Waarom een halfnaakte vrouw?

27-03-2013 14:58 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-mensen.



Kan iemand mij vertellen waarom er is gekozen om een halfnaakte vrouw zo pontificaal op de website te zetten?



Ik voel me nooit bezwaard om te forummen waar andere mensen kunnen meekijken, maar nu voel ik me net alsof ik op een of andere 18+ site zit.



En voor mijn medeforummers die mij altijd zo trouw voorzien van een referentiekader: Ben ik de enige die hier moeite mee heeft? Stel ik me aan, ben ik preuts, of vinden meer mensen dit vervelend?
Alle reacties Link kopieren
..of omdat je betrapt ben door je baas op een niet-werk gerelateerde site. En dan zou het ook nog eens verkeerd opgevat kunnen worden..
Alle reacties Link kopieren
Mjn hemel. Je kunt je maar ergens over druk maken...! Een jonge vrouw die haar borsten bedekt met haar handen.... Schandelijk, maar niet heus...



Een of twee seizoenen geleden heeft Brigitte Kaandorp een halve voorstelling op exact dezelfde manier (als de VIVA-vrouw hiernaast) op de planken gestaan en dan nog wel voor volle zalen. Geen mens die zich daaraan gestoord heeft, integendeel...!



In welk jaar leven we TO? In 2013? Of nog steeds in het Victoriaanse tijdperk? Kom op zeg...!
Alle reacties Link kopieren
Wdr, schaam jij je voor de vrouw? Of het feit dat je op een vrouwen forum zit. Heel lief van je baas dat hij het hierbij laat



Ik weet trouwens niet of het een halfnaakte vrouw is. Wellicht dat Viva de rest kan laten zien om te kijken of dat zo is?
Alle reacties Link kopieren
Dat deze vrouw halfnaakt is interesseert me niet zo, maar ik vind het Vivaforum qua vormgeving veel te schreeuwerig met die enorme foto rechts en de infantiele kleuren. Ik kan straffeloos internetten op mijn werk, ook voor privedoeleinden, maar zal niet snel naar het Vivaforum gaan simpelweg omdat het zo oogt als het oogt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeM schreef op 30 maart 2013 @ 01:01:

Dat deze vrouw halfnaakt is interesseert me niet zo, maar ik vind het Vivaforum qua vormgeving veel te schreeuwerig met die enorme foto rechts en de infantiele kleuren. Ik kan straffeloos internetten op mijn werk, ook voor privedoeleinden, maar zal niet snel naar het Vivaforum gaan simpelweg omdat het zo oogt als het oogt.Dus je baas raakt al in de stress door halfblote borsten...? Dat zegt meer over je baas dan over de vrouw hiernaast....
Alle reacties Link kopieren
@luckyjane Heb je mijn reactie wel gelezen of quote je mij maar lukraak? Ik zie geen relatie tussen mijn post en jouw woorden...
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeM schreef op 30 maart 2013 @ 01:13:

@luckyjane Heb je mijn reactie wel gelezen of quote je mij maar lukraak? Ik zie geen relatie tussen mijn post en jouw woorden...



Ik zal mijn reactie nuaneren. Sory.



Als er iemand aanstoot neemt aan het plaatje/foto (of dat nou collega's zijn of je baas doet niet terzake) dan zegt dat meer over hen.

En is dit plaatje meer of minder schreeuwerig dan een plaatje van een vrouw in een topje of van een man die zijn schaamdelen bedekt? (Zoals bijv. bij een muurtje bij het voetballen?) Wat is daar zo schreeuweig aan?)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best stijlvol gedaan, als het goedkoop was, had ik hier ook moeite mee. Op het strand zie je meer.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens Mariekedb, maar blijkbaar denken anderen daar anders over... en dat mag... natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
@luckyjane Ik neem geen aanstoot aan dit specifieke plaatje, heb mijn baas en collega's niet genoemd maar alleen een opmerking geplaatst over de algehele schreeuwerigheid van de lay-out van dit forum. Echt, eerst lezen voordat je gaat quoten en blaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die reclame van Bristol nog erger, met dat trutsjaaltje en dat malle hoedje met koeienletters `Bristol´ erop.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven