Waarom een halfnaakte vrouw?

27-03-2013 14:58 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-mensen.



Kan iemand mij vertellen waarom er is gekozen om een halfnaakte vrouw zo pontificaal op de website te zetten?



Ik voel me nooit bezwaard om te forummen waar andere mensen kunnen meekijken, maar nu voel ik me net alsof ik op een of andere 18+ site zit.



En voor mijn medeforummers die mij altijd zo trouw voorzien van een referentiekader: Ben ik de enige die hier moeite mee heeft? Stel ik me aan, ben ik preuts, of vinden meer mensen dit vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een lachend half blondje met wapperende haren in een veel te koud hemdje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaaaaahaaaaaaaaa f5 was de oplossing...

daar wil ik wel een beschuitje mee eten...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Bij mij heeft ze trouwens het 'cookie scherm' op haar hoofd, dus feitelijk zie ik een naakt bovenlichaam met armen voor haar (platgedrukte) borsten.
Alle reacties Link kopieren
quote:laylalala schreef op 27 maart 2013 @ 15:08:

[...]





Nou 18+ is misschien niet goed geformuleerd. Het zo beschadigend voor de tere kinderziel is deze foto inderdaad niet. Maar als ik gewoon lekker thuis of bij mn ouders zit te forummen gaat er toch wel even een wenkbrauw omhoog als er een mevrouw zonder shirt op mn scherm staat.



Maar misschien ben ik dan preuts?



Waarom wil je een etiket erop plakken?

Als jij dat vind,dan kan dat toch.

Ik vind je niet persè preuts..ur just not into that,simple as that.
Alle reacties Link kopieren
quote:thomaaas schreef op 27 maart 2013 @ 15:08:

Ik denk maar zo, ik ben tenminste wel een onderlichaam.



Ik kan geen plaatjes plakken omdat ik te lui ben om te mailen. Wie is er zo lief om dit plaatje even te plakken?



Namens de luie Peppie:



Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:laylalala schreef op 27 maart 2013 @ 15:08:

[...]





Nou 18+ is misschien niet goed geformuleerd. En zo beschadigend voor de tere kinderziel is deze foto inderdaad niet. Maar als ik gewoon lekker thuis of bij mn ouders zit te forummen gaat er toch wel even een wenkbrauw omhoog als er een mevrouw zonder shirt op mn scherm staat.



Maar misschien ben ik dan preuts?

Oh zo.

Nee, dan is degene die z'n wenkbrauw omhoog doet te preuts.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 27 maart 2013 @ 15:10:

[...]





Namens de luie Peppie:



[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 5168_n.jpg[/img]Ah, dank je bijenrompje! (Jij hébt tenminste een rompje. deze mevrouw stopt onder haar navel!)
Alle reacties Link kopieren
Mooi lichaam!
Alle reacties Link kopieren
quote:thomaaas schreef op 27 maart 2013 @ 15:09:

Bij mij heeft ze trouwens het 'cookie scherm' op haar hoofd, dus feitelijk zie ik een naakt bovenlichaam met armen voor haar (platgedrukte) borsten.Oeh.. een cookie scherm.. daar wordt het wel nog ondeugender van natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met CTRL-muiswieltje-draaien je witte scherm groter maken, dan verdwijnt de blonde/donkere/rode/welke-dan-ook dame achter alle andere meuk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ohjaaaa



Nu zie ik dr ook, na f5!



Wat een gedoe zeg, was t ook aanstootgevend geweest als ze n bikinitopje aan had gehad? want daar komt t nu ook wel op neer...



En die lip inderdaad... brrr!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mevrouw met een witte coltrui zonder mouwen. Ruilen?
Duss....
Alle reacties Link kopieren
Ik raak nu wel benieuwd naar haar lippen, kan ik niet zien!!



En f5 op de ipad?? Ik zou niet weten waar die zit ...zucht
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 27 maart 2013 @ 15:11:

Gewoon met CTRL-muiswieltje-draaien je witte scherm groter maken, dan verdwijnt de blonde/donkere/rode/welke-dan-ook dame achter alle andere meuk.Damn! Weer wat geleerd!
Alle reacties Link kopieren
quote:belaaitafelt schreef op 27 maart 2013 @ 15:13:

Ik heb een mevrouw met een witte coltrui zonder mouwen. Ruilen?Kwartetten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen een flapje blond haar. Zitten daar die borsten achter?
Alle reacties Link kopieren
Ik had liever een lekkere vent gezien,dit is toch niet zo bijzonder
quote:thomaaas schreef op 27 maart 2013 @ 15:08:

Ik denk maar zo, ik ben tenminste wel een onderlichaam.



Ik kan geen plaatjes plakken omdat ik te lui ben om te mailen. Wie is er zo lief om dit plaatje even te plakken?

Alsjeblieft



Alle reacties Link kopieren
Ze doet me denken aan de mevrouw die Lexi speelt in Grey's Anatomy.



En met betrekking tot de vraag van DeeDee: Ik denk dat ik een bikinitopje wel minder 'erg' had gevonden.. Ik forum nog wel eens op mn werk in de pauze.. en ik wil natuurlijk niet dat collega's op mn scherm kijken en een verkeerde indruk krijgen over het soort sites dat ik bezoek. En met een bikini is dat volgens mij eerder het geval dan helemaal naakt. (of nou ja.. half voor zover wij weten natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Caribou schreef op 27 maart 2013 @ 15:15:

[...]



Alsjeblieft



[img]https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 5168_n.jpg[/img]Mosterd, maar toch hartstikke bedankt
Alle reacties Link kopieren
Die mevrouw does me denken aan someone over wie wij een very nice topic have had gehad. And dan wat jonger then we know her.
Alle reacties Link kopieren
quote:laylalala schreef op 27 maart 2013 @ 15:16:

Ze doet me denken aan de mevrouw die Lexi speelt in Grey's Anatomy.



En met betrekking tot de vraag van DeeDee: Ik denk dat ik een bikinitopje wel minder 'erg' had gevonden.. Ik forum nog wel eens op mn werk in de pauze.. en ik wil natuurlijk niet dat collega's op mn scherm kijken en een verkeerde indruk krijgen over het soort sites dat ik bezoek. En met een bikini is dat volgens mij eerder het geval dan helemaal naakt. (of nou ja.. half voor zover wij weten natuurlijk)Als iemand in mijn geschiedenis kijkt zien ze van alles over sex en relaties door dit forum. Als ze dan deze website niet kennen,kunnen ze denken dat het een sex-site is. Maar maak ik me niet druk om, laat ze lekker denken....ik zie er de lol wel van in.
Wat een gezeur om niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:laylalala schreef op 27 maart 2013 @ 15:16:

Ze doet me denken aan de mevrouw die Lexi speelt in Grey's Anatomy.



En met betrekking tot de vraag van DeeDee: Ik denk dat ik een bikinitopje wel minder 'erg' had gevonden.. Ik forum nog wel eens op mn werk in de pauze.. en ik wil natuurlijk niet dat collega's op mn scherm kijken en een verkeerde indruk krijgen over het soort sites dat ik bezoek. En met een bikini is dat volgens mij eerder het geval dan helemaal naakt. (of nou ja.. half voor zover wij weten natuurlijk)hmm ok, same difference wat mij betreft....
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Alle reacties Link kopieren
Mooie vrouw. Doet me denken aan het 'holding your boobs' verhaal van SMG.



Maar voor de werkforummers: je kan je scherm vergroten tot ze zedig bedekt is. Is jammer, natuurlijk, maar misschien voor op je werk wel beter.
Spreuken 18:2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven