Goedezaterdagmorgen allemaal!!!

12-07-2014 09:27 138 berichten
Hello ladies,



Nou nou, tjonge, oh what a night.

Lig ik lekker te slapen, word ik me ineens gewaar van een heftig gesprek tussen twee mannen, word wakker, is het drie uur en is er een discussie gaande over politiek, net om de hoek en heftig!

Tja en dan is wakker wakker. Met een bakkie en een sigaretje op balkon gaan zitten en heb geleerd dat al het leed in de wereld de schuld is van de Europese unie.



Aldus begonnen de vogeltjes te fluiten toen ik pas weer in bed stapte, vandaar ik zo laat ben.



Ik heb geen woeste plannen voor vandaag, ben ook een beetje gaar, dus ik denk dat het een beetje aanrommelen wordt in huis.



Ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig naar hoe jullie de dag door gaan brengen. Nog een weekje en het is vakantie voor een aantal van jullie. Worden er al voorbereidingen getroffen of ga je niet op vakantie? Ben je aan het dweilen omdat het bij jou met bakken uit de hemel is gekomen?



Weest welkom.
Goedemorgen! Nou ja, ik had 'm bijna gemist, die morgen

Geen idee waarom, maar heb tot 11 uur geslapen, dat is me sinds m'n studententijd niet meer gebeurd.



Plannen voor vandaag: ik wil een bossie blommen halen. Verders niks. Beetje Tour kijken. Morgen nog gezellig visite.



Vakantie doen we hier niet aan. Hoewel ik wel een abonnement heb voor de recreatieplas in de buurt, dus als het een dag goed weer is kan ik daar gaan zitten. Een soort verspreide vakantie dan toch.



Fijne dag nog!
Klinkt alsof je er het beste van hebt gemaakt, Cateau



Ik denk dat ik eens mijn bed uit moet komen. Mijn koelkast is leeg en de kaas is op (in mijn wereld een ramp), dus ik moet eigenlijk eens een goede boodschappenronde doen. Ik wil ook weer wat plantjes neerzetten en eigenlijk moet ik ook nog even aan de studie. Het zal me benieuwen of dat allemaal gaat lukken vandaag...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2014 @ 11:01:

[...]



Die vrolijkheid spettert ook echt van het scherm.



Waar gaat de trip naartoe? en hoe lang gaan jullie?We gaan naar Boedapest, morgen vertrekken en donderdagavond laat terug zodat we vier dagen hebben. Ik zag zojuist dat de temperatuur daar zo rond de 25/26 graden ligt. Allemaal zomerkleding in de koffer dus
Alle reacties Link kopieren
Oei Cateautje: die twee kerels hadden wat mij betreft de wind van voren gekregen. Maar goed ik ben dan ook een horrormonenbom nu en zeer licht ontvlambaar.



Hier vandaag de stad in. Kleertjes kopen voor het te verwachten kleintje.
quote:lechatrose schreef op 12 juli 2014 @ 11:59:

Goedemorgen! Nou ja, ik had 'm bijna gemist, die morgen

Geen idee waarom, maar heb tot 11 uur geslapen, dat is me sinds m'n studententijd niet meer gebeurd.



Plannen voor vandaag: ik wil een bossie blommen halen. Verders niks. Beetje Tour kijken. Morgen nog gezellig visite.



Vakantie doen we hier niet aan. Hoewel ik wel een abonnement heb voor de recreatieplas in de buurt, dus als het een dag goed weer is kan ik daar gaan zitten. Een soort verspreide vakantie dan toch.



Fijne dag nog!

Je bent zelfs nog ruim op tijd.



Lekker toch, moet af en toe kunnen. Ik ben ook een vroege vogel, maar de laatste tijd kom ik op de gekste momenten m'n bed uit. Zal het nodig hebben.



Vakantie doe ik ook niet aan, wel af en toe een dagje naar een andere stad, dat vind ik leuk en dan lekker 'savonds weer in m'n eigen bedje. Heerlijk!



Dat het mooie blommekes mogen worden.



Geniet van je dag.
quote:yolcu schreef op 12 juli 2014 @ 12:01:

Klinkt alsof je er het beste van hebt gemaakt, Cateau



Ik denk dat ik eens mijn bed uit moet komen. Mijn koelkast is leeg en de kaas is op (in mijn wereld een ramp), dus ik moet eigenlijk eens een goede boodschappenronde doen. Ik wil ook weer wat plantjes neerzetten en eigenlijk moet ik ook nog even aan de studie. Het zal me benieuwen of dat allemaal gaat lukken vandaag...

Tuurlijk lukt dat allemaal vandaag. Met frisse moed eropaf en dan heb je vanavond alles dat je wenst.



Succes ermee en een fijne dag.
quote:kanon schreef op 12 juli 2014 @ 12:01:

[...]





We gaan naar Boedapest, morgen vertrekken en donderdagavond laat terug zodat we vier dagen hebben. Ik zag zojuist dat de temperatuur daar zo rond de 25/26 graden ligt. Allemaal zomerkleding in de koffer dus

Oh, mooie stad. Je zult vast genieten van alle moois daar.



Een heel goede reis gewenst en heel veel plezier.
quote:Noah_ schreef op 12 juli 2014 @ 12:06:

Oei Cateautje: die twee kerels hadden wat mij betreft de wind van voren gekregen. Maar goed ik ben dan ook een horrormonenbom nu en zeer licht ontvlambaar.



Hier vandaag de stad in. Kleertjes kopen voor het te verwachten kleintje.

Iedereen slaapt hier aan de straatkant, dus dan was ik de boze pier geweest, als ik um open had getrokken.





Altijd een heel lieve bezigheid. Veel plezier vandaag.
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2014 @ 12:07:

[...]



Je bent zelfs nog ruim op tijd.



Lekker toch, moet af en toe kunnen. Ik ben ook een vroege vogel, maar de laatste tijd kom ik op de gekste momenten m'n bed uit. Zal het nodig hebben.



Vakantie doe ik ook niet aan, wel af en toe een dagje naar een andere stad, dat vind ik leuk en dan lekker 'savonds weer in m'n eigen bedje. Heerlijk!



Dat het mooie blommekes mogen worden.



Geniet van je dag. Dankjewel
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2014 @ 11:29:

[...]



Nee, een goede discussie niet inderdaad. De één stond aan één stuk door te tetteren en de ander stond volgens mij ver achterover gebogen en ligt nu met zware rugklachten bij te komen van het hele debacle.



Nieuwe computer. Vind het toch het fijnst om aan tafel te zitten.



Dat was toch in de reisbranche, als ik me goed herinner?



Allebei een drankje op zeker dan duren discussies ook urenlang



Met een laptop kan je ook aan tafel zitten

Tja zonder kunnen we niet meer, al helemaal ingeburgerd de sociale media.



Nee niet reisbranche.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2014 @ 11:43:

Deze is voor Scampie.



[afbeelding]
quote:yolcu schreef op 12 juli 2014 @ 12:01:

Klinkt alsof je er het beste van hebt gemaakt, Cateau



Ik denk dat ik eens mijn bed uit moet komen. Mijn koelkast is leeg en de kaas is op (in mijn wereld een ramp), dus ik moet eigenlijk eens een goede boodschappenronde doen. Ik wil ook weer wat plantjes neerzetten en eigenlijk moet ik ook nog even aan de studie. Het zal me benieuwen of dat allemaal gaat lukken vandaag...Dat is in iedere wereld een ramp
Mijn feestje vanavond gaat trouwens niet door :( Dus ik hoef ook (nog) geen cadeautje te kopen. Dus (bijna) de hele dag ligt nog open!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2014 @ 11:55:

[...]



Ja, Dickhead weet ik wel, maar een letterlijke vertaling, daar zocht ik naar.



Fijn dat het zo goed gaat met je. Het is inderdaad beter geen pijn te hebben, daar word je zo moedeloos van en vermoeid.



Tja, dat geduld hebben je ouders natuurlijk ook met jou moeten hebben hè schattebout. Er valt geen pijl op te trekken, er zijn mensen die op hun 90ste nog van alles ondernemen en geen hulp accepteren en er zijn er die op hun 65ste haast niets meer lijken te kunnen. Je moet het treffen. Het is, denk ik, ook wel een beetje een keuze.



Toch eens bedenken of ik er eentje wil. Zag een kleintje staan helemaal van aardewerk, dat was zo'n snoepie. Het lijkt me ook vooral heerlijk voor wintermaaltjes.

Denk niet dat er een letterlijk vertaling is voor oetlul



Mijn ouders, nou ja vader is heel erg zelfstandig. Behlave als ze in mijn buurt zijn haha.

Ik woon hier en weet dus alles, zo denken ze.

Maar zelfs drankjes bestellen wanneer ik in de buurt benkan ineens niet meer

Grappig om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! Jij een fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Fijne zaterdag Cateautje , ik ga niets doen vandaag! Vriend heeft om 15:00 vakantie dus volgende week lekker een weekje samen!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
quote:Scamp schreef op 12 juli 2014 @ 12:27:

[...]



Denk niet dat er een letterlijk vertaling is voor oetlul



Mijn ouders, nou ja vader is heel erg zelfstandig. Behlave als ze in mijn buurt zijn haha.

Ik woon hier en weet dus alles, zo denken ze.

Maar zelfs drankjes bestellen wanneer ik in de buurt benkan ineens niet meer

Grappig om te zien.Dus ze hebben zich lekker laten verwennen? Oooooohhhh, geef ze eens ongelijk.
quote:stappeltje schreef op 12 juli 2014 @ 12:29:

Dank je wel! Jij een fijne zaterdag!Dankjewel.
quote:gisellecarterx schreef op 12 juli 2014 @ 12:30:

Fijne zaterdag Cateautje , ik ga niets doen vandaag! Vriend heeft om 15:00 vakantie dus volgende week lekker een weekje samen!

Dankjewel Giselle.



Geniet van je week en dat deze voor jullie maar heel lang mag duren.
Ik weet al wat het wordt.

Alle beeldjes, prulletjes en vaasjes krijgen vandaag een soppie.

Ik had alles al teruggezet, maar een grote beurt daar heb ik nog geen tijd voor gehad, dus vandaag dan maar. Is ook een lekker relaxed werkje, zo nestelig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 juli 2014 @ 12:35:

[...]



Dus ze hebben zich lekker laten verwennen? Oooooohhhh, geef ze eens ongelijk.

Gebruik wordt er van me gemaakt, gewoon dwang arbeid

Verder zijn ze (nu) wel lief hoor #

Ach, ik voel me ook best trots wanneer ze zien hoe goed ik op mn plek ben hier.
Zo, het bedje is opgemaakt! Kinderen hun bedden ook! Twee lavendel zakjes ertussen en dan ruikt het later op de camping helemaal fris!



Het was een heet klusje, in de zon onder tentdoek! Mijn haar piekt nu nat in mijn gezicht. Maar het moet met zulk weer! Als je die beddenmet klam weer opmaakt, dan wordt alles klam en dat is volgende week dan echt niet fijn als je het dan openklapt!
quote:Scamp schreef op 12 juli 2014 @ 12:43:

[...]



Gebruik wordt er van me gemaakt, gewoon dwang arbeid

Verder zijn ze (nu) wel lief hoor #

Ach, ik voel me ook best trots wanneer ze zien hoe goed ik op mn plek ben hier.

Lekker schaamteloos misbruik van je maken. Ze hebben er alles uit gehaald dat er in zat. Geweldig!



Wat heerlijk dat Engeland nu echt je thuis is.

Thuis is een groot goed, wat dat betreft zou ik best wel met je willen ruilen. Ik heb echt al een tijd sterk het gevoel dat dit mijn land niet meer is en ik ben altijd gek geweest op de Engelsen, vind het zulk leuk volk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt schreef op 12 juli 2014 @ 12:46:

Zo, het bedje is opgemaakt! Kinderen hun bedden ook! Twee lavendel zakjes ertussen en dan ruikt het later op de camping helemaal fris!



Het was een heet klusje, in de zon onder tentdoek! Mijn haar piekt nu nat in mijn gezicht. Maar het moet met zulk weer! Als je die beddenmet klam weer opmaakt, dan wordt alles klam en dat is volgende week dan echt niet fijn als je het dan openklapt!Wat heerlijk kneuterig en moederlijk klinkt je.
quote:sandt schreef op 12 juli 2014 @ 12:46:

Zo, het bedje is opgemaakt! Kinderen hun bedden ook! Twee lavendel zakjes ertussen en dan ruikt het later op de camping helemaal fris!



Het was een heet klusje, in de zon onder tentdoek! Mijn haar piekt nu nat in mijn gezicht. Maar het moet met zulk weer! Als je die beddenmet klam weer opmaakt, dan wordt alles klam en dat is volgende week dan echt niet fijn als je het dan openklapt!Dat is snel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven