Dagboek ofzo ?? (ik begrijp vrouwen dus niet)

28-12-2010 17:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ben een man, niet zo 'daterig' weinig ervaring met vrouwen dus.

Paar maanden geleden een leuke vrouw op cursus leren kennen.

Gezamenlijke interesse, dus spraakstof genoeg, in één van de koffie gesprekken gaf zij aan, na wat nare ervaringen, voorlopig niet aan een relatie toe te zijn.

Na einde vd cursus mail adressen uitgewisseld en een aantal keren gemaild. Zij mailde voornamelijk wat ze die dag had gedaan/meegmaakt,ze is wel al bij een avond mij thuis geweest, maar op uitnodigingen voor bios diner( via de mail) ed ging zij niet in. Vervolgens is zij een aantal weken op vakantie gegaan en hadden wij geen contact.

Na haar terugkomst kreeg ik wel weer direct dagelijks mailtjes van haar.

Tot vorige week sinds dien geen mail meer.

Zij had al eerder gemaild dat ze via een site iemand had leren kennen en dat het misschien wat kon worden

Terug kijkend op haar al mailtjes lijken het wel dagboeken.

Zij vertelde haar dag, reageerde nauwelijks op wat ik mailde.

Maar vond mij wel belangrijk genoeg om direct na haar vakantie de draad weer (even) op te pakken???



Vond het contact wel leuk en dacht dat er misschien nog iets kon groeien, maar had ik dit zelf af moeten kappen na een paar weken?

Heb ik (weer) signalen gemist??

Wat doe ik fout????????



(en oudjaar dus weer alleen )
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat jij wat fout doet. Ik denk alleen dat zij andere bedoelingen had.



Kan helaas niets voor je doen behalve een
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Alle reacties Link kopieren
Je was een tussenvriend. Dat is een goede vriend, iemand die je vertrouwt, waar je je hart bij kunt uitstorten, maar geen potentiele nieuwe partner. Eerder een grote broer.



Je bent wel belangrijk geweest in haar leven op een moment dat ze een grote broer nodig had. Biedt dat een beetje troost?

(En Oudjaar zitten we allemaal gezellig samen hier op het forum?)
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
Alle reacties Link kopieren
Je doet niets fout hoor, alleen zij vond een "praatpaal" wel handig denk ik.



Ze toont 0 komma 0 interesse in je, dat is je duidelijk inmiddels. Laat je niet gebruiken en kap het af.
Alle reacties Link kopieren
Wat je fout doet? Je moet oud en nieuw lekker met vrienden afspreken en niet laten afhangen van een vage mailvriendin.



Verder heb je denk ik niks fout gedaan. Ook ik vind het een beetje vaag wat ze deed. Je had hooguit iets minder meegaand kunnen zijn en eerder vragen wat haar bedoeling was met al die mails. Of zelf uitspreken wat je verwachtte van het contact.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de dame in kwestie in jou echt niet meer zag dan een vriend en daarbij voornamelijk met zichzelf bezig was...

Dat ze niet geïnteresseerd in liefde/dagen was heeft ze lijkt mij wel laten blijken door niet op je verzoeken voor bios/diner in te gaan.



Mocht je haar als vriendin niet kwijt willen raken, laat haar dat dan weten. Misschien wil ze een vriendschap wel voortzetten. Bereid je wel voor, want als de vriendschap blijft kan het zomaar op een teleurstelling uitlopen. Ze heeft al eerder laten blijken dat ze vooral met zichzelf bezig was.
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt niets fout gedaan. Behalve dat je er misschien teveel verwachtingen bij had. Een sporadisch afspraakje en een vaag email contact over koetjes en kalfjes geeft natuurlijk geen garanties.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt niks verkeerd gedaan..

Je hoopte gewoon op meer en helaas zit dat er dus niet in.

Als je zoiets hoopt is het moeilijjk om af te kappen, want stel je voor dat ze toch wil..

Probeer wat leuks te doen met oud en nieuw!
Ik vind haar wel wat vreemd door jou zo als praatpaal te gebruiken, zonder enige vorm van interactie. Egocentrisch.
Alle reacties Link kopieren
Wauw!! wat een boel reacties!! Dank hiervoor.

Voelt wel prettig dat jullie het blijkbaar ook zo zien.

Zal idd het contact maar op een heel laag pitje zetten, mocht ze evt weer contact opnemen dan eerst maar eens horen wat de bedoeling is.



Opzij zetten is niet zo makkelijk, leg niet gauw contact en als je dat dan anders uitpakt dan je ergens toch hoopt...

Ben nu wel lid van NMLK, maar blijft lastig want dit zijn toch ook vluchtige ontmoetingen dus echt vriendschap opbouwen zit er (nog) niet in

Wil geen 5e wiel a/d wagen zijn bij vrienden, dus Oudjaar wordt toch alleen vrees ik, hier in de regio heeft NMLK niet veel die avond.



Jullie in ieder geval alvast bedankt voor jullie inbreng en een prettige jaarwisseling !!
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik begrijp vrouwen ook vaak niet en ben er zelf ééntje notabene....

Je kunt dus wel begrijpen dat ik vaak mezelf ook niet snap hè?

Doe je eraan? Niets!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook gehad.

Mag ik vragen hoe oud je bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40 (...)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
???
Alle reacties Link kopieren
Wil je meer over jezelf vertellen...
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je weten?, leeftijd weet je al.

Woon onder de rook van R'dam.

Nooit echte relatie gehad, vond ik haar wel leuk dan zij mij niet en vice versa.

Dus....

En jij???
Alle reacties Link kopieren
Kun je een bericht met 255% wijzigen?!
Alle reacties Link kopieren
Ook zoiets..
Alle reacties Link kopieren
@vis2011,

Heel verhaal .

En redelijk te volgen idd.

Maar wat ik dus niet begrijp, ze bleef mail sturen maar was/is dus blijkbaar niet geintereseerd?? Als ik dat nl heb dan onderhoud ik geen contact, of in ieder geval niet zo frequent, en geef dan zeker minder prive details vrij.

Dus dat signaal kwam bij mij anders over omdat ik dat anders aan zou pakken.

Is dat een verschil tussen man en vrouw??



Heb trouwens net een mailtje gehad (alsof ze meeleest...?? )

Vrij algemeen over waar ze O&N gaat vieren.

Weet nog niet of en wat ik ga antwoorden, zie dat volgend jaar wel ;-)!!



Prettige jaarwisseling!!!
Alle reacties Link kopieren
Er was, al vanaf het begin, een afspraak dat ze niet toe was aan een relatie. Alles wat daarna is gebeurd, heb je zelf geaccepteerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je echt iets verkeerd hebt gedaan. Maar ik denk wel dat je bepaalde signalen niet echt hebt opgepikt.



Het is niet zo dat wanneer je het maar eenmaal 'goed' aanpakt dat een vrouw wel voor je valt. Er is een klik en een chemie, of hij is er niet. Ik krijg de indruk dat deze vrouw vanaf het begin af aan deze klik niet gevoeld heeft. Ik lees uit je OP eigenlijk ook wel vrij veel signalen waaruit ze dat heeft laten blijken. Zoals met jou er bij vermelden dat ze geen relatie wil, niet in gaan op bepaalde verzoeken (die aan een date doen denken) en geen interesse in jouw leven hebben. Blijkbaar heb je deze signalen niet goed opgepikt.
Alle reacties Link kopieren
Stoute schoenen aangetrokken.

Heb haar mail beantwoord met hoe ik eea ervaren heb en waardoor ik misschien meer verwachte dan er was, lijkt mij wel zo eerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven