. Dat idee heb ik zelf nog niet, het lijkt natuurlijk niet veel als je extensions eruit zijn...maar minder?



Hebben jullie ook dat je je haar met extensions eigenlijk heel gewoon vindt terwijl je eigen haar minder volume heeft?

Je raakt er zo aan gewend!!



Hey Sto, alles goed?? Leuk je weer te spreken!

Ik denk nu ook wel serieus aan de IG, alleen even kijken of ze een mooie warme kleur bruin hebben. Lijken de kleuren op de site net als in het echt? Bij Linda kun je natuurlijk nog kiezen uit kleuren die je dan ook echt ziet. Vanf internet lijkt me toch gokken..



Ik ben ook niet zo tevreden over de So Cap meer. Het wordt snel dun En er vallen idd haren uit van de extensions.



Hoe is het trouwens bij jullie met je eigen haarval? Ik heb het idee dat toen ik nog geen ext. had minder haarval had. Of lette ik er toen niet op..?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hee Miss W!!



Ik heb een proefpakketje laten komen, van alle kleuren die waar ik van vermoedde dat het iets voor me zou zijn, ze mailden dat ze er nog een kleur erbij hadden gedaan omdat ze vermoedden dat ik dat ook wel mooi zou vinden omdat ik aangaf iets warmer te willen gaan, ze denken meteen mee erg leuk



Verder heb ik de haren inmiddels besteld, dus ik heb een verassing voor Lin na de vakantie!!



Bestelde de aanbevolen merk shampoos en toen mailde ze, : we hebben gezien dat u blond haar besteld en raden u dan aan om de andere serie shampoo te gebruiken, wilt u dat we het omruilen, alweer mee gedacht, ja dat wilde ik wel!!



Tot nu de medewerking super en dat heb ik ze ook ff gemaild!!!



Ik begon de mail met de zin.

Zeg wat zijn jullie voor een zaak!!!!!!



Zo initiatiefvol heb ik nog nooit meegemaakt ,bravo! (schrokken jullie?)



Hahah, ben ik weer hoor, geintjes.



En natuurlijk gaat Linda ze zetten, van mij krijgt die een award voor beste extension kapper.
Alle reacties Link kopieren
Emmelaa:



Het ligt niet aan mijn verzorgingproducten - er zijn gewoon 7 extenions met eigen haar eruit "getrokken" door mijn GL borstel.

Per extenions zit er zo'n 4-7 haren (van mij) aan vast..en dat is gewoon echt vreselijk zonde van mijn eigen haar.



Ik stelde hier de vraag omdat ik er nooit iemand over hoorde praten, dus maakte ik me enorme zorgen.



Mijn kapster zei: dat dit soms helaas gebeurt, en dat dit niet aan iets ligt.. want ze heeft gekeken naar mijn extenions (nu 2.5 maand zitten ze erin) en ze zei dat ik het heel erg netjes verzorgde (Ik haal ze ook vaak apart - uit elkaar).



Maar toch, ik vind het niet normaal..en weet dus niet waar dit aan ligt..want borstelen doe ik ALTIJD erg voorzichtig..  en de extenions zijn niet te hoog (of te laag) gezet - echt bij mijn kruin..
Alle reacties Link kopieren
Hoi als er witte bolletjes aan de haren zaten dan zijn ze er indd uitgetrokken,zo niet dan kan het zijn dat je haar daar zowiezo was uitgevallendat ze uitgegroeid waren zeg maar en dan vallen ze uit.

een haar groeit tussen de 5 en 25 jaar zeg maar,bij iedereen verschillend,en dan valt hij uit.

wat ook kan zijn is dat je haar het gewicht van de extension niet kan dragen,en dan kan het dus ook uitvallen,er komt teveel rek op het haar en dan kan het ook uitvallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven