3 scharrels, iets te veel?

24-10-2014 20:53 292 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik dacht laat ik zelf ook even wat plaatsen, ik heb 3 scharrels maar ik vind het iets te veel worden. Weet alleen niet wie er weg moet. Ze zijn alledrie heel verschillend de ene is arrogant, de ander is heel lief. Avondjes zijn ook heel anders, met de ene blow, game en seks ik de hele avond; chill. Met de ander kom ik wel de deur uit, we gaan uiteten, naar feestjes enzovoorts. De laatste neemt het minste tijd in beslag, wat ik eigenlijk wel fijn vind, naast deze scharrels heb ik namelijk leuke vriendinnen en een druk leven.. Ik zit hier al een tijd mee maar kan geen afscheid nemen op de een of andere manier, voelt namelijk ook vriendschappelijk, hebben jullie ideeën hierover?
Alle reacties Link kopieren
Tja vrouwtje, iets met oogsten en zaaien, we hebben ons even naar jullie niveau eeeh verplaatst. Best irritant hè?



Hoe je het aan moet pakken? Allemensen, je bent toch zo volwassen? Pak de telefoon, de app, de sms, de mail, de postduif, de rooksignalen en zeg "Hee Harry, het was fijn maar het stopt hier, ik wens je een heel leuk leven verder, liefs Vrouwtje". Ik heb de afgelopen jaren tig keer op die manier een scharrelrelatie verbroken en meestal vindt men dat jammer maar oké. Wees eerlijk en duidelijk.

For once....
...
Alle reacties Link kopieren
Er was er nog 1
En hoezo kijken hoe je het gaat aanpakken? Je negeert de man in kwestie en laat het gewoon doodbloeden (zo heb ik het wel eens gedaan, misschien wel een lullige manier, maar ja) of je zegt gewoon eerlijk dat je er klaar mee bent.
Alle reacties Link kopieren
3 Kleine negertjes die keken naar de TV..



Eéntje mocht met mammie mee toen waren er nog...2!!
...
Alle reacties Link kopieren
Bleeeeeeer ik hou niet van doodbloeden. Als je stoer genoeg bent om te neuken ben je ook stoer genoeg om eerlijk te zeggen dat het klaar is.



2 Kleine negertjes die gingen ergens heen.



Eéntje bleef TVtje kijken toen was er nog maar .....1!!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:09:

Tja vrouwtje, iets met oogsten en zaaien, we hebben ons even naar jullie niveau eeeh verplaatst. Best irritant hè?



Hoe je het aan moet pakken? Allemensen, je bent toch zo volwassen? Pak de telefoon, de app, de sms, de mail, de postduif, de rooksignalen en zeg "Hee Harry, het was fijn maar het stopt hier, ik wens je een heel leuk leven verder, liefs Vrouwtje". Ik heb de afgelopen jaren tig keer op die manier een scharrelrelatie verbroken en meestal vindt men dat jammer maar oké. Wees eerlijk en duidelijk.

For once....Nogmaals; volwassenheid is niet iets wat ik nastreef. Ik vind je overigens niet irritant hoor, eerder vermakelijk dat je je druk maakt over iets en jezelf vervolgens zo gaat gedragen, best komisch om te lezen en vooral omdat je van je verzuurde viva dinnie steun krijgt, maar goed, fijn dat jij zo goed bent in het dumpen van je scharrels, ik denk dat die van mij wat langer meegaan waardoor het wat lastiger is, maar bedankt voor je reactie
Alle reacties Link kopieren
Eén klein negertje die had een grote Lul..



Hij vond elders een vriendinnetje en vrouwtje bleef over met.......



ik ben in een lollige bui, merken jullie het?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:13:

Bleeeeeeer ik hou niet van doodbloeden. Als je stoer genoeg bent om te neuken ben je ook stoer genoeg om eerlijk te zeggen dat het klaar is.



2 Kleine negertjes die gingen ergens heen.



Eéntje bleef TVtje kijken toen was er nog maar .....1!!Ik ben niet stoer, dus ik negeer meestal en laat het doodbloeden. Is lullig, maar naja, de meeste mensen pakken het zo aan volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Die van jou gaan langer mee omdat je de doodbloedtijd meetelt. Ik ben liever eerlijk en duidelijk.



Maar goed, ik streef dan wel enige volwassenheid na.



Al zou je dat nu even niet zeggen met al die stomme rijmpjes maar ik heb wel lol!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 25 oktober 2014 @ 01:08:

Misschien een tijdje de beentjes dicht houden, kan ook heel verhelderend werkenZou kunnen maar het is meer een tijdsprobleem dan dat ik opheldering zoek, met grote lul heb ik geen issues, dus waarom zou ik daarmee stoppen
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:15:

Die van jou gaan langer mee omdat je de doodbloedtijd meetelt. Ik ben liever eerlijk en duidelijk.



Maar goed, ik streef dan wel enige volwassenheid na.



Al zou je dat nu even niet zeggen met al die stomme rijmpjes maar ik heb wel lol!

Ik ben onvolwassen, dus ach, wat maakt het uit.



Nee dat klopt wel.
He wordt eigenlijk een beetje moe van jullie, als je niks positiefs te melden hebt ga asjeblieft naar een ander topic. Zonde van jullie energie, en wat bereiken jullie ermee? Als je vind dat we over een dom onderwerp praten of dat we onvolwassen doen, ok iedereen heeft zijn eigen menig en daar heeft hij recht op, maar dat hoef je echt niet perse te delen hoor, je kan ook niks zeggen. Jullie vatten ons verkeerd op en irriteren je aan ons, maar lees het dan niet en laat ons in godsnaam gewoon lekker verder praten met mensen die wel op hetzelfde level zitten. Er zijn ook heel veel topics waar ik me kapot om lach en die ik niet begrijp, maar dat ga ik niet zeggen of eeop reageren, dat ik het niets vind betekend niet dat een ander dat ook moet vinden. Asjeblieft laten we de hakbijl neer leggen en elkaar in onze waarde laten. Zonde van de tijd en energie al die negativiteit
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:15:

Die van jou gaan langer mee omdat je de doodbloedtijd meetelt. Ik ben liever eerlijk en duidelijk.



Maar goed, ik streef dan wel enige volwassenheid na.



Al zou je dat nu even niet zeggen met al die stomme rijmpjes maar ik heb wel lol! Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je scharrels jou dumpen, je bent zo serieus of je gaat helemaal gestoord doen, naja ieder z'n ding toch? Je zal ook wel leuke kanten hebben
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:16:

[...]





Zou kunnen maar het is meer een tijdsprobleem dan dat ik opheldering zoek, met grote lul heb ik geen issues, dus waarom zou ik daarmee stoppen

Dus je opent een topic op een forum omdat je niet weet wie van je scharrels je moet dumpen, vervolgens besluit je na allerlei reacties te bedenken dat je de twee scharrels met de kleinste piemels dumpt.



Juiiiiiiiiiiiist. Heb je niks beters te doen op vrijdagavond?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:19:

[...]





Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je scharrels jou dumpen, je bent zo serieus of je gaat helemaal gestoord doen, naja ieder z'n ding toch? Je zal ook wel leuke kanten hebben

Wat ben je toch een kind!



Roos heeft meer vrienden en scharrels te neuken dan jij op twee handen kan tellen. Stumperd!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Omdat we het daar over gehad hebben en je zelf ook weet waarom. Staat in geschrift en je meende het. Ik heb met ... afgesproken en ik ga het doen
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietje88 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:21:

Omdat we het daar over gehad hebben en je zelf ook weet waarom. Staat in geschrift en je meende het. Ik heb met ... afgesproken en ik ga het doenJe staat weer verkeerd ingelogd.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik denk dat roos ons wel begrijpt hoor, zo kan je lezen dat ze heel eventjes d'r volwassenheid los laat en dat ze zelf merkt dat ze dan veel lol kan hebben, waarschijnlijk moet ze er alleen eventjes aan wennen, zal wel nieuw zijn voor d'r; lol... Och arm vrouwtje toch
Alle reacties Link kopieren
quote:rdvv schreef op 25 oktober 2014 @ 01:19:

[...]



Dus je opent een topic op een forum omdat je niet weet wie van je scharrels je moet dumpen, vervolgens besluit je na allerlei reacties te bedenken dat je de twee scharrels met de kleinste piemels dumpt.



Juiiiiiiiiiiiist. Heb je niks beters te doen op vrijdagavond?Nee klopt, dit vond ik voor vanavond een leuke invulling
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:24:

[...]





Nee klopt, dit vond ik voor vanavond een leuke invullingTja, dit is dan jouw invulling. Sommige vrouwen zorgen dat ze wat lekkers te neuken hebben.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:21:

[...]



Wat ben je toch een kind!



Roos heeft meer vrienden en scharrels te neuken dan jij op twee handen kan tellen. Stumperd!Knap dat je dat kan zien in je glazen bol, maar vooral lief dat er iemand weer even voor roos opkomt, goed zo dames!
Alle reacties Link kopieren
Alixane
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:25:

[...]



Tja, dit is dan jouw invulling. Sommige vrouwen zorgen dat ze wat lekkers te neuken hebben.Zo heurt het. Beetje seksen en chillen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwtje87 schreef op 25 oktober 2014 @ 01:19:

[...]





Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je scharrels jou dumpen, je bent zo serieus of je gaat helemaal gestoord doen, naja ieder z'n ding toch? Je zal ook wel leuke kanten hebbenJazeker, dat gebeurt ook wel eens. Het is zo'n beetje half om half, soms stop ik ermee en soms hij. En ik denk inderdaad dat ik best leuke kanten heb. Krijg heeeel soms wel eens een klein complimentje!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 25 oktober 2014 @ 01:25:

[...]



Tja, dit is dan jouw invulling. Sommige vrouwen zorgen dat ze wat lekkers te neuken hebben.Wat doe jij hier dan lieverd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven