3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
Alle reacties Link kopieren
De ene heeft echt de perfecte lul, de lieve heeft wel een grote maar is niet altijd hard (heel irritant) en de gamer heeft niet zo'n grote maar wel altijd hard en super geil, ik vind hard belangrijker dan groot
Alle reacties Link kopieren
Ha. Ik zou er ook twee uitnodigen
Alle reacties Link kopieren
Wedstrijdje... Vind de g spot
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=7BSgjs8oN2s



Waarom krijg ik bij sommige topics ineens een liedje in gedachte, wat er nu natuurlijk niet meer uitgaat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Do you give head? Alle 3? Lol!
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 24 oktober 2014 @ 21:16:

[...]





Absoluut niet, veel te lang relaties gehad, nu eindelijk vrij, dit bevalt me te goed, ik moet dit mezelf even gunnenDan met alledrie blijven scharrelen en wat minder vaak afspreken lijkt mij.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
doe ze allemaal weg en koop een vibrator

heb je tenminste nog tijd over voor je vriendinnen en je drukke leven
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 24 oktober 2014 @ 21:20:

De ene heeft echt de perfecte lul, de lieve heeft wel een grote maar is niet altijd hard (heel irritant) en de gamer heeft niet zo'n grote maar wel altijd hard en super geil, ik vind hard belangrijker dan groothoe komt dat? missch nog wat aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
dat laatste lijkt mij ook de beste oplossing

Geniet ervan, je leeft maar 1 keer, het is jouw leven, je doet niemand iets tekort ! Jezelf wat tijd hooguit, maar je hoeft niet te reageren op appjes, dat kun je natuurlijk ook best minder doen, scheelt alweer tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:simone789 schreef op 24 oktober 2014 @ 21:20:

TO, ik wil wel je agenda managen tegen een schappelijk bedrag



als de lieve een relatie wil, tja dat is zijn probleem. jij bent toch duidelijk en eerlijk?



maar beetje afstand houden dus.



en waarom de arro niet weg??Ik denk ook dat de arro/gamer eruit gaat, heb wel altijd chille avondjes met hem, hij kan altijd, woont dichtbij, we houden van dezelfde avondjes, ik ga al twee jaar met hem, dus zal wel moeilijk worden om afscheid te nemen
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 24 oktober 2014 @ 21:21:

http://www.youtube.com/watch?v=7BSgjs8oN2s



Waarom krijg ik bij sommige topics ineens een liedje in gedachte, wat er nu natuurlijk niet meer uitgaat



tjemig zeg, wat een ongelooflijk droevig liedje....



is er ook wat vrolijkers? een aantal van ons komen net van het bijna dodelijke nierbekkenontstekingstopic af......
Alle reacties Link kopieren
Neem er een vierde bij, dan heb je meer vergelijkingsmateriaal, wie weet is hij de perfecte combinatie van die andere drie.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Even een serieuze reactie :

Weten zij van elkaar? Dus dat ze 1 van de 3 zijn?

Als je ze in de waan laat dat zij de enige zijn voor jou dan vind ik het niet helemaal eerlijk.

Wanneer je open bent en een keer het gesprek aangaat of zij ook met anderen zijn (kan best van wel) dan weet je dat het voor hen ook 'chill' is en dan kun je er zoveel hebben als je wil.

Maar staan zij er anders in, dan vind ik het lullig om het dood te laten bloeden. Dan zou ik wel even eerlijk zeggen hoe jij er instaat.

'Ik vind het heel leuk om jou te zien maar ik wil geen relatie op dit moment' . Haha, ik hoor het zo vaak van mannen. En ben dan blij dat ze tenminste eerlijk zijn zodat ik kan kiezen of ik er dan nog mee wil doorgaan.



Vind jij ze alledrie niet leuk genoeg voor een relatie ? Of heb je eigenlijk wel je voorkeur?

PS. Anno 2014 is er niets mis met een vrouwelijke pimp haha maar wel eerlijk zijn over je intenties tegen die gasten.
Alle reacties Link kopieren
Je praat over mensen alsof het gebruiksvoorwerpen zijn. Zo beleef je het misschien ook echt, maar jeetje..... een auto doe je weg.... een mens niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou je verslijt je doos tenminste niet met pissen



Gewoon lekker blijven slettenbakken hoor, je kan nog lang genoeg in een relatie zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op 24 oktober 2014 @ 21:28:

Je praat over mensen alsof het gebruiksvoorwerpen zijn. Zo beleef je het misschien ook echt, maar jeetje..... een auto doe je weg.... een mens niet.Sorry afscheid nemen dan, je begrijpt wat ik bedoel toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hangmat schreef op vrijdag 24 oktober 2014 21:28 Je praat over mensen alsof het gebruiksvoorwerpen zijn. Zo beleef je het misschien ook echt, maar jeetje..... een auto doe je weg.... een mens niet.Zat mensen weggedaan.. Met mensen ben je soms ook klaar, hou jij iedereen bij je dan? Zal drukke boel wezen
Alle reacties Link kopieren
echt beter time management.
Alle reacties Link kopieren
quote:sanna1 schreef op 24 oktober 2014 @ 21:26:

Even een serieuze reactie :

Weten zij van elkaar? Dus dat ze 1 van de 3 zijn?

Als je ze in de waan laat dat zij de enige zijn voor jou dan vind ik het niet helemaal eerlijk.

Wanneer je open bent en een keer het gesprek aangaat of zij ook met anderen zijn (kan best van wel) dan weet je dat het voor hen ook 'chill' is en dan kun je er zoveel hebben als je wil.

Maar staan zij er anders in, dan vind ik het lullig om het dood te laten bloeden. Dan zou ik wel even eerlijk zeggen hoe jij er instaat.

'Ik vind het heel leuk om jou te zien maar ik wil geen relatie op dit moment' . Haha, ik hoor het zo vaak van mannen. En ben dan blij dat ze tenminste eerlijk zijn zodat ik kan kiezen of ik er dan nog mee wil doorgaan.



Vind jij ze alledrie niet leuk genoeg voor een relatie ? Of heb je eigenlijk wel je voorkeur?

PS. Anno 2014 is er niets mis met een vrouwelijke pimp haha maar wel eerlijk zijn over je intenties tegen die gasten.Ze weten dat ik ook met anderen ga en dat ik geen relatie wil, dus ze hebben zelf ook een keuze
Alle reacties Link kopieren
Die met die slappe lul d'r uit dan, welke is dat?
Alle reacties Link kopieren
Slappe lul is de lieve
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je hen niet gewoon kiezen wie jou mag houden?
Alle reacties Link kopieren
Slappe lul, kost teveel tijd, wilt relatie.. Keus makkelijk gemaakt toch
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 24 oktober 2014 @ 21:36:

Slappe lul, kost teveel tijd, wilt relatie.. Keus makkelijk gemaakt tochIk denk dat ik dat inderdaad maar moet doen, weet alleen niet zo goed hoe, ik zie hem morgen, misschien toch maar ns over babbelen, iemand ideeën?
Nou om me er even mee te bemoeien, want ik ken ze dus toevallig alledrie en heb ook van allemaal beeld materiaal gezien... Die met die slappe lul daar moet ze vanaf want dat gaat een lastige situatie worden omdat hij heel gevoelig is. Die relaxte blower/gamer daar moeten we helemaal van af! Never ending story. Die ander die mag ze houden en dan is er nog iemand anders die ze er bij mag hebben van me, hele gespierde leuke jongen met een lekkere lul met wie ze al lekkere sex heeft gehad al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven