Tijd voor Viva Forum!?

21-10-2014 22:11 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nu al een aantal jaren af en aan met plezier kijken op het forum. Probeer af en toe es mee te kletsen maar elke keer vervaagd het helaas toch weer! Waar ik dus nieuwsgierig naar ben is waar jullie toch de tijd vandaan halen om hier gezellig te kletsen?



Groetjes Kim.
Alle reacties Link kopieren
Ajax-Barca.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de lap aan hebben staan en als ik even zit en niets anders doe ga ik het forum op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan heel goed multitasken
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Tv aan, laptop op schoot, zo moeilijk is het niet hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb verder geen leven, dat maakt het makkelijker.
Ik ben al door al mijn candycrush levens heen.
Hier ook, tv en laptop tegelijk aan.



Scheelt dat ik doordeweeks alleen ben, niemand die zich eraan ergert als ik de hele avond achter de laptop zit.
In de trein, tijdens een reclameblok, als ik een dag vrij heb en me verveel en ga zo maar door. Het is ook een automatisme geworden. Niets te doen? Ik ga forummen. Misschien scheelt het dat ik nauwelijks forum op de computer maar via de app, je pakt je mobiel sneller op dan je computer.
Als je mijn huishouden ziet, begrijp je het beter.
quote:korenwolf schreef op dinsdag 21 oktober 2014 22:19 Als je mijn huishouden ziet, begrijp je het beter.Hier net zo!
Ten eerste ben ik in de bijstand gegaan en ten tweede heb ik mijn man de deur uitgedaan.
Alle reacties Link kopieren
Als ik klaar ben met neuspulken en navelpluisverzamelen heb ik tijd over voor het forum.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een vet gaas in mijn hand te wachten tot ik kan gaan verbinden, ik kan geen kant op nu
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 oktober 2014 @ 22:22:

Ten eerste ben ik in de bijstand gegaan en ten tweede heb ik mijn man de deur uitgedaan.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt idd wel erg simpel zo!



Ook ik zit regelmatig met tablet en of gsm voor de tv! Misschien moet ik het nog "leren"!



Iig bedankt voor de leuke reacties!
Alle reacties Link kopieren
Als je bijvoorbeeld stopt met roken heb je weer een nieuwe verslaving nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:mala8 schreef op 21 oktober 2014 @ 22:25:

Als je bijvoorbeeld stopt met roken heb je weer een nieuwe verslaving nodig.Dat gaat hem (nog) niet worden!
Vlucht nu het nog kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 21 oktober 2014 @ 22:14:

Ik heb verder geen leven, dat maakt het makkelijker.

Nou, inderdaad.



quote:GrumpyCat1983 schreef op 21 oktober 2014 @ 22:14:

Ik ben al door al mijn candycrush levens heen.Ik blijf al maanden steken op level 91 van Farm Heroes. Zelfs met extra bonen (die ik krijg) kom ik niet langs die verrekte wasbeer. . Die gewasjes moeten ondertussen al 6x gesmolten zijn maar helaas.
wij slapen nooit.
quote:Egidius schreef op 21 oktober 2014 @ 22:29:

Vlucht nu het nog kan.You can check out anytime you like but you can never leave.
Alle reacties Link kopieren
Wie zegt dat ik er tijd voor heb?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
multitasken

hayday op de ipad

what's appen op de foon

forum en mailen op de computer

geen tv verslaving scheelt ook een hoop

kind ligt meestal rond 8 uur in bed, huishouden van 2 is zo gedaan en vriendlief komt ook niet elke avond knuffelen.

Nu heb ik herfstvakantie en is zoontje bij zijn vader, dus zeeën van tijd !
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 21 oktober 2014 @ 22:32:

Wie zegt dat ik er tijd voor heb?
Alle reacties Link kopieren
Tussen de bedrijven door als de kinderen op school/bij vrienden/in bed zijn en lief er niet is gewoon even gluren of er nog wat leuks gebeurt. Dit forum zorgt voor vele glimlachmomentjes op saaie momenten waar ik anders met een kop koffie even zou zitten nietsen.
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven