niet lekker in me vel

17-09-2014 17:34 9 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Huisarts.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ga naar de huisarts.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
Overgang...
Mogelijkheid 1: te weinig endorfine in je lichaam. Ga sporten (minimaal 2 x per week) en eet iedere dag een blokje extra pure chocolade.

Mogelijkheid 2: je slaapt te weinig. Eet en drink bewust minder producten met cafeïne en suiker in de uren tussen het avondeten en het naar bed gaan. Drink voor het naar bed gaan eventueel nog een kop kruidenthee (kamille bijvoorbeeld) of een beker warme melk.

Mogelijkheid 3: er is iets anders aan de hand. Ga naar de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
En als je er nou eens MIJN vel van maakt, zit je er dan lekkerder in?



Ohja....en huisarts!
Ik zit ook wel eens niet lekker in m'n vel. Om dan meteen naar de huisarts te gaan vind ik wat overdreven.

Wat mij altijd helpt is buiten te zijn, lekker een stuk wandelen met de hond in het bos.

Verder leuke dingen doen waar je energie van krijgt, dit is voor iedereen anders. En genoeg nachtrust is ook belangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het eerste waar je aan denkt als je 's morgens wakker wordt? Dan bedoel ik het 'waarom' van je onwelzijn, de eerste zorg die in je opkomt als je nèt wakker bent.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk zitten we allemaal wel eens minder lekker in ons vel, maar blijkbaar valt het TO nu op, en dat zegt toch iets. Als je niet weet waardoor het komt, waarom zou je dan niet naar de huisarts gaan. Kan er in ieder geval uitgesloten worden of het lichamelijk is. En kun je doorverwezen worden naar evt. hulp het psychisch blijkt te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven