Goedezaterdagmorgen allemaal!!!

12-07-2014 09:27 138 berichten
Hello ladies,



Nou nou, tjonge, oh what a night.

Lig ik lekker te slapen, word ik me ineens gewaar van een heftig gesprek tussen twee mannen, word wakker, is het drie uur en is er een discussie gaande over politiek, net om de hoek en heftig!

Tja en dan is wakker wakker. Met een bakkie en een sigaretje op balkon gaan zitten en heb geleerd dat al het leed in de wereld de schuld is van de Europese unie.



Aldus begonnen de vogeltjes te fluiten toen ik pas weer in bed stapte, vandaar ik zo laat ben.



Ik heb geen woeste plannen voor vandaag, ben ook een beetje gaar, dus ik denk dat het een beetje aanrommelen wordt in huis.



Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig naar hoe jullie de dag door gaan brengen. Nog een weekje en het is vakantie voor een aantal van jullie. Worden er al voorbereidingen getroffen of ga je niet op vakantie? Ben je aan het dweilen omdat het bij jou met bakken uit de hemel is gekomen?



Weest welkom.
Morgen Cateautje!



Wat een nacht voor jou, lekker wakker worden met een discussie op je stoep...

Ik werd wakker van de buren die al vroeg zijn vetrokken richting de file naar het zuiden.

Wij moeten nog bijna zeven weken tot we vertrekken. Ben er al wel aan toe!



De weersvoorspellingen zijn niet best, maar is niet heel erg. Ik heb dus ook nog bijna zeven weken voor het quietbook en het vlot niet zo. Kijken of ik dit weekend even goed vooruit kan!



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Al reageer ik nooit op deze topics van je. Ik lees ze altijd . Ik zoek ze speciaal op



Bedankt voor de gezellige start van mijn weekend en ik wens je een fijne weekend toe
Ah mooi dat je dat ook weer weet van Europese unie. Niks aan gebroken nacht. Ik heb waarachtig een nacht doorgeslapen, wat praktisch nooit gebeurt. En ben van plan de border onkruid vrij te maken en dan schors erin. En vanavond voetbal kijken. Jeuhhh. Ik laat

Miss later vandaag wel ff weten of border er ook echt van gekomen is ;) voor nu uit bed rollen en bonuhbakkie mKen.
quote:*Ginger* schreef op 12 juli 2014 @ 09:37:

Morgen Cateautje!



Wat een nacht voor jou, lekker wakker worden met een discussie op je stoep...

Ik werd wakker van de buren die al vroeg zijn vetrokken richting de file naar het zuiden.

Wij moeten nog bijna zeven weken tot we vertrekken. Ben er al wel aan toe!



De weersvoorspellingen zijn niet best, maar is niet heel erg. Ik heb dus ook nog bijna zeven weken voor het quietbook en het vlot niet zo. Kijken of ik dit weekend even goed vooruit kan!



Fijne dag!

Dat duurt inderdaad nog een tijdje en ondertussen mag je je buren zien vertrekken. Ik neem aan dat ze niet gezellig getoeterd hebben?



Ik hoop echt dat dat boek nog leuk is voor je, anders wordt het één en al gezucht om het af te krijgen.



Be happy.
quote:poldervrouw schreef op 12 juli 2014 @ 09:40:

Al reageer ik nooit op deze topics van je. Ik lees ze altijd . Ik zoek ze speciaal op



Bedankt voor de gezellige start van mijn weekend en ik wens je een fijne weekend toe Dankje en een heel fijn weekend gewenst.
quote:bonuhbakkie schreef op 12 juli 2014 @ 09:43:

Ah mooi dat je dat ook weer weet van Europese unie. Niks aan gebroken nacht. Ik heb waarachtig een nacht doorgeslapen, wat praktisch nooit gebeurt. En ben van plan de border onkruid vrij te maken en dan schors erin. En vanavond voetbal kijken. Jeuhhh. Ik laat

Miss later vandaag wel ff weten of border er ook echt van gekomen is ;) voor nu uit bed rollen en bonuhbakkie mKen.Rustig aan, het is zaterdag. Geniet van je bakkie en de rust van een zomermorgen.
Goedemorgen allemaal, lekker Cateautje zo'n onderbroken nachtrust. Niet dus.



Hier ook wat brak, zit al avonden te lang op, omdat er nog een kind opgehaald moet worden van een feest(je). Nachtje onweer deed ook geen goed. Maar.....



nog één weekje werken en het is vakantie. Vandaag komt de vouwwagen uit de stalling en ga ik voorzichtig al wat inpakken. Het echte vertrek duurt nog even, maar het ding kan maar klaar staan! We hebben gelukkig een heel complete kampeeruitrusting dus ik hoef niet zo heel veel te missen thuis als het ingepakt is. Vandaag denk ik de bedden, want daar heb ik mooi droog weer voor nodig!



Fijne zaterdag allen!
Goedemorgen allemaal!



Wat vervelend dat je wakker bent gehouden, Cateautje. Vandaag dan maar een beetje rustig aan doen inderdaad!



Ik ga vandaag even naar de boekhandel om een cadeau te kopen, vanmiddag een opdracht maken voor mijn studie en vanavond een feestje. Die opdracht had ik twee weken terug al in moeten leveren, maar ik was het echt straal vergeten. Alle andere opdrachten heb ik wel netjes op 30 juni ingeleverd, maar dit is compleet aan me voorbijgegaan... Gelukkig was een vriendin het ook vergeten en wees zij mij er gisteren op Ach, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze moeilijk doen over een gemiste deadline haha.
Alle reacties Link kopieren
wilde dat ik ook kon zeggen dat het vandaag een hele leuke dag gaat worden.maar helaas de bom is gebarsten tussen mij en mijn man en hij is nu voor een weekje weg met mijn zoon.En man en ik hebben afgesproken om 1 week even geen contact te hebben.En dat voelt heel lang voor het eerst in 17 jaar samen zo lang geen contact.mijn zoon is mee omdat ik echt even rust nodig heb ben kapot.sorry echt een ego post zo ben ik normaal niet maar het spookt zo in mijn hoofd rond.Hoop dat jullie wel een fijne zaterdag gaan hebben.
quote:sandt schreef op 12 juli 2014 @ 09:47:

Goedemorgen allemaal, lekker Cateautje zo'n onderbroken nachtrust. Niet dus.



Hier ook wat brak, zit al avonden te lang op, omdat er nog een kind opgehaald moet worden van een feest(je). Nachtje onweer deed ook geen goed. Maar.....



nog één weekje werken en het is vakantie. Vandaag komt de vouwwagen uit de stalling en ga ik voorzichtig al wat inpakken. Het echte vertrek duurt nog even, maar het ding kan maar klaar staan! We hebben gelukkig een heel complete kampeeruitrusting dus ik hoef niet zo heel veel te missen thuis als het ingepakt is. Vandaag denk ik de bedden, want daar heb ik mooi droog weer voor nodig!



Fijne zaterdag allen!

Wat ben je toch altijd een bezige bij.

Je bent wel aan je vakantie toe na alles dat ik van je lees.

Moge den week maar aan ons voorbijde raazen.



Doe een beetje rustig aan!



Fijne dag.
quote:Penelopeia schreef op 12 juli 2014 @ 09:50:

Goedemorgen allemaal!



Wat vervelend dat je wakker bent gehouden, Cateautje. Vandaag dan maar een beetje rustig aan doen inderdaad!



Ik ga vandaag even naar de boekhandel om een cadeau te kopen, vanmiddag een opdracht maken voor mijn studie en vanavond een feestje. Die opdracht had ik twee weken terug al in moeten leveren, maar ik was het echt straal vergeten. Alle andere opdrachten heb ik wel netjes op 30 juni ingeleverd, maar dit is compleet aan me voorbijgegaan... Gelukkig was een vriendin het ook vergeten en wees zij mij er gisteren op Ach, ik heb nog nooit meegemaakt dat ze moeilijk doen over een gemiste deadline haha.

Ach, hij/zij die jouw opdrachten in ontvangst neemt heeft het er ook maar druk mee, dus is het misschien wel fijn dat je een beetje laat bent, geeft wat adem aan die kant.

Wat wordt het bij de boekhandel? Zal wel een boek worden natuurlijk, maar wat heb je in gedachte?
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag cato. Hier logeerden afhelopen nacht 6 meiden die niet geslapen hebben en de hele nacht door films gekeken hebben en daarnaast gekletst en gegiecheld. Ze hebben zich kostelijk geamuseerd en geluidsniveau beschaafd gehouden, maar ik ben toch paar keer wakker geworden. We zijn nu aan het ontbijten en rest van de dag gaan we weinig doen. Volgend weekend lekker op vakantie naar zonnig Frankrijk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Echt een heerlijke dag vandaag. Nog geen regen gezien de afgelopen dagen, ben ik wel blij mee.



Over 3 weken, 2 weken vakantie. Ga dan met mijn vriend 1,5 week naar de camping. Mijn ouders hebben elk jaar een seizoenplaats op dezelfde camping en wij mogen er gewoon heen. Gezellig in een stacaravan.



Vandaag niet veel doen. Straks even met zusje naar de winkel, en vanmiddag mijn kasten eens opruimen en overbodige dingen weggeven of weg gooien.



Eind van de middag bij mijn broer eten, met mijn zusje en haar vriend, ouders zijn lekker op de camping en vanavond gezellig even de laatste voetbalwedstrijd zien.



fijne dag iedereen
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2014 @ 09:59:

[...]



Ach, hij/zij die jouw opdrachten in ontvangst neemt heeft het er ook maar druk mee, dus is het misschien wel fijn dat je een beetje laat bent, geeft wat adem aan die kant.

Wat wordt het bij de boekhandel? Zal wel een boek worden natuurlijk, maar wat heb je in gedachte?

Ja, mijn docent heeft het heel druk inderdaad. Ze heeft de eerdere opdrachten ook nog niet nagekeken, dus dat scheelt



Ik denk dat ik een boek van Philippe Claudel ga kopen, maar ik weet het nog niet zeker... In ieder geval iets wat ik zelf ook al heb gelezen, en waarvan ik zeker weet dat het goed is
goedemorgen cateautje



hier regent het en lijk het wel herfst. Krijg zo wee kraambezoek. Vanmiddag gaat onze oudste naar een feestje en gaan wij met onze jongste (of nee middelste is het nu) en de baby indoor midgetgolven.



We gaan deze zomer niet op vakantie ivm onze nieuwste aanwinst. Gaan wel een nachtje met de twee jongens naar het Eftelinghotel.



Fijne dag!
quote:kerrie-79 schreef op 12 juli 2014 @ 09:55:

wilde dat ik ook kon zeggen dat het vandaag een hele leuke dag gaat worden.maar helaas de bom is gebarsten tussen mij en mijn man en hij is nu voor een weekje weg met mijn zoon.En man en ik hebben afgesproken om 1 week even geen contact te hebben.En dat voelt heel lang voor het eerst in 17 jaar samen zo lang geen contact.mijn zoon is mee omdat ik echt even rust nodig heb ben kapot.sorry echt een ego post zo ben ik normaal niet maar het spookt zo in mijn hoofd rond.Hoop dat jullie wel een fijne zaterdag gaan hebben.

Dat is niet best Kerrie, na zo'n lange tijd.

Tja, als je al 17 jaar op elkaars lip zit, dan kunnen er weleens ergernissen zijn die kunnen escaleren, maar maak je daar alsjeblieft niet al te druk om en kom tot rust, dat is het belangrijkst, dan krijg je vanzelf genoeg energie om de zaken in het juiste perspectief te zien en er rustig over te kunnen spreken met je man, als ze weer terug zijn.

Verwen jezelf een beetje en laat de boel de boel, het komt je toe.



Probeer een beetje te genieten van je weekend.
Goedemorgen lieve Cateau,





Ik heb ook een heerlijke rommel-dag, al een kattenbak verschoont, was gedaan en nu zit ik lekker even de forummen en krant te lezen.



Straks nog even terug naar de dierengroothandel, had gister een krabpaal gekocht. De grapjassen hebben er echter geen schroeven bij gedaan en ik heb dus geen idee hoe ik dat in mekaar krijg...

(mocht iemand een idee hebben hou ik me aanbevolen, hoef ik niet terug )



Verder nog even ruzie maken met mijn oor, die is gister uitgespoten maar zit nog dicht. Waarschijnlijk water, maar het moet toch een keer opgedroogd zijn lijkt mij...



En vanavond ga ik weer de kroeg in . (dan is het

wel handig dat dat oor nog dicht zit...)



Fijne dag allemaal!



Kerrie: herkenbaar. Zoals een aantal van jullie weten hebben mijn vriend en ik ook al een tijdje een time out. Of het nog goed gaat komen weet ik niet, maar (gelukkig) is er in mij inmiddels ook het een en ander veranderd en weet ik op dit moment zelf niet eens 100% of ik wel met hem verder wil. (en om eerlijk te zijn ben ik me rotgeschrokken van dat gevoel/idee...)



In ieder geval is een beetje ruimte zo af en toe wel erg prettig...
quote:madeliev schreef op 12 juli 2014 @ 09:59:

Fijne dag cato. Hier logeerden afhelopen nacht 6 meiden die niet geslapen hebben en de hele nacht door films gekeken hebben en daarnaast gekletst en gegiecheld. Ze hebben zich kostelijk geamuseerd en geluidsniveau beschaafd gehouden, maar ik ben toch paar keer wakker geworden. We zijn nu aan het ontbijten en rest van de dag gaan we weinig doen. Volgend weekend lekker op vakantie naar zonnig Frankrijk.

Leuk, zo'n huis vol met gegiebel.



Geniet van je weinigdoendagje en laat de week in een flits voorbij zijn en dat gebeurt als je ervoor zorgt dat je het naar je zin hebt.



Fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
Ha Cateau!



Wat fijn, weer een zaterdagmorgentopic! Te lang niet gezien (kan ook aan mij liggen ). Je mag die mannen wel dankbaar zijn. Stel dat je erdoorheen geslapen was, dan had je dit wereldse inzicht toch moeten missen. Als het vandaag regent, dan komt dat dus door de EU. Kunnen ze dat niet eens reguleren? Een gelijke verdeling van millimeters?



Enne... hoe zit het met voetbal vanavond? Je gaat toch wel kijken? Ik heb er een beetje dubbele gevoelens over maar ga denk ik toch wel kijken. Hopen dat het geen penalty's worden, dat trek ik (qua tijdstip en zenuwen) denk ik niet



Ik zit lekker met een dekentje en een cappuccino op de bank. Dochter 2 is uit logeren, dochter 1 ligt nog op bed, en "ik mag haar niet wakker maken". Ik luister een beetje naar Vrije Geluiden. Straks... kweenie wat, misschien langs mijn favoriete boetiek voor wat mooie accessoires in de uitverkoop misschien? Ik moet ook mijn IT-toestand thuis een beetje opkalefateren, dus misschien op een printer uit en kijken of ik eens wifi op zolder (waar ik slaap) kan installeren.



Vanavond lekker barbecuen met vrienden, weer of geen weer. Als het regent, staat er een tent Het is hier grauw en bewolkt, maar het regent in elk geval niet. Dank u, EU!
Ga in therapie!
Goedemorgen Cateautje en de rest van de dames,



Dat was gezellig dus vannacht Cateau, heb je ze geen bakje koffie aangeboden ?



Dit weekend weer een werkweekend, late en vroege dienst.

Eergisteren was het inderdaad dweilen met de kraan open, wat een regen en onweer, de stop sloeg eruit, zoeken naar zaklamp en de schakelaar weer omgezet maar helaas geen tv en internet meer dus verplicht het bed opgezocht

Pas later in de volgende morgen weer internet en tv, was al bang dat het modem bij mij stuk was geslagen maar gelukkig bleek dat niet het geval te zijn.

Toch wel erg dat we ons al zo verloren voelen zonder internet en tv



Dochterlief heeft gelukkig een stageplaats gevonden, nu maar hopen dat die goedgekeurd wordt door school, nog even afwachten.
Goeiemorgen Cateau. Wat een onrustige nacht heb je achter de rug, maar wel fijn dat je nu weer precies weet hoe het zit, haha. Sowieso hebben mensen die om drie uur 's nachts de toestand van de wereld bediscussieren altijd de helderste standpunten



Hier eindelijk weer eens een lange nacht gemaakt, na die martelende halve finale van woensdagavond en een waanzinnig onweer in de nacht van do op vr. Morgen is vriend jarig, dus vandaag staat in het teken van de voorbereidingen. Vakantie zit er helaas zowel qua dagen als financieel voorlopig even niet in. Naja, hopelijk komen er nog meer van die zonovergoten dagen. Dan is het hier ook best uit te houden.



Fijne dag allemaal.
quote:famke87 schreef op 12 juli 2014 @ 10:01:

Goedemorgen!



Echt een heerlijke dag vandaag. Nog geen regen gezien de afgelopen dagen, ben ik wel blij mee.



Over 3 weken, 2 weken vakantie. Ga dan met mijn vriend 1,5 week naar de camping. Mijn ouders hebben elk jaar een seizoenplaats op dezelfde camping en wij mogen er gewoon heen. Gezellig in een stacaravan.



Vandaag niet veel doen. Straks even met zusje naar de winkel, en vanmiddag mijn kasten eens opruimen en overbodige dingen weggeven of weg gooien.



Eind van de middag bij mijn broer eten, met mijn zusje en haar vriend, ouders zijn lekker op de camping en vanavond gezellig even de laatste voetbalwedstrijd zien.



fijne dag iedereen

Het blijft hier ook steeds droog, maar er hangt wel veel vocht in de lucht en dat maakt het een beetje benauwd.

Kasten leegruimen geeft zo lekker veel lucht weer en een goede reden om te gaan winkelen. Heb het zelf een paar weken geleden gedaan en totaal geen spijt van.



Leest als een heel gezellige dag, geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Ik heb heerlijk uitgeslapen, vriend slaapt nog. Straks gaan we een nieuwe bril voor mij uitzoeken en daarna onze dochter halen. Ze is bij opa en oma op de camping en het is erg stil in huis nu.
Alle reacties Link kopieren
Je topic vrolijkt me beetje op Cateau...



... want ik zit thuis beetje ziekig (keelpijn, oorpijn, niet fit) beetje te somberen. En het weer doet mee met somberen helaas.



@ Dubio: Gefeliciteerd met jullie nieuwe kleine! En volgens mij is er bijna elke week een zaterdagmorgen topic.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven