Tijd voor Viva Forum!?

21-10-2014 22:11 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nu al een aantal jaren af en aan met plezier kijken op het forum. Probeer af en toe es mee te kletsen maar elke keer vervaagd het helaas toch weer! Waar ik dus nieuwsgierig naar ben is waar jullie toch de tijd vandaan halen om hier gezellig te kletsen?



Groetjes Kim.
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 22:24:

[...]



Ja dus? Voor mijn kinderen heb ik inmiddels het amk anoniem getipt.
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 21 oktober 2014 @ 22:33:

multitasken

hayday op de ipad

what's appen op de foon

forum en mailen op de computer

geen tv verslaving scheelt ook een hoop

kind ligt meestal rond 8 uur in bed, huishouden van 2 is zo gedaan en vriendlief komt ook niet elke avond knuffelen.

Nu heb ik herfstvakantie en is zoontje bij zijn vader, dus zeeën van tijd !Kunnen alle vrouwen dat? Want dan twijfel ik nu wel ff of ik wel een "echte" vrouw ben!?
Alle reacties Link kopieren
Ik wacht op mijn hayday taarten. Bovendien kan ik toveren.
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, die %^# wasbeer in farm heroes!

Regelmatig door dat tering ding vast gezeten in het spel!



Candy crush 1 & 2 moet ik wachten op nieuwe levels, zwáár irritant!



Ben van ellende maar met farmville op de tablet begonnen. Je kan nu tot 30 oktober een zwarte kat verdienen. Ik moet en wil en zal die kat hebben, ben nu dus héél fanatiek.
Alle reacties Link kopieren
quote:mousson schreef op 21 oktober 2014 @ 22:24:

[...]



Doe je riem even wat losser, joh.
Ye ken.
Iemand zei laatst in het topic wat ik opende dat ze echt geen tijd had om een half uurtje een programma te zien. Terwijl aan haar laatste posts te zien, had ze niets anders gedaan dan op de viva forum te zitten. Genant.
Alle reacties Link kopieren
quote:teedeekaa schreef op 21 oktober 2014 @ 22:34:

Tussen de bedrijven door als de kinderen op school/bij vrienden/in bed zijn en lief er niet is gewoon even gluren of er nog wat leuks gebeurt. Dit forum zorgt voor vele glimlachmomentjes op saaie momenten waar ik anders met een kop koffie even zou zitten nietsen. Mee eens! Daarom blijf ik hier ook terug komen!
Alle reacties Link kopieren
ik heb geen facebook.. dat scheelt misschien haha

zoals ik vaak mensen tussendoor op Facebook zie..ga ik naar het viva forum.
A woman with class is timeless
Alle reacties Link kopieren
Als er geen storing is bij UPC, daarnet lag alles eruit.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:fientje1982, 43 seconden geleden

Iemand zei laatst in het topic wat ik opende dat ze echt geen tijd had om een half uurtje een programma te zien. Terwijl aan haar laatste posts te zien, had ze niets anders gedaan dan op de viva forum te zitten. Genant.Heb je het over mij? Ik kijk nooit TV, ik heb een kuismadam en ik kan prima werken en hersenloos forummen tegelijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Verkeerde prioriteiten stellen .
Alle reacties Link kopieren
Al je hulpmiddelen opsparen en in een keer alles in de strijd gooien. (dus schepje, lijnen en dan +1 en alles van een soort verzamelen tegelijk net voor je laatste beurt) En die wasbeer heb ik nog nooit verslagen met de duurste bonenoptie. De middelste kiezen geeft de meeste kans.

Succes
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
quote:GrannyWeatherwax schreef op 21 oktober 2014 @ 22:36:

[...]





Doe je riem even wat losser, joh.

\

hahahahahha LOL
Het hebben van geen werk heeft mij hierheen gedreven, ik heb nu over twee dagen een sollicitatiegesprek, voor best veel uren. Stel dat ik de baan krijg, dan zal ik hier minder zijn. Huishouden, ijn kinderen, sporten, vrijwilligerstaak bij de club, knutselmoeder op school, mijn man en mijn ouders (niet in volgorde van belangrijkheid) zullen dan mijn dagen gaan vullen!
Jaartje sabbatical, een schoonmaakster en m'n Arabier kookt. Alle tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dus wel Hayday, CandyCrush en FarmHeroes! Dus dan kom ik idd op prioriteiten stellen uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 oktober 2014 @ 22:35:

[...]



Ja dus? Voor mijn kinderen heb ik inmiddels het amk anoniem getipt.
quote:Merisi schreef op 21 oktober 2014 @ 22:14:

Ik heb verder geen leven, dat maakt het makkelijker.



+1.



TO: daar maak je toch tijd voor..? Ik heb geen zak te doen op mijn werk, en een beetje typen ziet er zeer interessant uit, dan lijkt het in ieder geval of ik erg hard werk .
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2014 @ 22:14:

Tv aan, laptop op schoot, zo moeilijk is het niet hoor.Precies. Niet omkijken naar het huishouden en vooral een niet te groot sociaal leven willen. VF ís het leven. Simpel zat
+1 SOLEIL
Alle reacties Link kopieren
quote:-Chicky- schreef op 21 oktober 2014 @ 22:35:

[...]





Kunnen alle vrouwen dat? Want dan twijfel ik nu wel ff of ik wel een "echte" vrouw ben!?Eventueel kun je je kind inwisselen voor een tv-verslaving. Dan moet het gewoon kunnen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:classicqueen schreef op 21 oktober 2014 @ 22:47:

[...]





+1.



TO: daar maak je toch tijd voor..? Ik heb geen zak te doen op mijn werk, en een beetje typen ziet er zeer interessant uit, dan lijkt het in ieder geval of ik erg hard werk .Geef mij zo'n baan!
Alle reacties Link kopieren
Meestal beetje forummen tussen de bedrijven door (mobiel) en s avonds een uurtje (heb geen tv). Momenteel kan ik geen kant op (zwanger en bekkeninstabiliteit), dus is het forum mijn hoogtepunt van de dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2014 @ 22:48:

[...]





Precies. Niet omkijken naar het huishouden en vooral een niet te groot sociaal leven willen. VF ís het leven. Simpel zat Kijk aan zo'n tip heb ik wat!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 21 oktober 2014 @ 22:44:

Het hebben van geen werk heeft mij hierheen gedreven, ik heb nu over twee dagen een sollicitatiegesprek, voor best veel uren. Stel dat ik de baan krijg, dan zal ik hier minder zijn. Huishouden, ijn kinderen, sporten , vrijwilligerstaak bij de club, knutselmoeder op school, mijn man en mijn ouders (niet in volgorde van belangrijkheid) zullen dan mijn dagen gaan vullen!Zoooo, tijd zat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven