3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
Met kans dat ze een tijdje zonder zit en het met de weinig intensieve zal moeten doen. Maar hé dat geeft wel kans op vooruitgang, kans op echte relaties, die minder gebruiksvoorwerpachtig zijn.
Laten we voor een relatie gaan waarvan je van tevoren al weet dat je het niet goed zit of voelt. Minder nemen met genoegen want ze is immers al 27?
Alle reacties Link kopieren
Ja Dolly, eigenlijk altijd van de ene relatie in de andere gerold, nu al een tijdje vrijgezel en het bevalt gewoon prima, ik ben gelukkiger zo met m'n vrijheid en alles, ik heb geen tikkende eierstokken dus ja, waarom een relatie nemen als het niet perfect voelt? Ik ben gelukkig zo
Ik zou het dan lekker zo laten dan als je nu gelukkig bent, totdat het echt te veel wordt, dan komen de gevolgen vanzelf?
als ze echt gelukkig is hiermee zou ze er toch nooit zo erg mee bezig zijn dat ze er zelfs een topic over aanmaakt..
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je nog steeds knetter op die gamer
Uhu en het mooie is hij is het totaal niet waard!
Een eenzame vrouw is nooit alleen.
Alle reacties Link kopieren
2 maanden geleden zeker, maar het is n verhaal wat je wel vaker leest hier: je weet wel beter en je weet eigenlijk wel wat goed voor je is, ik ben te makkelijk bij hem geweest, nu zoekt hij altijd contact met mij, voorheen was ik in m'n nopjes geweest, nu niet, het is al verpest
Kind hahaha je staat voor me deur nog hé! Schurk doe je tel uit en ga veilig naar huis asjeblieft!
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:10:

Laten we voor een relatie gaan waarvan je van tevoren al weet dat je het niet goed zit of voelt. Minder nemen met genoegen want ze is immers al 27?

Nee dat zeg ik niet. Als zij al weet dat die 'lieve' meneer niks voor haar is, dan moet ze daar zeker niet mee in zee gaan.

Ik heb het ook helemaal niet over 'rammelende eierstokken' (misschien wil ze geeneens kinderen), maar ik bedoel: ik begrijp best dat je wilt experimenteren als je jong bent. Deed ik ook. En je bent nu natuurlijk heus nog jong, maar ik vraag me toch af: waarom heb je (inmiddels) geen behoefte aan een meer emotionele band? Waarom alleen genoegen nemen met seks?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:11:

Ja Dolly, eigenlijk altijd van de ene relatie in de andere gerold, nu al een tijdje vrijgezel en het bevalt gewoon prima, ik ben gelukkiger zo met m'n vrijheid en alles, ik heb geen tikkende eierstokken dus ja, waarom een relatie nemen als het niet perfect voelt? Ik ben gelukkig zoOk nou ja prima. Je moet zeker geen relatie nemen als het niet goed voelt. Maar wat versta je eigenlijk onder 'perfect'?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:11:

Ja Dolly, eigenlijk altijd van de ene relatie in de andere gerold, nu al een tijdje vrijgezel en het bevalt gewoon prima

Als ik dit zo lees, lijkt het alsof je niet alleen kunt zijn. Ook al zeg je dat je het prima vindt met die vrijheid. Maar welke vrijheid bedoel je? Je kan niet echt veel vrijheid hebben zo met drie scharrels. Ben je bang om alleen te zijn?

(NB misschien analyseer (zeur) ik teveel hoor, laat dan maar waaien die vragen allemaal van mij;)
Ze heeft van haar 15de tot haar 25ste een vaste relatie gehad, ze is er denk ik even klaar mee... En ze heeft wel behoefte aan een emotionele band, als je vaker met iemand afspreekt en sex hebt dan krijg je dat vanzelf. Maar ik zeg het ook altijd tegen haar het klopt niet helemaal. Ze doet zo stoer en makkelijk erover maar er zit een verschil in wat ze zegt en wat ze in werkelijkheid voelt. Ik weet dat als beste vriendinnetje, ik ken haar door en door. Ze komt over alsof het haar allemaal niks uitmaakt, maar geloof me dat is echt niet zo, en ook al wil ze het slecht toegeven, ze weet het! beetje fuck the pain away idee heb ik er soms bij, niet letterlijk, maar als je zoveel scharrels hebt dan ben je iets op aan het vullen, iets wat je mist.
Heb de rest niet gelezen maar ik had de afgelopen jaren ook altijd 3 scharrels. Sliep dus maar 4 nachten per week thuis. Vond het heerlijk, raakte aan niemand echt gehecht maar had met iedereen een goeie band en lekkere seks.

Nu ben ik ineens meer een huismus geworden en heb ik maar 1 scharrel die eens in de 2 weken komt, en mis het enorm...

Dus ik zeg, 3 is perfect!



btw, ik kan prima alleen zijn, hou van mezelf enzo, om de cliches voor te zijn, maar vind het heerlijk om samen te slapen, lekker te kletsen en intitmiteit te ervaren. Maar ik weet dat ik als ik maar 1 scharrel heb, ik mij te veel kan gaan binden. Meerdere scharrels geven me ook meerdere vlakken bevredeging.
quote:sophietje88 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:23:

Kind hahaha je staat voor me deur nog hé! Schurk doe je tel uit en ga veilig naar huis asjeblieft!??
quote:sophietje88 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:33:

Ik weet dat als beste vriendinnetje, Vriendinnetje? Hoe oud zijn jullie? 12?
Oh god, daar hebben we weer iemand zonder vriendinnen. Ga je ons daar nu echt op afzeiken? Dat ik haar mijn vriendinnetje noem? Waarom, serieus waarom zou je iemand naar beneden proberen te halen of zichzelf belachelijk proberen te laten voelen omdat ze het woord vriendinnetje gebruikt? Omdat het liefde uitstraalt en jij die niet krijgt van iemand? Heb je je rode pen al gepakt om de rest van de wereld op spelfouten te verbeteren? Je moet wel heel, heel, heel erg weinig dingen van waarde in je leven hebben als je er lol uit haalt om mensen onderuit te halen!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het lijkt alsof ik eenzaam ben, en veel vrouwen, inclusief mijn beste vriendinnetje, denken dat ik misschien toch een relatie wil, maar als ik dat zo graag gewild had, zou ik er nu niet een moeten hebben dan? Ik wil niet arrogant overkomen, maar als ik een relatie zou willen dan kan ik daar wel voor gaan hoor, in de zin van dat ik dan wel keuzes zou hebben. Ik ben er gewoon niet aan toe, als ik nu voor iemand wil gaan dan moet het echt een aanvulling zijn op mijn leven, ik vermaak me prima zo, als ik een relatie heb dan verander ik, ik vind dat ik er nu niet beter op word, waarschijnlijk wel wanneer ik daar echt aan toe ben, als ik uitgespeeld ben en mijn eigen leven wat meer op rolletjes loopt, ik heb gemerkt dat ik liever zelf iets opbouw, dat je puur je eigen keuzes maakt en dat je dan later iemand zoekt/vind die daar bij past, anders ga ik me te veel aanpassen en dat wil ik liever niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 24 oktober 2014 @ 22:38:

Heb de rest niet gelezen maar ik had de afgelopen jaren ook altijd 3 scharrels. Sliep dus maar 4 nachten per week thuis. Vond het heerlijk, raakte aan niemand echt gehecht maar had met iedereen een goeie band en lekkere seks.

Nu ben ik ineens meer een huismus geworden en heb ik maar 1 scharrel die eens in de 2 weken komt, en mis het enorm...

Dus ik zeg, 3 is perfect!



btw, ik kan prima alleen zijn, hou van mezelf enzo, om de cliches voor te zijn, maar vind het heerlijk om samen te slapen, lekker te kletsen en intitmiteit te ervaren. Maar ik weet dat ik als ik maar 1 scharrel heb, ik mij te veel kan gaan binden. Meerdere scharrels geven me ook meerdere vlakken bevredeging.Waarom heb je er nog maar 1 dan?
Alle reacties Link kopieren
Gamer eruit! Te ingewikkeld met gevoelens enzo.



Lieve houden, want iedereen heeft ook lievigheid nodig. En de perfecte lul houden, want die heb je ook nodig.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Als die gamer nou wel een relatie met je zou willen, zou je dan wel toe zijn aan een relatie? Is het niet dat je niet openstaat voor relaties omdat je nog verliefd bent op die gamer?
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 24 oktober 2014 @ 22:50:

Oh god, daar hebben we weer iemand zonder vriendinnen. Ga je ons daar nu echt op afzeiken? Dat ik haar mijn vriendinnetje noem? Waarom, serieus waarom zou je iemand naar beneden proberen te halen of zichzelf belachelijk proberen te laten voelen omdat ze het woord vriendinnetje gebruikt? Omdat het liefde uitstraalt en jij die niet krijgt van iemand? Heb je je rode pen al gepakt om de rest van de wereld op spelfouten te verbeteren? Je moet wel heel, heel, heel erg weinig dingen van waarde in je leven hebben als je er lol uit haalt om mensen onderuit te halen!



Doe effe normaal mens. Je zit net een blauwe maandag op een forum en hebt meteen een grote bek. Er werd niet iets heel ergs tegen je gezegd, maar jij gaat meteen helemaal uit je plaat.



Je lijkt Mousson wel. Zou me niks verbazen als er hier gedubbelnicked werd.
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 24 oktober 2014 @ 23:46:

Als die gamer nou wel een relatie met je zou willen, zou je dan wel toe zijn aan een relatie? Is het niet dat je niet openstaat voor relaties omdat je nog verliefd bent op die gamer?Nee, gamer heb ik altijd door een roze bril gezien, na m'n ex was hij in mijn ogen perfect, ik heb mezelf voor de gek laten houden maar vooral mezelf voor de gek gehouden, voorheen had ik zoiets mooi we willen allebei geen relatie maar misschien is dat iets voor later, nu denk ik no way, dat gaat hem echt niet worden, door de lieve zie ik wel in dat er leuke mannen zijn die ook lief zijn, haha lastig uit te leggen
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 24 oktober 2014 @ 23:55:

[...]





Doe effe normaal mens. Je zit net een blauwe maandag op een forum en hebt meteen een grote bek. Er werd niet iets heel ergs tegen je gezegd, maar jij gaat meteen helemaal uit je plaat.



Je lijkt Mousson wel. Zou me niks verbazen als er hier gedubbelnicked werd.



Ik wist niet dat je zolang actief moest zijn op een forum om je mening te mogen geven, volgens mij is het feedback op feedback maar ik kan het mis hebben en mijn excuses dat ik op je reageer, ik zit hier tenslotte pas 1 dag



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven